Új hozzászólás Aktív témák
-
Kékes525
félisten
A termelés növekedés önmagában nem jelent árcsökkentést. Lényegest pedig még úgyse. Az árakat a kereslet, az előállítási költség, szállítás, vámok, adók és a konkurencia nyomása szabja meg legtöbb esetben.
Például azért termelnek többet, mert nagy a kereslet az OLED panelek iránt. Ez pedig azt jelenti, hogy ugyanazon az áron eltudják adni.[ Szerkesztve ]
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
Tigerclaw
nagyúr
Épp az a lényeg, hogy azok közül akik személyesen vásárolnak még, rendes boltban, csak az MM és hasonló nagyobb, gazdagabb kereskedésekben találkozhatnak OLED, QLED és más hasonló drága tévékkel. Azok akik kisebb kereskedésekben vásárolnak, nem ismerik és/vagy nem tudják kipróbálni ezeket, ergo nem is vesznek olyat.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Az idő ellenük dolgozik az igaz, főleg ha mellévesszük, hogy egy gigantikus Amazon pl. alig adózik valamit. Ha nem történik komoly változás az adóelkerülést illetően, nem csak a kicsi, de az MM, Saturn méretű cégek is tönkre mehetnek.
Nálunk olyan 10-15 ezres kisvárosban van egy kisebb elektronikai bolt és egy kicsivel nagyobb ami anno önálló volt, majd később Euronics, Bravotech...most talán Bestbyte hálózatban fut. A szomszédos hasonló méretű városban is hasonló a helyzet egy Tescoval megspékelve. Ezek nagyjából egy fél megyét szolgálnak ki és egyikben sincs OLED tévé. Eleve egy szegényebb régió az országon belül, de a kereskedők sem engedhetik meg maguknak ezt a luxust. Persze a vásárlók egy része a 80-90km-re lévő megyeszékhelyen vásárol, ahol van MM is, egy komoly részük meg online, mert jellemzően az a legolcsóbb forrás.
A lényeg hogy az OLED jellemzően ismeretlen a tömegek előtt és meg se tudják nekik mutatni, hogy miért drága.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Kékes525
félisten
"ha valamiből többet akarnak eladni, akkor lejjebb kell vinni az árát: Marshall-kereszt."
Ez igaz. Azonban egy cég nem többet akar eladni, hanem nagyobb profitot szeretne. Az árleszállítás nem biztos, hogy nagyobb bevételt hoz. Különösen akkor nem érdemes ezt az utat választani, ha monopol helyzetben van. Az árleszállításra érv lehet, ha a monopol helyzetét már veszélyeztetik. Ki veszélyezteti az LG OLED paneljének monopol helyzetét?
[ Szerkesztve ]
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
Depression
veterán
Ha valami hiánycikk, akkor Marshallra keresztet vethetsz.
Csak, hogy látható legyen végre a különbség: tavaly 3 millió oled tv-t sikerült legyártani, ezt tudják majd 4 év múlva 4,5-5 millióra emelni.
Közben 2018-ban 157 millió okostv-t kelt el.
Ez kevesebb, mint 2%, miközben mindenhol ódákat zengenek, hogy mennyivel szebb a képe. Szóval van rá kereslet, csak nem győznek eleget gyártani.Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
Kékes525
félisten
-
junkpod
nagyúr
Na de! Nem olcsóbban! Ez nem a Vöröskereszt. Ha ennyiért is el tudja adni akkor szerinted mit választ? Többet eladni hasonló áron, és az olcsóbb gyártás miatt nagyobb profittal, vagy, többet eladni olcsóbban kevesebb profittal? A második esetben a ceo-t elzavarják azonnal.
Box's don't touch!
-
Tigerclaw
nagyúr
Gondolom nem mindenki. Egyébként ez alapján szerinted a Sony és a Microsoft gazdasági szakemberei hülyék, mert nem 60 dollárért árulják az összes játékukat, csak a frisseket és csak az AAA kategóriásokat. Sőt a Steamnél és a többi hasonló szoftveráruházban se tudják hogy miért nem megy az üzlet már évtizedek óta.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.