- Milyen routert?
- Windows 10
- Synology NAS
- Ki hozhat AI-funkciókat az iPhone-ra?
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- TP-Link WR1043ND router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges Intelligencia topik
- Musk azt mondja: a gondolatával mozgatja az egeret a Neuralink első betege
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
Új hozzászólás Aktív témák
-
Banano
tag
normális kerékmérettel tényleg el tud 13-16 kWh/100 km körüli fogyasztással járni, így aztán nem meglepő, hogy elég volt egy nettó 64 kWh-s akkumulátorpakk ahhoz, hogy az e-Niro tényleg el tudja érni az álomszerű, 455 km-es, tisztán elektromos hatótávot.""
És mi lenne ha nem divatb**i "városi terepjáró"-kat gyártanának,hanem normális méretű sedanokat,nomális légellenállással, dupla ekkora aksival? Vagyis mondjuk 100-as aksi, 10 kWh fogyasztással = 1000km-es hatótáv. Hurrá,megoldottuk a hatótáv kérdést.
Persze értem én..először jön a 64 kWh-s..utána az "exkluzív VIP " 72 kWh-s ..majd a 82.5-es,és 10 év múlva talán eljutunk oda,hogy normális aksit rakjanak bele.
Lásd mobilpiac.Ott is a gyártók többsége telibeszarja az aksit,pedig amilyen lapáttelefonok vannak,simán elférne nagyobb is.* Random életbölcsesség ctrl+c ctrl+v *
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- PlayStation 5
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- PlayStation rajongói nyereményjáték
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autóhifi
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Yettel topik
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- További aktív témák...