Új hozzászólás Aktív témák
-
Radeon_5
aktív tag
Keztartasokat nem definial a Leap, azokat mar a programozonak kell megtenni, mivel ezek mar magasabb szintu dolgok. Par gesztust viszont beepitve is erzekel, pl. swipe gesztus, vagy ha kort rajzolsz az ujjaddal, kepernyo fele, es lefele "koppintas", de osszetettebbeket ugyancsak meg kell irni sajat magadnak.
Amiket fejtegettel, az pont az amit irtam - meg folyik a jo interakciok kitalalasa, de ez persze nem egyszeru folyamat. Amit irtal az epp neked a kenyelmes, lehet az osszes tobbi ember mast szeretne. Plusz applikacionkent eltero hogy mik lennenek az ergonomikus mozdulatok, viszont akkor meg tobbfajtat is meg kell tanulni a usereknek. Tradeoff mindenkepp van, ahogy mindenhol, egy jo kozeputat kell megtalalni. A New York Times app-ja szerintem jo uton jar.
Egyebkent a hibatures az egyik nagy kihivas szvsz, marmint olyan szinten, hogy konnyen ki tud csuszni a latoterbol a kezed, plane ha kettot is hasznalsz, vagy eppen elforditod a kezed 90 fokban, es nem erzekeli ugy az ujjaidat..na es ekkor mi legyen?
Ez es meg sok kerdes van, de szerintem jo moka jatszani ezzel es formalni egy uj, alakulo technikat.[ Szerkesztve ]
Son of a Bit
-
icons
addikt
Persze, ezek nagyon jól hangoznak, de amikor le kell programozni és betanítani, akkor már problémásabb
Alapvetően 3-4 gesztust ki lehet találni, de onnantól sajnos hasonlítani fognak egymásra. Az sem célszerű, ha két gesztus ugyanúgy kezdődik, mert akkor (megvalósítástól függően) lehet hogy várni kell, míg eldől, melyiket is csinálja a user.
A kéz "elemzése" egy dolog, megfelelően különböző gesztusok definiálása egy másik, az meg egy még nehezebb, hogy ezeket utána a felhasználók vissza tudják hívni megfelelő felismerési aránnyal
Bár még sosenem volt Leapem, Kinect-tel ilyesmi problémáink voltak . Az adatok kinyerésével nem volt probléma, a pontosságukkal sem, de 7-8 gesztusnál már nagyon nehéz volt megkülönböztetni őket.