Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz rudi #26 üzenetére

    Az első játék aminél kiemelt hangsúlyt fektettek a mimikára és a geisztusokra az a Half-Life 2 volt. Egészerűen hiheteten volt, hogy akkoriban még annak is örültünk ha egy karakter a szövegének megfelelően tudja mozgatni a száját és alapvető érzelmeket elnagyoltan meg tud jeleníteni. Aztán jött a Half-Life 2 meg a Source Engine amelynél próbálkoztak azzal, hogy ne kelljen minden egyes mimikát külön felvenni (például mocap technikával), hanem ezeket előre elkészítve bármikor elő lehet csalni.

    Prezentálták, hogy amikor a karakterrel elmondatnak egy szövegrészt akkor a mondat mellé kb 30-40 előre elkészített mimika és azok kombinációja adható meg.

    Ez manapság már nevetségesnek hat. De akkoriban ez egy más világ volt és hozzájárult ahhoz, hogy a HL2 karaktereit annyira meg lehessen szeretni.

    Az itt látott Kara techdemo esetén is jó lenne ismerni a hátterét a dolognak. Engem meggyőzött egyébként. Lehet, hogy jelenleg hasonló szinten van, mint az L.A. Noir, de jó lenne tudni, hogy Cage miért mondja, hogy az ő technológiájuk előremutatóbb és miért fogja lehagyni a motion scan módszert. Én erről is olvasnék szívesen.

Új hozzászólás Aktív témák