Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz Dyingsoul #4 üzenetére

    "Amúgy a kép inkább csak szemlélteti azt az esetet, hogy egy laikus hogyan tud megoldani akár egy hétköznapi problémát az AR segítségével"

    A)

    -Kovács víz és gázszerelés!
    -Kérem segítsen.eltört a lefolyó!
    - Legkorábban holnap déután tudok menni.
    -Az késö, nekem most azonnal kellene megoldás. De nem is kell jönnie, van hololensem.
    -Jó, akkor kapja fel kérem a holoizét!
    -Megvan. Csatlakozhat.
    -Ok, látom. Na, az a kékített miafax ment tönkre. Húzza ki a sárga baxásból, a zöld izét közben fogja szorosan. És ne feledje, annál a hogyishíjjáknál is meg kell oldani. Megvan?
    -Igen.
    -Akkor most menjen el a *biba, vegyen egy másikat, majd fordított sorrendben rakja össze. Lementette?
    -Jajjistenem, elfelejtettem.
    -Akkor mégegyszer: miafax, baxás, izé, hogyishíjják. Majd hogyishíjják, izé, baxás, miafax.
    -Jajjnayonhálásvagyokköszönöm. Mennyivel tartozom?
    - Nézze, ha kimentem volna, akkor kiszállási díj 5000, szerelés öt perc, anyagköltség 800Ft, szóval midnennel együtt hétezer. Számla nélkül, kp. Lett volna. Tájékoztatásul.
    -Jó jó, de mennyi lesz?
    -Virtual Service Support, 15000/óra, minden megkezdett órát egésznek számolva, sürgösségi ügyintézés 3500, tanácsadás 6000, banki tranzakciós költség 1500, az annyi mint 26000. Plusz 27% ÁFA, mínusz 20ft kerekítési kedvezmény, 33000 FT. Kérem három napon belül átutalni. Köszönöm, hogy a Kovács víz gáz és IT szerelést választotta. További szép napot kívánok.

    Rosszabb esetben ugyanez, tört indiai magyarsággal, mert outsourceolták.

    B) És ezzel el is veszik a pornófilmek Nr1. témaválasztási lehetöségét.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák