Új hozzászólás Aktív témák
-
Jocohun
tag
Köszi. Szerintem is a számlap. Jelenteni lehet mert én tavaly a Huawei ügyfélszolgálatnak említettem ez, hogy gond van ezzel a számlappal és érdekes mert hogy még mástól származó készített számlap hibás lehet de gyári ami a gyártótól származik az hibás. Ők azt mondták lehet jelezni a healt app ban a gyártó felé. Ezt az appban az én menüben /súgó/problems and suggestions és ott jelenthető ez a probléma is. Én még tavaly jelentettem ot de azóta sem semmi. Talán majd javítják frissítéssel.
-
koxmatyi
tag
Azért nem olyan egyszerű normalis boltból vásárolt órat venni amin meg 1 év körüli garancia is van
De nekem csak a pro lenne jó mert a mostani gt3 pro az már bizonyított hogy nem karcolodik
Ugyan itt garanciális gt3 prot emag 20 honap garanciával cserelék 3 pro garanciálisra... 🙂 -
-
ferrari0819
tag
Ma kaptam vissza az órát a szrvízbe (TMX) volt, a jobb felső korona gomb megadta magát. Elég korrektek voltak mert cserélték az egész keretet, kijelzőt meg az akksit is. Úgy kaptam vissza hogy le volt törölve minden róla és ahogy újra jöttek a frissítések úgy bedobta az újat de előtte hetente kerestem nem volt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...