- Mesterséges Intelligencia topik
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Linux kezdőknek
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Synology NAS
- Milyen routert?
- DIGI internet
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Google Chrome
Új hozzászólás Aktív témák
-
Spirit
őstag
válasz Interceptor #29 üzenetére
Kf2?Imádom, de technikailag inkább hagyjuk.
A flex-et különösen eltalálták a fiúk. A belsőségek 30mp-ig vannak elvileg szimulálva.Amikor kicsit sűrűbben jönnek a dögök, és felgyűlnek a szimulálandó testrészek és folyadékok(khmm), gyönyörűen elkezd esni az fps 150-ről és belenyal a 60-ba is. Kétségtelenül jól néz ki, de inkább költenék a számítási kapacitást másra, hogy a Crysis 1 ne fetrengjen a röhögéstől 10 év távlatából bakker.(de gyorsan megy az idő) -
savior
őstag
Mindent kínában gyártanak.
https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home
-
GodGamer5
addikt
Kár, hogy nem valami Bethesdás gammával promózták. Ja amúgy milyen játékokban várható ez még idén?
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
cskamacska
addikt
már megvót
Abu85: "Ugyanannyit ér, mint a többi grafikai effekt. Szebbé teszi a játékot."
De pont erről van szó, hogy 2017-van és a gyártói demó hajszimuláció is ott van ahol a herélt Nvidiás PhysiX 8 éve, épkézláb szemet kápráztató techdemó nem sikerül, de a kevésnél is kevesebb mert terheli a gépeket.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz cskamacska #59 üzenetére
A PhysX messze nem ott tart, mint nyolc éve, csak jelenleg nincs fejlesztés alatt GPU-s PhysX-et támogató játék. Így meg nehéz megmutatni, hogy mennyit fejlődött. De ettől még folyamatosan fejlődik, és az NV bízik benne, hogy valaki legalább egy címre kipengeti még a licencdíjat.
Ha az AMD a TressFX-ért licencdíjat kérne, akkor ugyanúgy nem lenne fejlesztés alatt olyan játék, ami épít rá.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Blazs120gl
aktív tag
A Gameworks eléggé vitatható célokat szolgált és gondolom ezért sem erőltetik a fejlesztők.
Az AMD oldalán nem készült el egy általános open source fizikai motor.
De mivel a Bullet ingyen használható és van OpenCL GPU implementációja (= Vulkan alatt akár nvidia-n is fut), így erre (=AMD nyílt forrású komplett fizikára) már nincs komoly motiváció.[ Szerkesztve ]
-
s4hu|SyD^
addikt
Hihetetlenül kiábrándító ez a "nagy előrelépés". Nagyon sok éve nem láttam olyan játékot, amitől tényleg leesett volna az állam (technikai szempontból nézve, gyönyörű grafikával készülnek játékok) ez alól kivétel talán a Witcher 3 és a Batman Arkham Knight, amiben pl. nagyon jók a Gameworks-ös dolgok. Én nagyon örülnék ha ráfeküdnének a gameworks dolgokra és haladna valahová ez a szimulációs dolog. Pl. minél fejlettebb víz, füst, fény-árnyék szimulációk.
Bár 2017-ben is átlóg a fegyver a falon meg a textúrán. 20 éve is átlógott, van, ami nem sokat fejlődött."Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"
-
nemlehet
őstag
válasz s4hu|SyD^ #63 üzenetére
Hát pont nem a gameworks ami miatt szép vagy jó... Mind a két játék esetén komoly gondok voltak az elején a gameworks effektekkel (Pl witchernél emlékeim szerint pl mindenképp sokszoros tesszallációt erőltetett a hairworks ami a gyengébb kártyákat megölte az arkham knight "random szaggatok Titan-on is" dolgot meg szerintem szintén nem kell bemutatni).
A gameworks az ELVILEG a programozóknak segítene kész modulokkal, de inkább csak egy fekete dobozként funkcionál amibe nem látnak be és nem is módosíthatnak (mert ugye teljesen zárt) így sokkal inkább arra jó, hogy az AMD kártyákon és a régi NVIDIA karikon szarul fusson.Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
válasz s4hu|SyD^ #63 üzenetére
A gameworks elvileg arról szólna, hogy egyszerű legyen szép játékokat csinálni. Gyakorlatilag viszont arról, hogy az NV-jé a szoftver sebessége feletti kontrol, amit jól ki is használnak, s ennek eredményeként a felhasználó jár a legrosszabbul.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
s4hu|SyD^
addikt
ERRE gondoltam konkrétan a Batman esetében. Tisztában vagyok a sok fps beeséssel, ami még mindig jelen van pl. Batman esetében, bár már sokkal kevésbé. Attól függetlenül egy művészet amit a módosított UE3 engine-el létrehoztak.
Witcher 3-nál pedig ERRE. Mondjon akárki akármit azért sokat adnak ezek az apró dolgok a játékhoz.
Rise of the Tomb Raider is egy zseniális alkotás, csupa jó technológiával, és módosított TressFX-el, aminek a Pure Hair a neve.
"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"
-
Dr. Romano
veterán
válasz s4hu|SyD^ #66 üzenetére
Nekem UT3-as motorral készül The Vanishing of Ethan Carter az ami alléejtős volt anno
A TR-ben a TFX az folyamatosan a frissen mosott haj érzését nyújtotta holott Lara tiszta mocsok volt. Sokkal jobban illett oda a normál haj modell.
[ Szerkesztve ]
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
s4hu|SyD^
addikt
válasz Dr. Romano #67 üzenetére
Ja az a játék is adta, én nagyon sokszor megálltam csak nézelődni. A Batman az olyan sötét hangulatú, de tény, hogy csodaszép.
Sok olyan dolog van még ami hiányzik a mai, játékokból. Pl. haj koszolódás, ruha koszolódás, torzulás, stb. Mondjuk a minőségibb játékokban ezek valamelyest már jelen vannak.
[ Szerkesztve ]
"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"
-
ripla
őstag
válasz s4hu|SyD^ #63 üzenetére
Pontosan ezért nem értem, hogy miért kell egyre újabb és újabb videókártyákat megvenni a soron következő játékokhoz. A grafika az évek óta egy helyben toporog, érdemi előrelépés gyakorlatilag csak a textúra részletességben van. Ám ahogy te is írod, már rég ott kellene tartani pl., hogy interaktív füst és köd effektek, ruhafizika minden egyes ruhadarabra, törésmodell a legapróbb részletekig, stb.
Ezzel szemben mi van? Hát szinte semmi. A Witcher 3 gyönyörű volt, ez tény, illetve a Quantum Break is kihasználta szinte az összes létező effektet. Mást nem is nagyon tudok mondani.
Ellenpéldának meg ott van pl. az új Gears of War. 4 gigás kártya kell neki, de hogy miért, arról halvány gőzöm nincsen. A szakállas karaktereknek pl. a ruhájához van tapadva a szakálla, egyetlen mozgó ruhadarab vagy nyaklánc vagy akármi nincs a karaktereken, ahogy se ruhafizika, se más egyéb nincsen a játékban. A textúrák meg közelről olyan ocsmányak, hogy elhányod magad. Összességében hihetetlenül ronda az a játék. Őszintén nem értem, minek neki 4 gigás kártya, mert azalatt el sem indul.[ Szerkesztve ]
-
Raysen623
addikt
válasz s4hu|SyD^ #66 üzenetére
Szaros middleware-ek, melyeket azért találtak ki hogy a konkurencia kártyáin véletlenül se fusson jól a játék. Semmi olyan nincs benne amit egy Havoc-al ne lehetne megcsinálni, csak le kellene programozni. Ezért butább a PC-s grafika adott játékban egy átlagos VGA-val mint konzolon. Több az fps de az effektek szarabbak vagy bénábbak, persze 1080 felett már ki bírod hajtani csak győzd rákölteni a gatyádat is.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
s4hu|SyD^
addikt
válasz Raysen623 #70 üzenetére
Sajnos az a baj, hogy pont a konzolok húzzák vissza a grafikai technológiákat. Mivel nagyon úgy készítenek minden játékot manapság, hogy fusson el a rég öregnek számító konzolokon.
Viszont az biztos igaz, hogy mesterségesen is szépen vissza vannak ezek fogva, vagy a konkurencia végett vagy azért, mert nincs konkurencia.
Mindig is szúrta a szemem, hogy egyes játékok szinte ugyanúgy néznek ki konzolon, mint egy vadonatúj PC-n ahol sokkal több a teljesítmény.
"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"
-
Cathulhu
addikt
mostanaban raalltak olyan effektekre, amik alig eszrevehetoek, de cserebe borzasztoan eroforras igenyesek, na ezeket kapcsolom ki azonnal, ahol lehet. De allitolag ezektol lesz elethubb a jatek.... Fenet, rendes, hiheto arc animaciok kellenenek pl RPG-kbe, de az draga es amugy sem adja el az uj hardvert, ugyhogy maradnak az olcson fejlesztheto de hardverehes effektek. Itt tartottunk majdnem 15 evvel ezelott: [link] es hol vagyunk ma? Legtobb AAA jatekban ennel rosszabb animaciok vannak (ME:A....). Pedig szerintem ez lenne az igazan fontos es nem a bor felso retegein marvanyosan atszurodo feny, mert oszinten az a francot nem erdekli....
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
Cathulhu
addikt
Nem azt mondom, hogy nincsenek jo peldak ha erre celzol, mert vannak (erdekes mod konzolrol tobb ugrik most be mint PCrol) hanem, hogy vannak olyan dolgok amik mar 100-ad ekkora szamitasi kapacitassal is elerhetoek voltak, megsem alapveto dolgok manapsag sem. Ellentetben jonnek az ujabbnal ujabb, haszontalan effektek., amik nem jok masra, csak hogy jobban terheljek a GPUt. Azt elismerem hogy manapsag a 4K 60 fps a meno, regen meg az ember a 800x600 20+ fps-sel is, ez eleve megkovetel egy nagysagrendnyivel tobb eroforrast, de ezen kivul valoban nem tul latvanyos az elmult par ev fejlodese.
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
Raysen623
addikt
válasz s4hu|SyD^ #71 üzenetére
Tévedés nem a kozolok húzzák vissza hanem a buta PC-s GPU-k amik ki vannak herélve tudásban cserébe jobban pörögnek, mondván majd erőből megoldjuk. Ezért kell 2-3x erősebb vas PC oldalon ugyanazon játék alá. Konzolok tudásával nincs probléma szerintem, főleg hogy már nem a grafikán kellene fejleszteni, hanem a fizikán meg a többin.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
kikikirly
senior tag
válasz Raysen623 #75 üzenetére
Szívemből szóltál.Leképzők terén rég elértük azt a szintet ami önmagába nem ad hozzá a játékélményhez.De a fizikán/interakció mellett még egy dolgot kéne megoldani:játékokba a harc minden nyoma eltűnik kb 30 másodpercen belül(vér a falakról,lövésnyomok,tár töltény hüvely, sok játékba holtestekről is eltűnnek a sérülés nyomok pl. Hitman Absoluton, sok játékba meg nem is marad látható nyoma a találatnak leszámítva becsapódáskor levő vérgőz effektet, vagyis nincs semmiféle sérülés modellezés).Nem értem pl. Max Payne 3-ba miért tűnik el a töltényhüvely olyan hamar,holott meg van csinálva a leeső hüvely fizikája(jó csomó játékba , fél úton-levegőbe eltűnik,ott még tudom mire vélni a dolgot).
[ Szerkesztve ]
-
ripla
őstag
A baj az, hogy ez a játék is csak félig van rendben. Nincs ruhafizika, vagy legalábbis minimális, a karakterek még mindig egy darab csőtextúrából állnak, nincs hajfizika, nézd meg Senua haját, egy darab merev objektum az egész, nincs sérülésmodell, nem vagy behatással a környezetre, és még biztos van amit kihagytam. Szóval ez a játék is csak annyit mutat, hogy felvonultat néhány effektet, meg tűélesek a textúrák. De csak ennyi.Technikailag a fentebb linkelt 15 éves Half-Life 2 lenyeli keresztbe. Ezt is.
[ Szerkesztve ]
-
awexco
őstag
Valóban .. A HL2 amikor kijött elég durván odabaszott .
Ráadásul talán lehet hogy az egyik legjobban optimalizált gém volt akkortájt és azóta sem csináltak ilyen príma munkát . Akkor jóval szűkösebbek voltak a keretek hw erőforrások terén .Igényes , alapos munka volt .
[ Szerkesztve ]
I5-6600K + rx5700xt + LG 24GM77
-
Ragnar_
addikt
válasz cskamacska #59 üzenetére
A francba ezt lekéstem tressfxnél kötelező..
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Dr. Romano
veterán
-
awexco
őstag
válasz Dr. Romano #82 üzenetére
Megjelenés előtt kiszivárgott egy kis részlete 9700PRO -n akadt mint álat de az még nem volt optimalizálva ...
de utána bármin elfutott játszhatóan ... nem hiszem , hogy ilyen minőségben volt utána hasonló ...I5-6600K + rx5700xt + LG 24GM77
-
Ragnar_
addikt
Hát azért a Crysis az alaposan odavert minden addigi játéknak beleértve a HL2-t is. Gépigénye volt, de cserébe volt is olyan látvány, hogy gyakorlatilag manapság is játszható. (Ami azért a HL2 esetében már kicsit necces, igaz az 3 évvel a Crysis előtt készült..) Nem volt mondjuk túlzottan optimalizált, de olyan sandbox FPS azóta se sok van a piacon, talán a Far Cry-ok, (meg a Wildlands, de az meg inkább multi)
Itt egy lightosan modolt Crysis, ami manapság már viccnek számító konfigon fut. ( ez a HL2-tő igencsak messze jár már látványban.., viszont meglehetősen közel van pl. a tavaly kiadott Wildlandshez.. 2007-es játéktól annyira nem rossz...) :
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
persil
nagyúr
Az ido nagyon durvan megszepiti az emlekeket. En is imadtam a hl2-ot, de mai szemmel mar nevetsegesen szarul nez ki, azt a fizikat meg inkabb hagyjuk, ha ennyire telne ma is, akkor jobb is, hogy nincs a jatekokban.
Egyebkent en is orulnek sok "regi" feature-nek es egyetertek veletek abban, hogy inkabb ezekre kene ragyurni a szazhuszezredik shader helyett. Tuz, arc mimika, animaciok, fizika, serulesmodell, rombolhatosag stb stb, estig sorolhatnank. Egy-egy jatekban egy-egy dolog ezekbol remekul meg van valositva, de a tobbi sehol. Mekkora zsirsag lenne, ha ezeket beleolloznak egy jatekba
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Ragnar_
addikt
Nem tudom hová lett a Physx is (Asszem Gameworks lett belőle).. Mondjuk jellemzően UE3 játékokban volt 3D visionnel (Batman Arkham játékok pl.) Vagy a Metro sorozatban. Szerintem sokkal többet ad a játékélményhez, mint mondjuk egy 4k. Crysisban lehetett kunyhót bontani, autón kerekeket kilőni, bezintanklövéssel meg ugye robbantani. Mondjuk HL2-ben is jók voltak pl. a törhető ládák, deszkák stb.. Mondjuk azt nem mondom, hogy pl. egy Battlefront2-t nagyon egyszerű kicsit távolabbról megkülönböztetni egy filmtől, de azért jó lenne interaktívabb fizaka is a játékokba.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Shing
őstag
Nem is csak maga a Crysis... A CryEngine 2 amit használ a durva. A video is amit linkeltél WTF? Nézzük meg a leírást: Windows XP, Geforce 8800... Hogy a francba tudták ezt akkor megcsinálni?
Teljesen más modokkal, 4k képek. Itt is durva néhány helyen. -
Blazs120gl
aktív tag
UE-ben és egyéb kommersz játékmotorokban nehezebb a Frostbyte-féle Levelition-t megcsinálni (az se igazi fizika-alapú).
Láttam egy tutorial-t, ott a szolid objektumokat rombolás esetén a nekik megfelelő, darabokra vágott ugyanolyan objektumra cserélik le és hagyják szétesni (v. definiálnak erőket, amiktől szétrobban stb.).
Nem tudom van-e egyálalán olyan engine, ami fícsör szinten támogat ilyesmit (és nem utólag kell megcsinálni script-eléssel). -
Cathulhu
addikt
Engem a Crysis ujkoraban se nyugozott le, nem ertettem a hypeot korulotte, de ez szemleyes problemam.
Ez viszont ertelmezhetetlen:
Ami azért a HL2 esetében már kicsit necces, igaz az 3 évvel a Crysis előtt készült..
Es a HL1 igaz a HL2 elott 5 evvel keszult. Akkoriban teljesen maskent ment a fejlodes, evrol evre hatalmas ugrasokkal, nem lehet ket jatekot 3-4 eves kulonbseggel osszehasonlitani (BF 2142 vs Bad Company 2), ha csak Moore torvenyebol indulunk ki, akkor is 3 ev alatt 4x-es novekedes, es a sokkal modernebb, jobban programozhatobb hardverekkel es shaderekkel meg nem is szamoltunk. Epp ezt hianyoljak a topicban sokan, hogy habar fejlodes azota is toretlen, bar kicsit lassul, de ez a jatekokon egyaltalan nem latszik.Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
kikikirly
senior tag
Mafia 2 GPU-s Physx szintig mára se jutottak el a CPU-val számolt fizika(2010-es játék, ráadásul az első PhysX-es címek közé tartozik).Legalább is én egy játékba se láttam olyan dinamikus törmelék hullást,de mondhatnám a Metro 2033,Fallout 4-et (egyikbe sincs tényleges rombolás mégis nagyon látványosak).Nincs tervbe Havoknak GPU-val számolt fizika Async Copute formába, úgyis szabvány ergo minden DX12-es kártyán működnie kellene kisebb nagyobb módosítással?Nem látom hogy CPU fizikába lenne tartalék,amit lehetett rég kihoztuk belőle.
-
kikikirly
senior tag
Másik hogy 2000-es évek környékén ami fejlődés volt,általánossá vált.Mikor 2004-be Far Cry 1-be először megjelent a lövedéknyom az ellenfeleken,azt vártam hogy általános lesz.Oszt csomó játékba nincs semmilyen sérülésmodell.Vagy ott a Max Payne 3 test lövedék fizikája.Golyó álló mellényt viselő ellenfelek úgy ,,borulnak" fel és reagál a testük a lövésekre hogy csak lesek(meg a sérülésmodellezés is első osztályú).Ilyet se sok játékba látsz pedig a számítási kapacitás rendelkezésre áll.Ezzel együtt jók a mai játékok, sokkal jobbak mint a régiek(tényleg meg szépíti idő emlékeket, sokáig kénytelen voltam régi játékokat rongyosra játszani mert Nvidia 9500GT-n nem volt más lehetőségem .Mióta új játékokkal játszok ahányszor vissza térek valami régihez, nem értem hogy tudtam annyit játszani velük.Legutóbb Stalker Clear Sky-t vettem elő, grafikára jó mai napig,de a játékmechanikák és a mesterséges inteligencia nevetséges.Mai játékokba lehet lopakodni késsel/Hangtompítóval és rambozni is ha ahhoz van kedved(Mafia 3,Hitman stb),ellenfelek fedezékbe húzódnak és úgy lőnek..Stalkerbe teljesen feleslegesen van hangtompító, ellenfelek taktikája is kimerül abba hogy lövés közbe oldalra sétálnak...Animációk is komplexebbek és folyamatosabbak mint hajdanán,de tény: nincs meg az az áttörő fejlődés mint régebben.
[ Szerkesztve ]
-
kikikirly
senior tag
válasz Blazs120gl #96 üzenetére
Jó jó,de implementációkkal nem lehet játszani.Valami játékba nem akarják használni is?
[ Szerkesztve ]
-
s4hu|SyD^
addikt
Soldier of Fortune. Star Wars Force Unleashed. Test sérülésmodell mindkettőnél.
Just Cause 3-ban is van jó sérülésmodell igaz nem realisztikus, de tovább lehet azt fejleszteni.
Red Faction? Azt hittem a rombolhatóság alap dolog lesz. Erre megállít egy kerti szék..."Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"
-
kikikirly
senior tag
válasz Blazs120gl #100 üzenetére
Megvan mindkét játék.Elég jó fizikájuk van,de szerintem CPU számolja.Pl. GTA 5-be ugyanúgy eltűnik a földet érés milisecundumába a betört autó üvege.A helikopter mikor felrobban, több darab kiszakad belőle de ezek a kiszakadó darabok is eltűnnek a levegőbe.Számomra ezek is messze vannak attól amit a Mafia 2,Fallout 4-be látni( ezekbe minden lehullló törmelék megmarad, Mafia 2-be kikapcsolod Nvidia PhysXet ugyanúgy a levegőbe eltűnik a törmelék,üveg stb. földre már nem érkeznek le).Végig olvastam linket, sehol nem írják hogy GPU vagy CPU számolja, én meg csak mezei játékos vagyok, nem szoftverfejlesztő.Tény hogy GTA sorozatnak van az egyik legjobb fizikája,de jobbat is el tudok képzelni.Ha GPU-val van számolva,akkor a minősége messze elmarad Nvidia megoldásától.
[ Szerkesztve ]
-
Ragnar_
addikt
Mert nem FPS ? Vagy mert nem játék ? Esetleg valami egyéb ? Itt 3 év grafikai fejlődését látod HL2 vs Crysis 1 , és most nézd meg a Crysis1 vs Wildlands grafikai fejlődését. 10 év.. és az ég és földtől nagyon messze van.. átlagosan 10x VRAM kapacitás, meg kb. dupla (ha nem több) processzor számítási teljesítmény hogy csak az erőforrásokat említsük. Ez a fejlődés lassulását kiválóan szemlélteti. Persze könnyebb a 4K felbontást 200k-s VGA-val eladni a usereknek, mint valamennyivel interaktívabb fizikát implementálni a játékokba.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
válasz Blazs120gl #90 üzenetére
Persze van trükközés CE-ben is a rombolhatóságnál, de a végeredmény a lényeg, ha kitartóan lövöm, vagy gránátozom , akkor szétesik az adott ojjektum. Vagy gránátra szétrepülnek a tereptárgyak.. a tömegüknek megfelelő mértékben. AZ UE-ben kb. 3 klikkentés bármit rombolhatóra készíteni, főleg Physx-el. Ehhez képest kb. semmiben nem lehet ilyesmit látni. Még az UE4-et jegyző Epic se építi be a cuccaiba... Fortnite, Paragon.. (Ugye a Physx az nvidia cucc, ezért AMD VGA-kon nem túl használható) Én egyébként pont a Physx (meg a 3Dvision) miatt vettem annó Nvidia VGA-t. Witcher3-ban már ugye Gameworks van, be is van kapcsolva, ott elég 60 FPS is, cserébe van destruction, meg néhány hasonló fizikai efekt hairworks stb.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
Nem értem azokat akik szerint a Crysis nem volt kiemelkedő a maga idejében minden tekintetben, (persze a gépigényt is beleértve ) főleg ha azt is figyelembevesszük, hogy jelenleg hol tart a játékfejlesztés a jelenlegi hardvereken...
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
persil
nagyúr
Neked es nehany masikra, a crysis-os videokkal.
Ezek ilyen tipikus "olcso" effektek. Szarra huzott motion blur, chromatic aberration, god rays, lens flare, mind agyonrahuzva. Eloszor meglatod, beszarsz milyen jol nez ki, tiz perc mulva meg rajossz, hogy nem, raadasul meg latni sem lehet semmit es csak zavar. Mostanaban ez a jellemzo, a texturak meg undoritoan rondak, hiaba teszed 4k-ba, azokon az sem segit, fizika semmi stb stb. Es sajna most ez a jellemzo, tipikus parasztvakitos fizika.Ezert van az, hogy mar nem is nezem ilyen technologia szempontbol a jatekokat, hanem csak a muveszi reszet. Ezert van az, hogy a witcher 3, vagy egy division, far cry primal szerintem sokkal szebb, mint nehany agyon promozott cim. Ettol a tipikus azsiai mmo-s steril grafikatol mar rosszul vagyok.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Shing
őstag
A mai játékok is olcsó effekteken élnek, főleg hogy már sokkal jobban kiépültek a post-processek effektek. A legújabb trend a szétmosott kép, lásd Hellblade: Senua's Sacrifice. Végülis jól néz ki, csak ha megállsz is tiszta blur az egész. Sem CA, sem bloom vagy lens flare nincs abban a videoban. Csak a kamera mozgása van túltolva egy jó adag motion blur-al. De attól még látni azt amiben a Crysis anno jó volt. Sűrű növényzet, részletes árnyék/fény hatások (pl. átsüt a fény a levelen, ahogy megcsillan, ahogy a fák lombozata megtöri az árnyékot, stb). Jó hogy nem már 16k-s textúrákat tettek bele anno, azért nem kell elvárni hogy 2016-os Primal-al legyen egy szinten egy 2007-es játék.
Fizika semmi a Crysis-ban? Hát pont ebben volt egyedi. Hány 10 éves játékból tudod ezt előszedni? Várjunk... hány MAI játékban tudod szétlőni mondjuk a növényzetet?
-
persil
nagyúr
Az elejevel egyetertek, viszont pont azt mondom, hogy igazan jo minosegu texturak ma sincsenek, a post process-rol szol minden.
Illetve a fizika reszet is ugy altalanossagban ertettem, nem a crysis-ra, abban valoban jo volt.
Igazabol egy olyan fps/tps akcionak orulnek, amiben far cry 2-es tuz, red faction guerrilla epuletrombolas, crysis-os novenyzet/fizika es mondjuk primal feny/arnyekok lennenek, meg napszakvaltozas Ez igy egyben nagyon utne. Es mar minden adott, latszik, hogy egy-egy cimben profin megcsinaltak, csak oszze kene a technologiakat kovacsolni. Persze tudom mennyi ido, penz, meg licenszek stb... De azert zsir lenne.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
xeon forever
addikt
Es megjott a hellblade senuas sacrifice....
Beszabehu...
https://m.youtube.com/watch?v=ujgQZEFQ_DU[ Szerkesztve ]
PS5 jobb lenne Intellel+Nvidiaval? :P
-
s4hu|SyD^
addikt
Én textúra szinten nagyon csalódott vagyok. Nem a 4k kell ide. Gyönyörű, fotorealisztikus éles textúrák. Tudom, hogy felzabálná a gépet meg konzol kevés is lenne hozzá meg amúgy sem érdekelné a 90% játékosbázist.
Kipróbáltam a BF1-et mondták, hogy elképesztően szép. Hát persze ha messziről nézed. Első dolgom volt megnéztem egy sziklát, követ, földet. Csúnya, elmosott textúrák. DOOM is roppant szép addig, amíg nem állsz meg.
Skyrim HD moddolt textúrákkal na az az igazi.
Meséljetek már a Hellblade-ről. Gameplayen annyit látni kaszabolja ugyanazokat az ellenségeket egy sötét környezetben.
[ Szerkesztve ]
"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"
-
persil
nagyúr
válasz xeon forever #111 üzenetére
Szép, szép. Olyan, mint a zsiráf, otthonra nem kéne.
Nagyon nem mindegy, hogy egy 5 órás vacakra húznak gyönyörű köntöst, vagy egy normális játék szép. Félreértés ne essék, jól néz ki a cucc, de na....
Mindegy, szubjektív.Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
xeon forever
addikt
Idaig mindenki azon sirt h a hl2 ota nem foglalkoztak ezzel. Szubjektiv velemenyem: Ad valami ujat. Van egy hangulata a tortenetnek(mar csak ezert is van ertelme vegigvinni) reszletes arcmimika(atadja a csajszi erzelemvilagat a monitoron keresztul) a hangok meg fulesen nagyon adjak.
PS5 jobb lenne Intellel+Nvidiaval? :P
-
awexco
őstag
-
tecsu
addikt
válasz xeon forever #119 üzenetére
Van, akinek a kávé is sok.
https://www.youtube.com/watch?v=F7uwRuF6pYw
Új hozzászólás Aktív témák
- Sapphire NITRO+ RX 580 8G SE
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- Gainward Phoenix RTX3080
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-