Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz MPowerPH #62 üzenetére

    Korábban el lett mondva, hogy ezek a mai processzorok 4-6-8-10 magot tartalmaznak. Értelmetlen olyan címekkel tesztelni őket, amelyek 1-2 magot használnak belőlük. Az látszik majd abból, hogy a Pentium és a Zen Athlon az ár/teljesítmény bajnok. Viszont ez nyilván erős sarkítás, így olyan címeket választottunk az új tesztcsomagba, amelyek elég szépen skálázódnak. Nyilván ezzel nem muszáj egyetérteni, valaki az Aknakeresőre keres procit, arra ne is vegyetek jobban Pentium/Athlonnál.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • wwenigma

    Jómunkásember

    válasz MPowerPH #89 üzenetére

    Keresem a tesztkörnyezetet, oprendszert, vidikartya driververziot vagy hol mértek, melyik részen, mennyire patchelték fel a jatekokat akarmit de semmi a linkeden...

    No meg van ott pont egy megjegyzes a cikkben ehhe a jatekhoz.

    Kicsit érdemes elidőzni az eredmények értékelésén. A Rise of the Tomb Raidert kivennénk a képletből, mivel az egy speciális eset. A helyzet az, hogy a Ryzen processzorok múlt évi megjelenése után az AMD készített egy optimalizálást a fejlesztőkkel, melyet javítás formájában ki is adtak. Ez jelentősen megnövelte a Zen magokat használó CPU-k teljesítményét, de a változások láthatóan nem lettek visszaportolva az Intel processzoraira, emiatt is láthatunk itt ekkora különbséget. Ezzel nehéz mit kezdeni, valószínűleg a játékot kiadó Square Enix nem látta értelmét, hogy erre pénz áldozzon, az AMD-t pedig nyilván nem érdekli, hogy a konkurens gyártó termékein mennyire gyorsan fut egy program.

    Szoval ha a linkeden egy regebbi Tomb Raidert teszteltek ami nem volt felpatchelve Ryzenhez kicsivel több mint egy honapja, akkor az most pöppet alaassa a hitelességét...itt egy összehasonlitas a tavalyi patch utan: [link] Az még 1800x-szel volt tesztelve.

    [ Szerkesztve ]

    Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

  • Weareus

    addikt

    válasz MPowerPH #89 üzenetére

    Mondjuk ezt a relatív számolási teljesítményt - ahol a Ryzen csücsül a trónon - én sem értem. :F
    Esetleg akkor, ha ár-számítási teljesítmény arányt nézünk (és feltéve, ha a Ryzen annyival olcsóbb, nem tudom, csak az Inteles árakat nézem), akkor oké, de egyébként meg wtf?

    [ Szerkesztve ]

    Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz MPowerPH #89 üzenetére

    Konkrétan benne van a cikkben, hogy a RotTR esetében mi a legújabb programverzióval mértünk. Ennek van az a különlegessége, hogy ehhez az AMD készített assembly optimalizálást, amit a CD be is épített a játékba, csak nem portolták vissza Intelre. Emiatt a régi programverzióban lassú a Ryzen, míg az újban nagyon gyors.

    Azt általánosan tudni kell, hogy amióta a Ryzen létezik azóta az AMD-nek van egy CPU-s csapata a fejlesztők támogatására. Ők gyakorlatilag különféle Ryzen optimalizálásokat építenek be az egyes címekre, amelyeket nyilván az Intel nem kap meg, mert ők erre nem fordítanak erőforrást. Volt nekik is ilyen csapatuk pár éve, csak Krzanich megszüntette a játékfejlesztőket támogató részleget, így most alapvetően az Intelre a fejlesztők dolgoznak, míg az AMD procikhoz az AMD a saját embereit küldi oda. Az egy elég természetes dolog, hogy azért házon belül jobban ismerik a processzor képességeit, tehát hatékonyabb optimalizálást is tudnak rá írni. Ez látszott a múlt évben elérhetővé vált Ryzen patcheken, az új játékok pedig eleve így érkeznek. Az AMD szerint ez megéri, mert így tudják a hardverükből kihozni a legtöbbet. Az Intel egyelőre úgy áll a kérdéshez, hogy a hasznosságát nem vonják kétségbe, csak anyagilag nem érzik kifizetődőnek.

    (#93) Male: És abban mi a teszt? Itt az a lényeg, hogy a konfigurációkat mérjük végig. Előre mi sem látjuk, hogy a Hyper-Threading például hol nem muzsikál, stb.

    (#84) Prosector: A tört verzió nem realitás. Nem tudjuk beépíteni a játékhoz adott javításokat. Nem mellesleg itt igazából egyedül az EA-vel van probléma. Ők akarják fejni a médiát, míg a többi cég egyszerűen elfogadja, hogy mi csak tesztelünk, és nemhogy akadályoznák a munkát, hanem még segítik is limit nélküli verziókkal, vagy éppen a Steam profilunk jogosultságának emelésével. Ezt nem nehéz ám megoldani. A fejlesztők is tesztelnek, és napi 5-nél több hardvert cserélnek, tehát eleve van beépítve egy külön jogosultság ennek a kezelésére. Csak hát ugye az EA egy borzalmasan pénzéhes cég, és ők azt üzletnek tekintik, ha ötször-tízszer meg kell venni a játékukat. Nem ítéljük el őket ezért, valószínűleg én is ezt tenném a helyükben, az a fura inkább, hogy más nem ezt csinálja. :D

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák