Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz Dandris #27 üzenetére

    Ilyen cikkeket szeretnel latni ugy altalaban itt is, ami csak a szamokrol szol, es egy szo nincs benne egy adott technologia hatranyairol, vagy csak az Intellel kapcsolatos hireknel ez az elvaras?

    Amugy ipon cikket linkelni mint erv barmirol, ami bonyolultabb, mint hogy melyik nyaloka ize epresebb, az azert nem semmi. :U

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Penguin95 #32 üzenetére


    ;]

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Dandris #87 üzenetére

    Ez a múlt jelen.
    Vagy neked nem volt gyanus, hogy a legutobbi es a sok-sok evvel ezelotti nyilatkozatuk gyakorlatilag cpy-paste?
    Semmi nem valtozott.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Dandris #90 üzenetére

    Az, hogy az enyhen szolva potens Ryzen-re nem epul ~semmilyen laptop az szerinted nem eleg bizonyitek? :U

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Dandris #92 üzenetére

    De ha mondjuk van egy olyan energiaitalod, amit egyebkent a vevok keresnek, ugyan annyi energiat ad, mint a hell, ugyanolyan vagy jobb az ize es olcsobb, es a bolt megse rakja ki a polcra egyaltalan, vagy csak valami heti 5 dobozt, akkor azert felmerulhet a gyanu, hogy sumak van a hatterben, nem?

    Lathatoan nagyon nem erted ezeket a dolgokat, pedig nem olyan nehez.