- Facebook és Messenger
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- HBO Max & OD topic
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Office és Office 365 topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
dajkopali
addikt
van egy átmeneti megoldás is - mely nem megoldás ugyan, de az adott tartalomgyártóknak mégis hoz bizonyos mértékű jövedelmet
ezt a játékiparból átvett módszert használja pl. az Élet és Irodalom is: az online anyagok nagyobbik része csak akkor olvasható el teljes egészében, ha előtte megnézel egy elkattinthatatlan 30 másodperces reklámot (vagy nem nézed, de lefut)"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
Zotya84
őstag
válasz vmarci21 #108 üzenetére
Á, ez sok mindent megmagyaráz: van termék, amit hónapok óta nézegetek, de mivel se nem sürgős, se nem fontos, még nem vettem meg, met drága az ojró; meg van, amit keresek, találok, megveszem, nem ülök rajta napokig/hetekig. Akkor engem ezért nem tudnak targetálni soha semmilyen hirdetéssel?
Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13