Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
Persze, messze van a maximumtol, amit mondjuk fem-levego akkuval lehetne elerni, amit mar 40-50 eve nem sikerult sorozatgyartasra erett formaba hozni. Van egy konyvem, "Horvat-Sors - Kemiai aramforrasok es alkalmazasaik" es hat nem nagyon van olyan jelenlegi kemia, ami nincsen bemutatva benne. 1978-as konyv.
-
Tigerclaw
nagyúr
Az a fura, hogy elvileg az e-autók árának jelentős részét az akku adja és a statisztikák szerint komolyan csökkent ezeknek a gyártási költsége az elmúlt években, de ez semennyire sem realizálódik az elektromos autók árában.
Lehet hogy nem kellene támogatni a vásárlását közvetlenül? (főleg nem közpénzből, mert a többség szerintem nem azért fizeti az adóját, hogy a felső tízezer olcsóbban vegyen elektromos autót)
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tetsuo
aktív tag
Igen, én a cikkekre értettem. Te mire?
Ha valamit szenzációként tálalnak, és nem az, akkor a cikk hazugság.
Az ilyen PH-cikkek, amik inkább marketing, mint hír, semmilyen értéket nem kévisel, sőt, káros.
Ugyanez elmondható a cégek és "kutatók" prezentációiról.
Miért nem közlik, mi az a három összetevő a "tengervízből"? És miért kell azt sugallni, hogy a tengervíz-összetevők használata miatt kevésbé környezetszennyező, mikor a technológia erőforrásigénye legalább olyan lényeges?
Az ember egyre inkább hazugságok között, hamis világban él.
A 70-es években egy technó-cikknél tudod mi volt? Szépen elmagyarázták, mi hogy működik és tényeket sorakoztattak fel úgy, hogy összeálljon a kép - minden folyóirat a maga szintjén.
Már az negatív dolog, hogy a fontosabb adatokat a cikkek végére hagyják (pl. ár), ehelyett azokkal illene kezdeni.
A 999-végű árazás eleve manipuláció, az életérzés-kapcsolódású reklámokat nem is említem.Ebből a cikkből mi derül ki? Csak hogy néhány cég összefogott egy új akkumulátortípus miatt. Húha! Az adott számok, amiket közöltek, pedig valószínűleg nem pontosak sőt, lehet köszönőviszonyban sincs a valósággal.
Nem mondom, hogy ebből semmi sem lesz, de ez még nem hírérték.És ha olyan nagy kutatás volt, akkor elvárnám azt a cikket is, ahol leírják, miért nem jött össze a dolog. Ezek is sorban elmaradtak, méghozzá a márkaérték befolyásolása miatt (negatív versus pozitív hír).
[ Szerkesztve ]