Új hozzászólás Aktív témák
-
madgie
titán
válasz M@trixfan #46 üzenetére
Nem kell oldalra pillantani, a perifériális látás a mozgásra van kihegyezve, ösztönösen fordulsz, ha oldalt mozgást észlelsz. Ami ugye nincs meg kevésbé széles látómezőnél, mert ott eleve nem is látod a mozgást.
Nem véletlen, hogy a valóságban úgy látsz, ahogy.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy mindenhez ez a képarány a kívánatos, de fps-hez pont előny.
-
válasz M@trixfan #53 üzenetére
ezzel nem ertek egyet (eyefinity felhasználokent). szelesebb kijelzonel lehet periferian van az info egy resze (emiatt is fontos, hogy a hud marad a kozepso kijelzon, mert ha a harom kijelzo szelere kerul, akkor az ember nem latja), viszont az ember tud oldalra pillantani a fegyver mozgatasa nelkul. ez pl Far Cry 2-3nal remek, amikor van egy hely ahonnan valszeg fog jonni az ellenfel, viszont meg 2-3 helyrol lehet, sokkal jobban szemmel lehet tartani a teruletet. taktikai szempontbol elony, hogy az ember nagyobb teruleten erzekeli a mozgast, az immerziorol nem is beszelve.
ugyanugy, autoszimulatoroknal szukebb kanyarokban (Monza, Peking, Nordschleife) kell a periferia.
pl ez a problema az oculus rifttel is szerintem, de utobbit meg csak rovid ideig probaltam. viszont gondolkodok, hogy lehet a harom kijelzo melle be kene szerezni majd egyet ha vegre megjelenik.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.