Új hozzászólás Aktív témák
-
hombre[EU]
veterán
válasz BusinessGuy #4 üzenetére
Szerintem elég rosszul látod a helyzetet ennek nem a series x lesz a konkurenciája,hanem a ps4. A series x meg a pc-é.
Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
Mi az ami leterheli teljesen16szál zen2-t?
Az nem boost, capped 2.2. És cpu heavy jelenetnél 10%-ot vesznek a frekibōl,ami elég energia majd a cpu-nak(ha szükség lesz rá). A bc-t pedig tesztelik(a többlet teljesítmény miatt),ahol nincs gond mehet, ahol van ott belenyúlnak
de már meg is bántam,hogy ide írtam nem nézem a topikot,bye[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
válasz dreampage #63 üzenetére
Különbség lesz a teljesítmény között, az elején biztosan. Ha az a kérdés,hogy a következō Rockstar játékban melyik konzolon lesz stabilabb a frame/jobb a fények/stb akkor az SX(és valószínū ezért cserélem le a pc-t boxra).
A PS5 filozófiája,ha jól értelmezem,hogy azoknak a kreatív embereknek/stúdióknak akik az átlagosnál részletesebb jeleneteket/világokat szeretnének építeni, azoknak ne legyen "megkötve a kezük". A saját stúdióik megpróbálják majd kiaknázni ezt a lehetōséget, de a Sony azért elég jóban van több kiadóval,akik készíthetnek csak nekik valami projektet.Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
válasz bulikavagyok #66 üzenetére
Nem a koronavírus miatt.. egyszerūen drágább az egész csomag.
Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
-
hombre[EU]
veterán
Ennek milyen és mekkora elōnyei vannak a gyakorlatban?
"Consistency appears in many places, probably the biggest consistency problem is outdated data in GPU caches. Flushing all the GPU caches every time the SSD is read is an unattractive option, it could really harm the performance of the GPU, so we have implemented a smoother way of doing things where consistency engines report to the GPU from the overwritten and custom address ranges the debuggers on several dozen GPU caches identify evictions from those address ranges. "+1 a cikkekhez.
[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way