Új hozzászólás Aktív témák
-
solasola
csendes tag
A helyükben megpróbálnám 100%-ban Stadia-kompatibilissé tenni, hogy a játékfejlesztőknek szinte semmit ne kelljen csinálniuk ahhoz, hogy a Stadia-ra már portolt játékok menjenek a Steam-es megoldáson. Akár direktben implementálni a Stadia-s API-kat...stb.
Ehhez nem is nagyon kell sokat csinálniuk, mert a Linux támogatásuk megvan (a SteamOS Debian alapú) és a Vulkan fejlesztésében is könyökig benne voltak. Megvan a szakértelmük, hogy replikálják a Google által megépített dolgokat.
-
nagyúr
Azzal a Google malmára hajtanák a vizet, mert akkor fejlesztők egyből vihetik is a játékaikat a Stadia-ra is. Márpedig a Steam Cloud nem sokat fog érni, ha teljes átjárhatóság lesz, a Stadia és a Microsoft Azure Gaming ellenében azért hátrányban lesznek, hiszen azért messze több régióban vannak szervereik az utóbbiaknak...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
aktív tag
-
LionW
tag
Az milyen király lenne hogyha egy ilyen játék streaming szolgáltatást beépítenének a store page-be, és megvétel előtt, 60 giga letöltése nélkül ki lehetne próbálni a játékot. Szerintem ez rengeteget dobna az eladásokon.
-
félisten
reméljük nem a steam machine sorsára jut. Erre vevő lennék ha jól összehoznák a dolgot.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
n00n
őstag
Lehet én vagyok szkeptikus, de úgy érzem a Google kívül senkinek nincs meg a megfelelő infrastruktúrája, leginkább pedig a hálózata ahhoz, hogy ez sikeres és működőképes lehessen, és még náluk is rezeg a léc. Mondom ezt úgy, hogy pár év van már mögöttem Cloud üzemeltetésben és volt dolgom az összes nagy clouddal.
-
hakosh
tag
Ellenkezoleg, kifejezetten rossz hatasa lenne az eladasokra: Game demos can hurt sales, suggests research
-
LionW
tag
Manapság már simán refundolni lehet egy játékot 3 kattintással, akinek nem tetszik a game úgyis refundolja. 2013 körül még nem volt ez ilyen egyszerű.
+ Utolsó bekezdés is érdekes, ha indie játékokat hasonlítanak össze millió dolláros triple a címekkel akkor annak nem sok értelme van. Sőt, még trailer se kell a cikk szerint. xD -
nubreed
veterán
2 óra alatt nehéz sokszor eldönteni, hogy tetszik e a játék. bár nyilván a Steam-et is meg lehet érteni, hogy ennyi a maximum idő amíg visszakérheted a pénzt ha esetleg ezen idő alatt nem jön be.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
hackeeeee
Jómunkásember
Ha ezt pc-s berkeken belül megvalósítanák, az nekem még tetszene is. Persze, ez hasonló lenne mint az MS Cloud megoldása,de akkor is.
Pl. ha egy játékos a meglévő játékaival tudna stream-ben játszani, mert bármilyen oknál fogva valami kisebb gépre váltott, az tök jó lenne. Nekem tetszene.
Véleményem szubjektív...
-
Cyberboy42
senior tag
Biztos nagyon sok szervere van a VELVE-nak a világban, de egyik sem gpu orientált az bitos... a google se nem azért olyan lassú a stadiával mert nem lenne mit futtatni rajta vagy nincs hálózat, mittudomén. Ezekhez olyan szerverek kellenek amit módosított vega csipekkel pakolnak tele , ahol a memória és az erőforrások megosztva elárhetőek, és még így is csak bizonyos régiókat tudnak lefedni, mert az erőforrások egyrészt végesek, másrészt nincs értelme játékot streeamelni bizonyos késleltetésen túl.
...A teknős ezután pszichoanalitikusként kezeli az identitászavaros krokodilt...
-
n00n
őstag
Köszi, volt lehetőségem mindhárom szolgáltatónál belülről körülnézni. Az MS, meg az AWS hálózata labdába se tud rúgni a Google mellett. Nincs olyan brutális hálózat kiépítve mint a Googlenél. Nekik ezt Youtube miatt már meg kellett lépni. Az MS-nek, AWS-nek nem. Félreértés ne essen, mindkettőnek fasza a hálózata, de itt a latency miatt más megvilágításból kell nézni a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
djgeg
őstag
Nekem is volt rálátásom azért per pill se sokkal jobb a helyzet google irányba pl az Azural szemben. Az egy dolog, hogy a google (mivel eléggé az utolsó cloud platform fronton) irdatlan összegeket nyom a fejlesztésbe (új datacenterek és szerverek + stadia stb), de az MS-t se kell leírni amikor több datacentere van kb több szerverrel és nekik legalább már van Xbox témában is szerver hálózatuk no meg ők is kisérleteztek vagy még mindig a felhős játékszolgáltatással és nekik meg is van hozzá a platformjuk (Xbox) nem úgy mint google oldalon.
Szóval nem tudom, honnan jön ez hülyeség, hogy "Google kívül senkinek nincs meg a megfelelő infrastruktúrája" mert elégé tisztán látszik, hogy Azure sőt AWS is bőven nagyobb kapacitással rendelkezik és MS-nek van saját gaming platformja és saját + szerverei azure-on kívül, az új generációs Xbox okról meg ne is beszéljünk ki tudja milyen szintű cloud jön majd bele."640 kByte memória mindenre elegendő"
-
MeszesKPT
őstag
Ez még akár érdekes is lehet, mert kizárt hogy Stadiahoz egy külön helyről kezdjem megvenni a játékokat, itt meg adott lenne.
-
n00n
őstag
Kicsit árnyaltan fogalmaztam, azt belátom, de próbáld ki melyik Cloudban milyen latencyt tudsz elérni. Segédkeztem egy saját infra Public Cloudra migrálásában pár hónapja, ahol nagyon minimális latency volt megengedett, mert automatizált folyamatok dolgoztak fel termékeket több warehouseban világ szerte, és ms-ek alatt kell döntést hozni. Csak a GCP-n tudták elérni ezt. A Googlenél két féle hálózatra lehet szervert rakni, a normálra, ami kb egy szinten van az AWS/Azure-éval, illetve egy prémiumra, amin a Youtube (meg egyéb G szolgálatatások) megy. Ég és föld a kettő. És még ennél se vagyok benne biztos, hogy minden játékra alkalmas lesz. Igazából ennek szólt az írásom, hogy multi játékoknál nagyon nagyon a latency fog dönteni. Ez a legnagyobb bottleneck szerintem.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Okos Otthon / Smart Home
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Yettel topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elemlámpa, zseblámpa
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Formula-1
- További aktív témák...
- Nintendo Switch Super Mario 3D All-Stars karcmentes tok,és game.
- Gamer PC Ryzen 3
- PlayStation 5 (PS5) DualSense Kontroller Marvel s Spider-Man 2 Limited Edition Kiváló állapotban.
- Xbox one, Series S ,Series X és limitált kontollerek
- BOLHAPIAC! USB-s kontrollerek, USB-s headsetek, Router, HDMI kábel, 2.1 es hangszórószett olcsón :)