Új hozzászólás Aktív témák
-
aginor
addikt
És vajon ha dedikált RT maggal rendelkező kártyán futtatjuk, akkor jobb lesz a teljesítmény, mintha anélküli videokártya az alany (a cikk szerint mondjuk elvileg nem)? Ugyanakkor az is érdekelne, hogy a Pacsal és Turing (1660) architektúra között van érdemi különbség? Ugyan elvileg nem kellene lennie számottevően, de tegnap azt tapasztaltam a fórumban megosztott eredmények láttán, hogy arányaiban egy 1660 kevesebbet lassul, mint egy 1080 (bár ezt elég nehéz megítélni az eltérő hardveres környezet miatt).
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
A cikk alapján sejtettem, akkor a tapasztalt különbségeket a platformok okozzák. Amúgy egyesek már azt víziónálják, hogy decemberben az Amd is előrukkol globálisan valami hasonló megoldással.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
wwenigma
Jómunkásember
Annyira nem vizio mert PS5-ben lesz ray tracing abba meg AMD cucc ketyeg
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
Thrawn
félisten
Más se hiányzott belőle
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
aginor
addikt
Elvileg logikus lépés lenne, de ettől még nem lesz a kártyákban hardveres feldolgozó, tehát egyes esetekben tetű lassú lesz. Ugyanakkor ki mondta, hogy a PS5-ben nem egy olyan GPU fog dolgozni, amiben lesz RT mag?
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
siposz
aktív tag
Megnézve a két képet, nekem ez 1 FPS különbséget se ér meg. Biztos vannak emberek, akiknek ez mozgás közben feltűnő és hatalmas különbség, én nem tartozom közéjük.
-
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Alogonomus
őstag
Inkább azt az irányt érzem – WoT is ezt erősíti –, hogy a dedikált RT mag helyett inkább az egyre elterjedtebbé váló 10+ szálas rendszerek kapacitását használnák ki a sugárkövetéshez.
– Ezzel megspórolhatják az RT mag 100-200 ezres drágító hatását, amelyik mag ráadásul sugárkövetést nem igénylő alkalmazásokban csak a helyet foglalja.
– A GPU-n belül így felszabaduló helyre extra teljesítményt biztosító részegységeket tervezhetnek.
– A CPU-kban láthatóan inkább a magok/szálak száma emelkedik, és nem a magos nyers sebessége, így inkább a CPU-k egyre teljesebb kihasználása a célszerű, amit pont az ilyen EnCore és Cryengine típusú megközelítések tudják biztosítani. A munka egyre nagyobb részét a CPU átvállalja, így a GPU kevesebb speciális alrendszert igényel, míg több univerzális egységgel általánosan nagyobb teljesítményt nyújthat. -
mepet
addikt
Nagyon látványos a különbség a két példa kép között!
-
válasz Alogonomus #11 üzenetére
Mondtam korábban, hogy lehet ebbe az irányba megy majd el a piac és a "speciális cél RT" dolog nem fog elterjedni mert a CPU veszi át a számítási részét, a gyors PCIE sávok és sokmagos cpuk "általánosan programozhatóan" eltudják látni a feladatot, és nem korlátozza annyira a számítások minőségét a végeredményben.
De kb. egy éve amikor ezt felvetettem, azt mondták ez "lehetetlen" irány, és hülyeséget beszélek
De egyre több program még is inkább ezt az irányt választja, persze még semmi se dőlt el az irányt illetőleg, mert még nagyon az elején járunk a technológia elterjedésének...The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5
-
#65537792
törölt tag
Fenomenális....
-
TeeBee73
addikt
Fent van már az enCore-on?
"4Z 1N73LL1G3NC14 4 V4L70Z45H0Z V4L0 4LK4LM4ZK0D45 K3P3553G3" -573PH3N H4WK1NG
-
Megnéztem a tesztet egy FX8200+RX470 4G kombinációjával ... nem tudom működik-e ténylegesen az RT, vagy sem (bár az árnyékok másmilyenek), de mindent Ultra szintre rakva szerinte játszható a szint.
Érdekesség, az RT számolásos teszt mellett kisebb a CPU terhelése.. Úgy néz ki a videokártya lehet a szűk keresztmetszet, bár RT terhelés esetén 1 cpu száll jobban terhelődik mint a többi.
Ha a pontszám az alapján jön, hogy a kb. 3 perces jelenet alatt hány képkockát rajzolt ki, akkor az alapján kicsivel 30fps lehet a tempó (kb. reálisnak tűnik látvány alapján), de sehol nincs beszaggatás, kb. folyamatos a számolás..
én mondjuk "high" grafikán játszom 4xAA-val a játékkal amikor játszok (ott sose esik be 60fps alá kicsit se)..
Azért látszik a teljesítményt majdnem befelezi, de egy "tesztnek" érdekes volt.
[ Szerkesztve ]
The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5
-
válasz #65537792 #18 üzenetére
Azért az látszik, hogy árnyékokon kívül jelenleg másra nem használják az RT-t, pl. van egy jelenet ahol vízben gázolnak át a tankok, de ott nincs használatban tükröződéshez.
Lehet erősen igénybe venné annál a jelenetnél a dolgot ha tükröződést is számítanának.The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5
-
weiss
addikt
Az interjúalanyok is renderelve vannak?
I did nothing, the pavement was his enemy!
-
TeeBee73
addikt
Hmm. Holap én is megnézem az asztalin (i7 4790K, R9 390) és a laposon is (i5 3800H, 1050Ti) kombóval. Az asztalin visszaveszem a felbontást FullHD-re, az erőviszonyok miatt.
Kíváncsi leszek, bár eltérő a 2 cucc, (4th gen 4/8, 4GHz 16GB RAM, régebbi, de 8GB-os VGA, SATA-s SSD, vs. 8th gen 4/8, 4GHz, 8GB RAM, újabb, de csak 4GB-os VGA, nVME-s SSD.)
Möglássuk'.[ Szerkesztve ]
"4Z 1N73LL1G3NC14 4 V4L70Z45H0Z V4L0 4LK4LM4ZK0D45 K3P3553G3" -573PH3N H4WK1NG
-
MongolZ
addikt
Najó, engem kilóra megvettek.
De remélem nem kell lecserélnem az i7 6700T-met... mindjárt csinálok tesztet. -
Sinesol
veterán
A cpu nem igazán tudja komolyabb játékok esetén átvenni a szerepet, egyszerűen össze se lehet hasonlitani számítási kapacitásban egy combosabb vga-val, vagy célhardverrel, max ilyen kis alapszintű bohóckodásra elég. Igazából még a 2080ti is megszenved a raytracinggel, pedig még csak kezdetlegesen van beépítve a játékokba, alig használják ki a benne lévő potenciált, hol vagyunk még az általa lehetséges fotorealisztikus grafikától..
[ Szerkesztve ]
-
Drenadar
veterán
de most a wargaming szerint az RT az csak az arnyék?
A játékban működik már a füstgránát, vagy az főleg megfektetné a játékot....? -
félisten
Ha jól értettem a cikket, akkor A CPU nak itt igazából ugyan az a szerepe- a normál számítási kapacitáson kívül-, mint a RT magnak az RTx kártyákban, egy BVH gyorsító, ami valószínűleg nem igazán számítás igényes feladat, inkább egyfajta cache szerepet tölt be az ütközések kiszámításának a gyorsítására ezért nem terhelődik sok mag csupán egy vagy kettő. Valószínűleg kisebb / kevesebb magos CPU nál az lehet a gond, hogy kiesik teljesítmény ezáltal, hogy gyorsító szerepet töltsön be a BVH struktúra számára.. nem véletlenül Intel áll ez mögött. 50 % teljesítményvesztés, csupán árnyékolásra azért elég jelentős, mert tükröződéseket és fényeffekteket nem számítanak a motorban ezzel , csak árnyékot.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
válasz Alogonomus #27 üzenetére
Az adott különbség erősen csak videokártyákból lehet, ugyan 470-em van, de a RedDevil RX470 órajelei szinte megegyeznek az 570 alap órajeleivel. A CPU ezek szerint meg csak malmozik...
The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5
-
Prof
addikt
hmm nagyon lemaradtam, en meg ott tartok az online MMO harci jatekoknal minimumra levettek a jatekosok mindent, hogy jobban lassak az elenfelet, folyamatosabb gyorsabb legyen a jatek.
Azert biztos hasznos annak aki screenshotokat keszit, de szzertinem ez az egesz RT tema nagyon tul van lihegve, plane hogy mit tudott mar 10 eve is a valodi RT amit filmeknel hasznalnak. (szuperszamitogepeken renderelve persze) -
MeszesKPT
őstag
Nagyon kellett figyelnem, hogy meglássam a különbséget, de biztosan csak öregszem.
-
kikikirly
senior tag
Igy néznek ki RT nélkül max grafikán az árnyékok? X D
Nem egy játékba van külön elsimítás az árnyékokra, és közel hozzák az itteni RT-s árnyékok szintjét.Igaz árnyék elsimítás is levesz az FPS-ből de közel se annyit mintha RT-vel csinálnád.
Azért választhatták az RT-s megoldást mert később a tükröződést,fényterjedést is RT-vel akarják megoldani, most még csak ismerkednek a rendszer működésével. -
aginor
addikt
Ilyet nem mondtak, de egyelőre csak az árnyékokkal játszadoznak. Gondolom oka van, ami akár az is lehet, hogy hardveres megoldás nélkül ennyi vállalható be, de az is, hogy a motor nem bírna el többet, vagy csak simán erre áll a cerkája az egyik programozónak, ezt egyelőre nem tudhatjuk.
Ködgránát?! Ugyanmár, minek az! Abból nem lehet prémium tankot csinálni, amit el lehet adni.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
-
Macka
veterán
Juhééé. Ez kell ide, ettől sokkal jobb lesz ez a játék.
-
nagyúr
A magukat eSport gamereknek tartó halmazról beszélsz. A jelentősebb számú réteg csak kikapcsolódni akar. Ami azt jelenti, hogy nem egymásra villogó hasábokat akar nézni, tehát a felhasználók egy jó részének hasznosak az ilyen pluszok...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz bertapet11 #46 üzenetére
Elég komoly különbség az RTX 2070 vs. RX 5700 XT szinten...
Tudom-tudom, majd decemberben az új driver...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Qkackca
őstag
Nekem pl ultran felezi, mediumon meg majdnem harmadolja a pontszámot ha bekapcsolom az rt-t (A10-6700, Rx 580 4gb, 8gb ram / cpu közel 100%, gpu viszont 16% kihasználtsággal megy az aida napló szerint...)
Ja és 1 perccel a vége előtt megáll a venti a gpun, csak az utolsó pár másodpercen indul újra szóval szerintem valós lehet a gpu kihasználtság
[ Szerkesztve ]
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
Raymond
félisten
Hat valami csiszolas kell az 5700XT-nek mert ennel jobban kene teljesitenie. Nalam ez van egy Strix 2080-al:
Pont FPS
---------------------------------------
Off : 27851 167
High : 21909 131
Maximum : 20282 122
Ultra : 18180 109A CB-nel lathato 2070-es eredmenyekhez kepest ez kb. +32% es kb. ennyivel (3x%) gyorsabb GFlops es Texels/s-ban a 2080 a 2070-nel. A pixel fillrate es a mem savszel kb. egyforma. Az 5700XT a papir orajeleken olyan 30%-al jobb az flops es tex teljesitmenyben mint a 2070 de mivel az joval a hivatalos fole boost-ol a valosagban olyan mondjuk 15% jobb csak. Attol fuggetlenul nem kene annyival lassabbnak lennie, az Off eredmenyek kb. egyformak.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PlayStation 4
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Ukrajnai háború
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- EA Sports WRC '23
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-