- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Windows 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
PROTRON
addikt
Pedig bíztam benne hogy a 10940X procimra jó lesz mint HEDT, de mások általi tesztek alapján tényleg csak csúcskategóriás TRx-ekre jó a csiplet dizájn miatt...
Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.
-
PROTRON
addikt
Amit eddig olvastam a témában, az alapján a technológiai sajátosságok miatt ez egy bunker romboló ostrom ágyú...nem tudsz belőle jól működő kis kaliberű tankelhárítót építeni, vagy nagy felületen keletkező terhelést visz, vagy nem lesz hatékonyabb mint a megszokott megoldások, cserébe drágább.
Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.
-
PROTRON
addikt
válasz antikomcsi #21 üzenetére
Ezért írtam technológiai sajátosság kifejezést. Költhetsz 1000 milliárd forintot egy vasdarabra, akkor sem lesz jó hűtő pusztán azért mert drága vót', meg nehéz, meg a vízbű' veszi ki a zoxigént'.
Ahogy nem várod el egy ferráritól hogy kevesebb legyen az üzemanyag fogyasztása egy hibrid Leaf-nél, úgy ez az elvárásod sem életszerű.
Egész egyszerűen maga a talpa belül olyan elrendezésű, hogy ha 1 pontban koncentrálódik a hő akkor nem bírja a terhelést elvezetni...ezért jó a TRx, mert ott a nagy felületeten több terhelési pont alakul ki a csiplet dizájn miatt, amelyek egymástól "távol" vannak.
Ha megnézed eddig milyen léghűtők voltak TRxre, vicces hogy "méretileg" lehetett velük használni...Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.