Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • M107

    addikt

    válasz Norb79 #9 üzenetére

    :R

    Így van, viszont most raktam össze havernak, egy Intel Core i3-9100 procival 32GB DDR 3200 ram és RTX 2060-nal egy configot Full HD 60FPS a játékok 85% stabilan. Ha nem is ultrán
    és tényleg szépek maguk a játékok is. attól hogy nem 2K vagy 4K vagy egyes esetekben nem über ultra minden.

    UI:

    1600*900 asztal felbontás játék Full HD-ban, egy ilyen tv monitor csodán ami alapból csak 60 Fps tud max.
    Költséghatékony, mondjuk a 32 GB ram nem tudom miért, de azt mondta jövő időkre. :)

    Képernyő neve LG TV
    Képernyő azonosítója GSM0001
    Modell LG TV
    Gyártás ideje 1. hét / 2015
    Sorozatszám -
    Maximális látható kijelző méret 1600 mm x 900 mm (72.3") 32" Tv Monitor
    Képarány 16:9
    Vízszintes frekvencia 30 - 83 kHz
    Függőleges frekvencia 58 - 62 Hz
    Maximális pixel órajel 160 MHz
    Gamma 2.20
    DPMS mód támogatás Nincs

    Támogatott megjelenítési módok
    640 x 480 60 Hz
    720 x 400 70 Hz
    800 x 600 60 Hz
    1024 x 768 60 Hz
    1024 x 768 Pixel órajel: 65.00 MHz
    1152 x 864 60 Hz
    1360 x 768 Pixel órajel: 85.50 MHz

    Képernyő gyártó
    Cégnév LG Electronics



    A fórumon, bármit leírhatsz, én csak az igazat írom le. :) Utálom ha hülyének néznek ! - Addikt - vissza az őstag címet :) )

  • Aprósólyom

    addikt

    válasz Norb79 #9 üzenetére

    Játékot? Komolyan? Ez tetszett! :C Akikre te gondolsz, azok már PRO vagy PRO éra kapujában tipegők és felfelé igyekvők. Akik mondjuk a CS GO-t i9-en, geforce 1080/2080-on és 1280*960-on játszák hogy beton stabil, konzisztens frametime-ot kapjanak.
    Ha meg szórakozásból játszol, ma még bőven elég a 4c/8t a játékok túlnyomó többségében és ez még pár évig így is marad. De ha maxon is járna a 8T egy jó game engine sem fog emiatt hatalmas laggogba kezdeni és játszható élményt fogsz kapi, lefeljebb erősebben belassul az avg fps.
    CPU utilization meg a laggok között nincsen feltétlen közvetlen kapcsolat, mert ez game engine függő. Jobb esetben csak alacsonyabb avg fps-t kapsz 100% közeli cpu utilization esetében, de nem laggokat.
    Nemrég adtam el a 8350K-mat és volt olyan játék, aminek a high beállításai 100%-ban terhelték mind a 4 magot, de nem laggolt, csak bizonyos jelenetekben érzékelhetően kevesebb lett az avg. fps, miközben és a GPU kihaszáltság 100% közelében volt. (Értsd. 130-140 avg fps-ről lement 80 avg fps-re. Ez csak a játák stílusa miatt okozott bennem frusztrációt, de egy offline single player játékban, mondjuk egy AC-be, ami simán megeszik 8 szálat, ott már közel sem zavarna, mert beállítánam fix 60fps-re a gémet. Próbáltam az AC-t, is. Hiába "ette meg a CPU-t", teljesen játszható lagg mentes volt.)

    [ Szerkesztve ]

    Jevons paradox

  • ollie

    MODERÁTOR

    válasz Norb79 #9 üzenetére

    4k-ban alig van különbség a 4/8-as i3 meg a 8/16-os i7 között. De persze aki 4k-ban játszik, annak valszeg csúcs vga-ja van, és az nem fog alsó kategóriás processzort venni.

    ***

Új hozzászólás Aktív témák