Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz pengwin #29 üzenetére

    Nagyjából egyetértünk. A 2. ponthoz csak annyit írtam én is (mindig mindenhol), hogy muszáj lesz kihasználni, ha előre akarnak lépni. És most a Broadwell, Skylake is erre példa. Nem hagynák parlagon vagy legalábbis nem feküdnének az IGP-re ha nem akarnának vele semmit csinálni. Azonos cpu-erejű cpu-t újat felesleges gyártani ha a régi ugyanaz. Mindegy, hogy új cpu-t nem adsz el vagy nem létezőt. :)

    Az 1. pontot viszont félreértetted. Nem professzionális szimulációra gondoltam. Otthoni, reális előrelépés. Konkrétan játékokban pl. fizika, AI.
    Cpu-t nem tudod eladni ugyanazt 3-4. alkalommal (Sandy-Ivy-Haswell-Broadwell), de ugyanígy az sw-ket sem.
    A fejlődési lehetőség meg ott van jeleneleg is.
    Két verzió:
    - Egy mai sw-hez, játékhoz elég egy i3 cpu része is (most vegyük ki a képletből a DX11 terhelését). Ez 60-80gflops. De ebben a játékban nem látsz komoly szimulációt. Fizikára még ma is kb. a HL2-őt lehet felhozni egyik jó példáként, az meg hány éves már?!?
    - Emellett meg a mai cpu-dban is ott van még 400-800gflops igp... meg akár 2-4tflops dgpu. Az igp csak pihen dgpu mellett de a dgpu kihasználása se 100%-os közel sem.

    Desktopban nyilván ennél több kraft is van, de laptopban is elfér simán a 60-100+800gflops.
    Ezt bőven lehetne mire használni. Az más kérdés, hogy ma nincs mire és igényed sincs. De ha kapnál vmi olyan játékot pl ami használja az új szintre léphetne és onnantól az lehetne az új elvárás.

Új hozzászólás Aktív témák