- Microsoft Excel topic
- Mesterséges Intelligencia topik
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Linux kezdőknek
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Synology NAS
- Milyen routert?
- DIGI internet
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
Új hozzászólás Aktív témák
-
Essentials
aktív tag
válasz bollokcs80 #7 üzenetére
Így van, a tech média pedig egy "kiszolgáló személyzet", és arról beszélnek, ami a legtöbb kattintást, nézettséget, érdeklődést generálja nekik. Sok millió embernél nagy dilemma a telefonváltás, és mikor megjelenik a kedvenc márkájuktól 1-1 kiszemelt modell, még akkor is arra fókuszálnak hogy milyen lehet a következő, vagy hogy a versenytársaknál milyen megjelenés várható. Az okostelefon a legfancybb tech kategória évek óta. Hatalmas figyelem kíséri a piacot, és ez okozza a felfújt hype-ot a tech sajtó részéről is. Apple iPhone cikk -> Kiemelt kattintásszám. Aztán elmondja ugyanazt amit 2 hete is, de hozzátesz 1 újabb apró részletet, amit a következő hírben/videóban majd módosít. Totál érdektelen az egész szerintem. És én speciel szeret(nék) meglepődni, úgy leülni 1-1 gyártó bejelentését végignézni, hogy meg is lepődhetek a bemutató alatt.