Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • krystman

    őstag

    válasz Darth_Revan #23 üzenetére

    Hát talán azért mert ez tényleg mobil játék nem egy portolt játék. Én személy szerint kipróbáltam több portolt játékot is, de mindegyiknek van baja a mobilos irányítással. Nagyon érezni, hogy Pc-re van írva, és nem mobilra. Egyébként már a Doom3, Quake2, Half-Life 2 is van portolva, de egyik masiknak is van baja az irányítással. Pl rendes mobilos platformon a NOVA 3 olyan Pc szintű grafikailag, de mint nagy FPS es, be kell látnom, hogy ez a műfaj nem mobilra jó. Szerintem ez a játék jó és grafikailag is szép nagyon.

  • Xaels

    félisten

    válasz Darth_Revan #23 üzenetére

    Pontosan azért mert ez egy ízig-vérig mobilokra fejlesztett játék, saját történettel és látványvilággal. Az irányítás teljesen jó kijelzőn és magam részéről nem nagyon éreztem laggot/throttlingot hosszabb idő után sem, ami sok portra jellemző tud lenni. Egyébként bizonyos téren ezek a portok sem hozzák a konzol/pc szintet, mert grafikailag sok meg van ritkítva, esetenként kicsit könnyítve is van a játékmenet mert kijelzőn nem olyan egyszerű. Bioshock IOS vs X360 Ezek egyébként amiket felsoroltál baromira nem hoznak lázba, már PC-n mind kismilliószor végig lett játszva és fillérekért szórták már őket mindenfelé, nincs bennük újdonság és tapicskolással mind baromira körülményes lesz. Ezért nem fogok 3-4k-s árat fizetni egy Crysis3-ért vagy KOTOR-ért. Ezek a stílusok nem mobilra valók. A H3, a Shadowrun Returns nagyon jól megállja a helyét képernyőn is, bár az előbbi irányításán lett volna mit dolgozni még és az áráért a kutyának sem kell...

    PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

  • Xaels

    félisten

    válasz Darth_Revan #23 üzenetére

    A teljes verzióval eljátszottam jópár órát az elmúlt 3napban. Számszerűen olyan 6-7 lehet, csak a mai nap 2,5 volt, de a Nexus5 nem bír többet belőle egyhuzamban. Még nem jutottam teljesen a végére, de 4fejezet, közel 30pálya. A Trial éppencsak a felszínt súrolja. Későbbiekben sokkal hosszabb pályák jönnek izzasztóbb ellenfelekkel akik nem restek egyszerre nekünk ugrani. 1-1pályára érdemes lehet visszatérni más kiegészítőkkel felvértezve, hogy a lezárt részekre is be tudjunk menni. A főellenségek is változatosak, tipikusan mindnek meg van gyengéje meg az idegesítő tulajdonsága is. A történet is rendben van szerintem, igaz nem kapunk több perces hiperrealisztikus átvezetőket, bár magam részéről szeretem ezeket a mangaszerű megoldásokat.

    Amit kicsit hiányolok/nem jöttem még rá, hogy a páncélok tulajdonságainak részletes leírása előhozható-e?! Vannak dolgok amikre nem jöttem rá mire valók és ezért nem tudom mennyire érdemes fejleszteni őket.

    PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

Új hozzászólás Aktív témák