Új hozzászólás Aktív témák
-
Unlimited
aktív tag
Mond már el azt a rengeteg újítást, amit az elmúlt 5-10 évben eszközöltek ezek a cégek a tv iparban?
5-10 éve eladják neked ugyan azt, csak egyszer fénycső megvilágítással, aztán leddel, aztán hajlítva, aztán....................!!! Ugyan azt veszed! Benne van a cikkben." Amiben viszont felülmúlják a japán vetélytársakat, az, hogy tudják, hogyan lehet vonzóvá tenni egy adott technológiát vagy modellt. Kiemelt figyelmet fordítottak az elmúlt időszakban a dizájnra és úgy általában a marketingre","legmagasabb szinten kielégítik a már meglévő fogyasztói igényeket, másrészt újakat generálnak."
Ebben lettek a legjobbak! Design, és olyan dolgok "kifejlesztése" ami nem kerül sokba, de nagyon designos és igényeket generál. Ha nincs is rá semmi szükséged, akkor is megveszed. Ilyen egyszerű ez. Csak ez nagyon, nagyon, nagyon sok pénzbe kerül, hogy bárhová is menj, mindenhol ott legyenek és lásd őket! Sokkal többe, mint azok az iszonyat nagy "fejlesztések". Az LCD-t sem kellett fejleszteni, mert volt. Onnan meg eladják ugyan azt, csak Crystal Design-al, meg led világítással, meg hajlítva, meg ki tudja még hogyan, valótlan igényeket generálva. Ilyen pofon egyszerű ez!
Rájöttek, hogy a jóléti társadalomnak ez kell![ Szerkesztve ]