Új hozzászólás Aktív témák
-
jbcs
tag
Sok sikert kívánok a Toyotának, ahhoz az 1000 szakember felvételéhez, megtaláláshoz.
És kiváncsi lennék egy tízéves önvezető autóra, hogy mennyire less menetkész, kétlem, hogy még működni fog. Jelenlegi, 5 évnél fiatalabb autóknál a legjelemzőbb meghibásodás valamilyen elektronikai eredetű hiba. Ez szerintem egy önvezető autónál hatványozottan fog jelentkezni...
Egyszerű paraszt logika, valami minél bonyolultabb, annál nagyobb eséllyel romlik és annál nehezebb javítani, megtalálni a hibát. Mikor használt autót kerestem, szempont volt, hogy cask a minimális elektronika legyen benne, semmi fölösleges.[ Szerkesztve ]
-
jbcs
tag
Izgalmas kérdés még, hogy az önvezető autóknál ki fogja tartani az iramot ilyen irdatlan fejlesztési költségekkel, valszeg csak a legnagyobbak lesznek erre képesek... Vagy valószínűleg a kicsik összeállnak ennek a fejlesztésére...
Egyébként, ha világ szinten nézzük, milyen fejlesztési pénzégetés lesz ebből, ha mindenki saját magának fejleszti 0-ról ezt a rendszert ,ahelyett, hogy egymástól megvennék...
És az alapján fognak dönteni az emberek az autóról, hogy kinek a rendszere megbizhatóbb, melyikben megbízhatóbb a szoftver.[ Szerkesztve ]
-
jbcs
tag
válasz #56573440 #21 üzenetére
Egyetértek azzal, amit írsz. De ahogy te is írod, ez egy kicsivel nagyobb falat. Szerintem nem kicsivel, hanem nagyságrendekkel. Egy komplett rendszerről beszélünk, minden mindennel kommunikál. Egyáltalán kérdés, hogy ha te veszel egy ilyen önvezető rendszert, bele tudod-e a te rendszeredbe hegeszteni. Ahogy írták csak maga ez a rendszer sokkal-sokkal nagyobb, mint jelenleg az autókban lévő komplett rendszer. Ezt összehangolni, hát...