- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Mikrotik routerek
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen routert?
- Aliexpress tapasztalatok
- Windows 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
vmarci21
tag
válasz tha_answer #5 üzenetére
"a kuglit sosem lattad reklamozni."
Ja, csak az Apple-nak meg a Mozilla-nak fizet minden évben dollár-milliókat, hogy ő legyen az alapértelmezett kereső. Meg tiltja Androidon hogy Play Services-el előtelepített telefonokon a Google-tól más legyen az alapértelmezett kereső..De nyilván ez sem Google reklám, meg ez sem Google reklám, meg ez sem, csak nagyon hasonlítanak rá...
>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<
-
vmarci21
tag
válasz tha_answer #24 üzenetére
"azok a reklamok amiket mutatsz egyik sem a kugli pure funkciojat reklamozzak ami naggya tette hanem " nezd mar ezt is tudjuk reklamok."
Ja, akkor a Coca Cola sem költ reklámra, mert nem az alap kólát reklámozzák, hanem hogy "nézd, már cukor nélküli / más ízű kóla is van".
Sőt, a Netflix sem költ reklámra, mert az új filmjeit reklámozza, nem az "alap funkciókat".
És a sor végtelenségig folytatható, ami végén kiderül, hogy gyakorlatilag senki nem reklámozza magát.>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<
-
vmarci21
tag
válasz tha_answer #34 üzenetére
A szabad piaci viszonyok jelen helyzetben is működik, viszont ha valaki egy adott piacon jelentős fölényben van, akkor ezt még kiegészítik a monopóliumellenes / trösztellenes szabályok is.
Ami pont azért van, hogy fentmaradhasson a verseny és a szabad piaci viszony, hogy egyetlen, nagyra nőtt cég ne fizethesse le / vásárolhassa fel / lehetetleníthesse el a versenytársait.
Mert ugye ha egy adott piacon csak egyetlen cég marad, akkor azt nehéz versenynek tekinteni...>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<
-
vmarci21
tag
válasz tha_answer #37 üzenetére
Mert ezek a funkciók elérhetőek a keresőn kívül is?
Vagy mi mást reklámoznak, ha nem a keresőt?
Pont azt reklámozza, hogy keress üzleteket A GOOGLE KERESŐVEL. Ez nekem eléggé kereső reklámnak tűnik.>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<
-
vmarci21
tag
válasz tha_answer #41 üzenetére
Magyar nyelven is Google tudású keresőből van legalább 3, angol nyelven nézve meg kb.1 tucat, de lehet még több.
A hasonló tudás mellett mégis a Google-é az angol nyelvű piac ~3/4-e.
Akkor ha marketing költség nélkül is megy a dolog, akkor miért nem 10, nagyjából egyformán népszerű keresőt látunk?Nincs bajom a Google-val, de azért azt látni kéne, hogy nem a tudása miatt van ~1%-on pl. a DuckduckGo, hanem azért, mert a Google sokkal több pénzzel el tudja érni, hogy az Edge-t kivéve gyakorlatilag mindenhol ő legyen az alapértelmezett.
Ugye Edge-ben meg a Bing, ami magyarul szörnyű, és angolul sem sokkal jobb. Mégis ha angol nyelvterületet nézzük, akkor kb. 5-10x népszerűbb a Bing a DuckduckGo-nál. Tehát úgy tűnik hogy a népszerűség és a tudás között nincs egyenes arányosság, az előre beállított kereső óriási előnnyel indul. Hogy ennek az előnynek a megszerzése szabályos-e, vagy erőfölénnyel való visszaélés, arra meg vannak helyi szabályok, amik alapján az EU meg az USA, vagy bármelyik másik ország el tudja dönteni a dolgot. Amikor a Google belépett ezekre a piacokra, akkor elfogadta, hogy ezek a játékszabályok.>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<
-
vmarci21
tag
válasz tha_answer #42 üzenetére
Miért, te a 20 évvel ezelőtti keresőt használod?
Vagy hogy jön ide, hogy mennyire új a funkció? A reklámokon a mai/akkori keresőben lévő dolgok vannak, amik csak a keresőből érhetőek el, tehát nehezen reklámozhatnának a keresőn kívül mást.>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<