Új hozzászólás Aktív témák
-
Ghostface
senior tag
Sziasztok!
Tervezem egy ilyen óra beszerzését, de jelenleg csak egy Xiaomi Redmi Note 7-es telefonom van Android 10-es rendszerrel. Szerintetek rendesen fogom tudni használni az órát, minden funkciója működni fog egy ilyen régebbi telefonon?
Csak azért kérdezem mert tudom hogy Samsung Watchnál van olyan funkció ami csak Samsung telefonnal működik.PSN: Nifty_Ghostface
-
Ghostface
senior tag
Hogyan tudom kikapcsolni hogy edzés közben az óra ne mondja be 10 percenként hogy eltelt 10 perc mennyi a pulzusom és hasonlók? Sehol nem találom sem az applikációan, sem az óra beállításaiban.
PSN: Nifty_Ghostface
-
Ghostface
senior tag
Én egy Xiaomi Note 7-tel használom kb 2 hete. Nem próbáltam ki minden funkciót még, de amit igen az tökéletesen használható.
Egyébbként enyém sem kapott még frissítést:
GT 3 Pro-4E2 ODN-B19 és 2.1.0.399-es firmware, nem talál újabb verziót azt írja ez naprakész.
Alzától vásárolt. Elképzelhető hogy ezt sem lehet majd frissíteni?PSN: Nifty_Ghostface
-
Ghostface
senior tag
válasz kbadam83 #510 üzenetére
Oké hogy most nincs semmi érdemleges frissítés, de a jövőben még jöhet olyan ami jó lenne ha lenne, és ha akkor sem frissít az óra, annak már nem örülnék.
#511 pem1967
Mit nem tudsz beállítani, vagy mi nem működik? Megadtál minden engedélyt amit az app kér?PSN: Nifty_Ghostface
-
Ghostface
senior tag
válasz szkorhetz #604 üzenetére
Én most beszéltem a chattel, de csak annyit mondtak, hogy töröljem az Egészség appot, töltsem le a az appgaleryt, és onnan telepítsem újra az Egészség appot, és a HMS Core appot is. Majd ha ez megvan akkor az órát állítsam újra vissza gyári beállításra, és várjak pár napot...
Egyelőre nem csináltam még meg. Gondolom ha letörlöm és így újra telepítem, akkor az eddig elért eredményeim, méréseim megmaradnak, igaz?PSN: Nifty_Ghostface
-
Ghostface
senior tag
válasz Lackooo84 #613 üzenetére
Ezt próbáltam volna elmagyarázni, mondtam hogy itt fórumról másnak is megoldották, de ezt hajtogatta az ügyfélszolgálatos, hogy lehet hogy az Egészség app nem szakszerű telepítése miatt nem kapja meg a frissítést.
Szóval ha beszéltek az ügyfélszolgálattal, és Vivien jelentkezik akkor ne is próbálkozzatok...PSN: Nifty_Ghostface
-
Ghostface
senior tag
válasz kbadam83 #618 üzenetére
Én is kiváncsiságból megpróbáltam ma egy másik ügyintézővel, de eredmény ugyanaz...
Töröljem az egészség appot, telepítsem app galeryből + mellé még a HMS Core-t is, utána órán gyári beállítás visszaállítása, és ha így sem sikerül akkor küldjek e-mailt, a mobile.hu@huawei.com címre az óra sn számával, a harmonyOS verzió számával, az Egészség app és a HMS Core verziószámával, és hogy milyen telefonnal , milyen android rendszerrel használom.
Majd talán hétvégén kipróbálom ha több időm lesz rá.PSN: Nifty_Ghostface
-
Ghostface
senior tag
Ide is megérkezett alzás órára...
PSN: Nifty_Ghostface
-
Ghostface
senior tag
Azt nem tudjátok hogy a Huawei Health app miért váltja át a biciklizést lépésekre? Tegnap sétáltam kb 5000 lépést, meg bicikliztem 72km-t, és az appban ott van a biciklizés, viszont összesen 28000 lépés van tegnapra. Megnéztem és az összes régebbi biciklizésnél is ezt csinálta.
PSN: Nifty_Ghostface
-