- Proxmox VE
- Aliexpress tapasztalatok
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- XPEnology
- Facebook és Messenger
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Nem, de esküszöm, ezt a gyáras példádat még mindig nem értem. Miért lenne ennek jelentősége, és valójában mi igazolja azt, hogy a Tesla tényleg gyorsabban építi a gyárait, mint a többiek?
Azzal az érvvel meg nem tudok mit kezdeni, hogy az "EV rétegigény", mert nem látom, hogy abból mi kellene, hogy következzen.
A Tesla innovátorként robbant be egy eleinte lesajnált piacra, amire a többiek későn reagáltak, abban az időszakban joggal. Aztán jött a dízel boszorkányüldözés, a politikusok megőrültek, EURO7, és mindenki kénytelen volt ráfordulni az elektromos útra. Ez egy giga gyártónak nyilván idő és energia, pont erre volt visszavezethető a Tesla előnye is. Ez folyamatosan erodálódik. Arról nem beszélve, hogy közben pénzt is kell termelniük, hiszen a piac 95%-a még mindig belső égésű motoros kocsit vesz.
[ Szerkesztve ]