- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Direct One (műholdas és online TV)
- Facebook és Messenger
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Windows 11
- HBO Max & OD topic
- Ember helyett robot kellene az űrbe
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16939776
törölt tag
Másik nézőpontból:
FPS limit és V-sync nélkül játszottam hosszú évekig, 200-300FPS-es tartományban 60Hz-es monitron.
CPU limit esetén képes volt akár 20-30%-al több FPS-t hozni a HT, kb.: ennyi is volt az összes érdeme.
De a játszhatóságnak nem tett igazán jót, mert a kép törés onnantól teljesen egyenletlenül oszlott el a képernyőn, ami miatt sokkal alacsonyabbnak érződött az FPS mint amit a számláló mutatott. Ezen kívül idegesítő volt, hogy karakterek mozgása, tűz animációk akadoznak.HPET-el ezek az időzítési problémák teljesen nullázhatók, csak ugye intelen nem működik rendeltetés szerűen a kommunikáció a timer(PCH) és a CPU között, ha be van terhelve a DMI interface, Így inkább a HT-t kapcsoltam ki, majd éveken keresztül nem pazaroltam a pénzt HT-s processzorra.
Ryzenen meg lehet tenni, hogy a csipszet ne csináljon mást, csak a HPET kódokat küldje/fogadja és minden más hardver a CPU-ba legyen bekötve. Van lehetőség teljesen szaggatás mentesen játszani 200-300FPS-el.
Remélem picit árnyaltam a képet.
-
#16939776
törölt tag
Az a minimális késés számokban: +4,2ms (237FPS-nél ) a frame limit miatt és ~+2 ms a G-sync on miatt a monitor közepén. Ahogy használom, úgy kb.: 10-12ms az egér-monitor közepe között késés nyílt terepen és 8-10ms körül van zárt terepen.
Nálam állandó cpu limit van, a frame time valóban hullámzik ha mérem, de a legfinomabb egérmozdulatokat látom megtörténni miközben célzok, közben nem "ugrik meg" az ellenfél, nem "ragad le" az egér. Szerintem a folytonosság tökéletes így.A TSC csak az adott CPU magon belül pontos, két cpu mag közötti szinkronizálására nem alkalmas, eltérő magórajel esetén ugyan annyi ciklusnak a leszámolása továbbra is eltérő mennyiségű időt jelent. Ezért kell a CPU órajelétől független számlálókat használni.
-
#16939776
törölt tag
Ebben a linkben a Windózon működő QPC-ről írnak pár gondolatot. [link]
Illetve itt egy másik dokumentum ami a process időzítések filozófiáját taglalja : [link]Minden játékban van motorba beépített V-sync, gyakrabban mint user által szabadon állítható frame-limiter. Az még mindig sokkal kisebb hozzáadott késést produkál, mint a G-sync ON, és így sincs képtörés. Tudom hogy elvileg el kellene dobálnia frame-eket, ha az FPS ha túllép a monitor frissítésén, de nem látok akadást.
Nincs ennek valami hivatalos topikja PH-n?! Érzem hogy nem ide kellene "szemetelni".
[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
Én azt a magyarázatot kaptam, hogy direkt azért ilyen egyszerű az elő gyártmányból palackot fújni, PB gáz, forma és sűrített levegő kell hozzá, hogy a palackozás helyén olcsón készre gyártható legyen és a műanyag gyárból a teherautó ne a levegőt szállítsa.
Akkor kinek fejlesztették ki a bonyolultan gyártható elő gyártmányt, ha helyben csinálnak belőle palackot.?![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Formula-1
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Micro Four Thirds
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- Futás, futópályák
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...