Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BReal

    addikt

    válasz noPublicFG #6 üzenetére

    Asztali UHD lejátszó van sokkal olcsóbban. Samsung M7500120-155 EUR-ért, Pana UB300 50e volt hetekig itthon, Amazonon is 220 EUR. Szóval egyedül az M7500 jóval olcsóbb, mint az XBox One S 500GB, azon kívül viszont az összes lejátszó drágább a Pana UB300-at leszámítva. Nyilván azért az M7500 sem véletlenül annyira olcsó.

    Az viszont egyértelmű, hogy 50000 Ft körül (ennyi szokott lenni kb. az S 500GB, ha levonjuk az ajándék játékok-kontroller értékét) egy kb. PS4 erejű konzol UHD lejátszóval több, mint fasza. Áprilisban volt olyan csomag az Alzánál, amivel kb. 46000 Ft-ra jött ki maga a konzol.

    (#12) Cobra652: +1 és azt sem mellékes, hogy az elején emlékeim szerint azt kommunikálták, hogy a használt játékokat nem lehet majd továbbadni. A startja valami borzalmas volt, az meg kb. meg is pecsételte a sorsát a teljes generációra.

    [ Szerkesztve ]

  • BReal

    addikt

    válasz idegen lény #28 üzenetére

    Szerintem pedig ez nincs így. PS3-X360 idején a MS konzoljánál tudsz mondani olyan nagy példányszámban eladott és jól sikerült konzol exkluzívot, ami a Onera nem jelent meg? Érdekes módon mégis több X360-at adtak el. Hogy ez miért volt? Mert a PS3 ha jól emlékszem, 100$-ral volt drágább. A mostani generációnál hónapokig ugyanúgy 100$-ral drágább volt az MS. És hiába volt hozzá pluszban egy Kinect, arra egyszerűen a gamer réteg nem volt vevő. Ennek legfőbb bizonyítéka, hogy a Kinectet már nem is gyártják. Tehát még a kisgyerekes családok részéről sem volt kellő érdeklődés iránta. Ezen felül a Cobra és általam említett bejelentéskori hülyeségek elegek voltak a hátrányhoz.

    (#29) b.: Nem. Nem véletlenül UBD-vel kezdődik a termék neve. Itt az adatlap.

    [ Szerkesztve ]

  • BReal

    addikt

    válasz idegen lény #31 üzenetére

    Az világos, hogy te is írtad. :) Igen, de azért nem vesznek, mert már a többség megvette, és a konzolgeneráció vége felé nyilván messze nem vesznek annyian konzolt, mint az életciklusa elején. Másrészt elég megnézni a hypeot, a reklámokat, a fórumokat. Mindenhol a PS4-et nyomatják, mert exkluzívok, stb. PS3-nál ugyanezek az exkluzívok megvoltak, mégis több X360 fogyott. Azért ez a drága X sem kell senkinek nagyon erős, ha csak Amazonos értékeléseket nézel, kb. fele annyi X-et vehettek, mint Pro-t. Csak azt ne felejtsük már el, hogy 1 évvel később jött ki az MS konzolja.

    Egy szó mint száz, X360-nál sem volt több konzol exkluzív cím, mint One-nál, mégis többet adtak el belőle, mint a PS3-ból. Érdekes módon 100$-ral olcsóbb volt az X360. Most, hónapokig 100$-ral drágább One-nál fordított a dolog. Kiegészítve a félresikerült megjelenés előtti marketinggel. De ez anno részben megvolt a PS3-nál is a játékok feltörhetetlensége miatt (ha jól emlékszem, jóval később sikerült ezt megoldani). Nyilván ez nem volt olyan szinten befolyásoló tényező, mint az MS marketing stratégiája a One megjelenése előtt, de bizonyos régiókban biztos számított az eladásoknál.

  • BReal

    addikt

    válasz idegen lény #34 üzenetére

    A MS-é az a platform is, ugyanoda megy a pénz.

    (#36) hombre[EU]:
    Halo: Szintén van One-ra is.
    Saint's Row: Már a második is multi platform volt.
    Fable-ből összesen kb. 3 milliót adtak el, nem nagy szám (3 évvel ezelőtti adat alapján Diablo 3 + RoS-ból 30 millió fogyott minden platformra, ami már lehet mondjuk 32-33 millió simán), plusz később kiadták PC-re is
    Tenchu: Kezdetben PS exkluzív, majd a végére Xbox exkluzív cím, 50-60% körüli értékelésekkel, abszolút felejthető darab.
    Ninja Gaiden: Xbox-ra ÉS PS3-ra is megjelent.
    Crackdown: Most jön One-ra.
    Lost Odyssey: első hónapjában 200e darabot adtak el belőle. Messze van a sikerestől.
    PGR: Ez valóban Xbox exkluzív volt, de házon belül ott a Forza 2 verzióban.
    Ridge Racer: Egyetlen része volt Xbox exkluzív, az összes többi PS.

    Szóval még mindig áll a kérdésem: X360-nál tudsz mondani olyan nagy példányszámban eladott és jól sikerült konzol exkluzívot, ami a Onera nem jelent meg?

    Wii-hez: talán azért volt sikeres, mert az akkor konzoloknál újdonságnak számító mozgásérzékelős irányítás fénykorát élte? Akkor azért Kinectből is elég sok elment. Wii meg jóval olcsóbb volt (igaz nem adott olyan szabadságot, de az élményfaktor ott is adott volt), kb. minden kisgyerekes családban volt Wii (kis túlzással). Aztán ez a varázs elmúlt. Xbox One Kinecttel óriási bukta volt, leállították a gyártását is. és akkor eljutottunk ahhoz, hogy a Wii U miért is lett bukás? :)

    Még mindig tartom, nem az exkluzív tartalom a mérvadó. Ott van a főbb szempontok között, de hogy nem az a vezető, az hót sicher.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák