Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kobak77

    aktív tag

    Azért egyszer komolyan kíváncsi lennék arra, hogy a
    - feleségem anyjának a másodunokatestvérének a lábmérete
    - a hétfői alsónadrágom színe és mérete
    adatok begyújtése, tárolása évekik és átadása marketingcégeknek milyen TÉNYLEGES, KIMUTATHATÓ forgalomnövekedést generál bármely termék esetén.

    Maradva jelenleg a VW-nél, középtávon vizsgálva kb. 1 számjegyű ingadozás van az értékesítésben és az az ingadozás a legtöbb esetben összeköthető modellfrissítésekkel, vagy más - a gyűjtött adatoktól független - változásokkal. Akár olyan távban nézve is, amikor még nem gyűjtöttek egyáltalán adatokat.

    Szóval visszautalva az elejére: nagyon kíváncsi lennék, hogy a rakás személyes adat begyűjtése milyen tized százalékban, ezrelékben mutatkozik meg a kereskedelmi eredményeken. (csak hogy legalább valami minimális legitimitást kaphasson maga a gyűjtés)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák