Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • st3v3np3t3r

    veterán

    válasz janeszgol #33 üzenetére

    nem értik sokan... de akkor sem kell "rossz ügyfélnek" tituálni egy feltöltőkátyást... azért álljunk meg... havidíjas is lehet rossz ügyfél,még rosszabb mint feltöltőkártyás...lehetne példát felsorolni,de a havidíjas nagyobb rizikófaktor,főleg aki a legdrágább havidíjjal szerződik!, hiába a 2éves hűség... a hűséges ügyfél a jó ügyfél... függetlenül attól hogy mennyit pénzt szán a szolgáltatóra... pénzből élünk, ki több-ből ki kevesebb-ből... én az utóbbiból... meg én takarékos vagyok... nem pazarlom a pénzem... 3k-t nem fizetek 80perc+1gb net-ért, ha nekem össz beszélgetésem 30-40perc hálózaton belül,más hálózatban nem nagyon beszélek mobilról, akiket hívok mind telekomos(domino most 9ft/perc) és 300-400MB adatforgalmam van,ez nekem 1300Ft/hó... miért pazaroljam 3k-s comagra, aminek a fele megy a kukába forulónapon?tehát havi szinten 1500ft megy a levesbe...abból inkább elviszem a kislányom fagyizni... nekem nagyobb öröm mint ha elveszne a semmiért...

    [ Szerkesztve ]

    Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

Új hozzászólás Aktív témák