Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
Autóiparban pont nem kispórolni szokás, hanem még beleszuszakolni, attól lesz szar az egész.
"A masik nagy problema kozos az autogyartok es a tevegyartok eseten es az az hogy kisporoljak a hardvert az okosteve/infotainment alol, amivel a szoftveres fejlesztes eleve hatranybol indul."
Az autóiparban nem feltétlen a spóroláson múlik. Ha egy modell x évben kell piacra kerüljön, akkor a launch fázis majdnem fél év (ezt még nem adják el), azelőtt jó másfél év a tesztelés fázisa, előtte két-négy év a fejlesztés, azelőtt legalább fél év a koncepció, és ezelőtt kell felmérni mit fognak tudni beépíteni megbízhatóan, mennyiért, valamint minimum 15 év ellátással. Ezen a ponton azért az IT durván elvérzik. -
asdf_
veterán
Persze vannak kivalo szakembereik, csak nem ezen a teruleten. A tobbseguk ugyanugy kulsos cegekhez van kotve, mint az autogyartok, ahol hasonloan mostohegyerekkent gondolnak az infotainment rendszerre.
A mókás dolog az, hogy a Panasonic pl. pont infotainment beszállító autóba
Új hozzászólás Aktív témák
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- PHP programozás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Mesterséges Intelligencia topik
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- További aktív témák...