Új hozzászólás Aktív témák
-
cskamacska
addikt
válasz Carlos Padre #29 üzenetére
Uhh, de a konzolokban? nV oda hogy piszkált be?
Anno kb 6 éve, 2013-ban arról beszélt Abu, hogy a konzolokban a közös címtér erősen meglendíti majd az AI és a fizika képességeit, utóbbira részleges példa volt a PS4 sárkányos demója, hogy a tűz már nem csak effekt, de ojjektum a játékvilágon belül, és lesz majd rendes rombolhatóság is.
2017-re ebből ez valósult meg egy elég híres PS4 exkluzívban:
Zelda Breath of The Wild VS Horizon Zero Dawn | Details Comparison 1
Zelda Breath of The Wild VS Horizon Zero Dawn | Details Comparison 2Pedig ugye a Zelda egy akkori felső közép kat.. telefon(!) hardverén futott.
"miközben be lehet fogni hangok visszaverődését számolni is, a ps5 egyik beharangozott fícsöre pont a nagyságrendekkel jobb hang lesz"
Annak örülök, mert 1999-ben már itt tartottunk az Aureal A3D wavetracing megoldásával:
iXBT Labs - Modern Audio Technologies in Games
A Tensilica HiFi EP DSP-jén alapuló PS4 és AMD TrueAudio(GCN 2-3, Kaveri APU) pedig igen homályosan, de hasonlót ígért.. már 6 éve.
Amire ki akarok lyukadni, hogy ígéretekkel tele a padlás, PS5 topikok pedig eddig dugig voltak csodavárással. Nekem pedig a t#köm ki van vele, mert én már tökugyanezt vártam 2013-ra, és se konzolon, se PC-n semmit nem hoztak.
TrueAudio-nál pedig még rosszabb a helyzet mint egy 20 éves A3D cím esetében, mert a későbbi Radeon driverekből is kilőtték a képességet, de még a játékokból is kipeccselték a legújabb Steam változatokban.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"