Új hozzászólás Aktív témák
-
Zé.
tag
válasz Polarstar #23 üzenetére
A pesti belváros keskeny keresztutai ,,egy fejlődési vakbél".
Budapest belvárosának keskeny kereszt utai történelmileg a gyalogos sétákhoz épült anno,
lásd a korabeli fotókat. Egyáltalán nem a mai autós világunkhoz. Egyértelmű, hogy ma
nem rendeltetés szerint használjuk. E kornak megfelelően, tehát E-kerékpárral,
E-rollerrel lehetne közlekedni. Tehát tulajdonképpen a mai kialakult autós helyzet egy
fejlődési vakbél. Éppen a kicsi, E-járművek az élet. Rengeteg tanulmány design van,
az időjárás ellen védett, E-háromkerekű, kétszemélyes, alacsony, keskeny, motorszerű,
olcsó, rendkívül tetszetős városi City-car változatra. Egyszóval a keskeny utak vannak,
de közlekedni, amire való lenne -- nem lehet, mint a vakbél is csak van, de eredeti funkciója nincs.... -
Zé.
tag
válasz Polarstar #30 üzenetére
Elnézést, ha egy kicsit sarkosan fogalmaztam, de nekem homlokegyenest más a véle-ményem az E-rollerek, és az E-városi City-car jelenlegi, és a várható jövőjével kapcsolatban.
Abszolút optimista vagyok, engem úton - útfélen megállítanak, hol vette fiatalember,
de cuki, még életembe ilyet nem láttam, stb. Sőt, a piacon a középkorú hölgyek sorba
beájulnak, mikor meglátják a rászerelt bevásárló kosárkámat... Nekem az a rendeltetés
szerű közlekedés, hogy az előbbi példánál maradva, -- odatolom a görögdinnyés mellé a
rollerem, és egyből a kosárba megy az áru. Nem kell cipekedni semmit, ill. mások több
száz métereket a kocsiig. Mert itt Eger belvárosában is is akad azért egy-két szűk út...
Télen pedig háztól házig megyek a helyi busszal.Teljesen más élmény, mint a robogó.
Erre is egy példa: A közeli idős, öregúr robogóval közlekedett. De a nagy meleg, és a kora
miatt a kanyarban mindig bénázott, a fél busz rajta derült... El is adta, s nemsokára még
a kerékpárt is tolta ebben a nagy melegben. Én úgy gondolom, hogy nyugdíjas koromban
meg főleg szuper lesz! Persze csak a belvároson belül, de ott mindenhol. -
Zé.
tag
válasz Polarstar #38 üzenetére
Kétségtelenül az egyik leginnovatívabb kísérleti megoldás. Ha viszont a gyakorlati,
ár/érték arányt nézzük, a három kerekű elképzelések olcsóbbak lehetnek. Ebben a
szegmensben kulcskérdés az ár. A probléma az, hogy a kívánatos akku drága.
Akkor inkább használt autót vesznek az emberek. Érdekes, régebbi fejlesztés pl. a
Toyota i-Road, amely nem autó, nem motor, személyes mobilitási eszköz: [link] [link] stb.
Persze ez is drága. Jóval olcsóbban, egyszerűbben, lenne piacképes. Sok hasonló,
nagyon design-os, futuriszikus koncepció elképzelés van. A kínai háromkerekes verzió
inkább furgon, mint vonzó termék. Egy új, minőségi Kellys Tygon 70 pendelek
elektromos kerékpár ára 1,2 millió.Tehát tömegcikk olcsó akkuval lehetne, ólom akkuval nagyon nehéz lenne a háromkerekű. Vannak különböző lehetőségek, pl. a helyi járatú
E-buszban szuperkondenzátorok. A metanolos üzemanyag cella továbbfejlesztése,
lehetne a megoldás, de ezt is olcsóbbá kellene tenni ehhez az elképzeléshez. Pedig az elektromos motor lehetne a legolcsóbb meghajtás. Minden évben vannak az akkumlátor fejlesztésben reménykeltő bejelentések, de áttörés egyenlőre nincs. A gazdagabb,
nyugati országokban a kerékpár eladások döntő többsége már elektromos rásegítésű.
Ez roller topik, a használhatóbb, nagyobb hatótávú, csúcs roller teszt is megígérte Bog.
Új hozzászólás Aktív témák
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Autós topik
- World of Tanks - MMO
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- YouTube
- További aktív témák...
- ÚJ ÁR - Samsung Galaxy S24 Ultra Smart View Wallet gyári tok + 35 W PD power duo töltő (bontatlanok)
- AKCIÓ - TELEFONTOKOK, EGYÉB AUTÓS KIEGÉSZÍTŐK, FÜLHALLGATÓK
- Samsung Galaxy A71 mobilfox tok + ajándék üvegfólia
- Eredeti Fából - iPhone, Samsung, Huawei tokok - ÁRENGEDMÉNY
- UPdate 2024.03.30. Új aktiválatlan sim kártya marketing számok Yettel Telekom Vodafone