- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ragnar_
addikt
válasz Tigerclaw #16 üzenetére
Nem vitatható, hogy a játékfejlesztés célplatformja a konzolok, de pont ezért jó a dx12, ha egy xbox játékot 'egy kattintásal' tudnak PC-re portolni, így nem kell külön csapatot dedikálni a PC-s verziónak, max néhány ember aki esetleg optimalizál+a teszterek, és ha 1 mill. fogy PC-re egy címből, azért az is bevétel. És szerintem egy VR feature többet ad a játékélményhez bármilyen más grafikai effekt, beleértve a 4k felbontást is. Mondjuk a szemenként 1400x1400, az pixelszámra majdnem 4k. A szemenkénti 4k-val max. képeket lehetne nézegetni a mai hardvereken, vagy full komolytalan grafikán játszani, amihez meg fölösleges a jó fölbontás. A 2005-ös grafikai szintű VR demokat hagyjuk, vegyük alapul mondjuk a SW Battlefrontot. De tényleg jó lenne egy olyan egységes VR rendszer, mint a dx12 a PC hardvereknél, ahol ugye tök mindegy, hogy milyen gyártmány pl. a VGA a játék ugyanúgy fut. VR esetében mindegy lenne, hogy Oculus, vagy Vive, vagy WinVR menne az adott játék VR módban.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming