Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #88470784

    törölt tag

    válasz jacis #34 üzenetére

    A cikk elérte a célját jó sokan beszélnek itt is a huaweiről ;)

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz jacis #34 üzenetére

    Ebben spec egyetértünk, egy interjúért ne járjon már pénz, tényleg. Lehet ezt beletenni egy vállaltan szponzorált tartalomba, az oké, de natív szerkesztőségi kontentért nem fogadunk és nem is fogadhatunk el semmit.

    Nyilván vannak amolyan félmegoldások, pár éve azt kérte a MasterCard, hogy az MWC-n csináljunk velük interjút plíz és támogatták az utazásunkat anyagilag, ez fair. Ettől még az interjú nem lesz benyalós, plusz amúgy is ott volt az összes MWC-s anyag alatt, hogy ki a szponzor.

    Olyat is lehet, hogy PR-cikként jelenik meg egy interjú, de azt is jelöljük rendesen, ezek mind működhetnek, de az a vonal nem játszik, hogy tiszta szerkesztőségi anyagként tálalunk valamit, ami kvázi marketing. Erre az elmúlt 15-20 évben elég kényesen ügyeltünk és amíg én vagyok itt a főszerk (remélhetőleg nyugdíjig), addig ez így is marad.

    És trust me, ilyesmivel azért rendre bepróbálkozik szinte mindenki (mostanság már csak newbie cégek és/vagy pr arcok), ami számomra azt sugallja, hogy azért sok helyen ez mégiscsak működik :(

    Az is biztos, hogy sokkal jobban élnénk, ha minden ilyet kiszolgálnánk, gondolom nem kéne most paráznunk a vírus miatti bevételcsökkenéstől sem, de azért basszus, te is itt vagy régen, én is csinálom ezt majdnem 20 éve, vannak bizonyos elvek, amelyek nem változnak és nem is fognak. Mi ezt mind szeretjük csinálni, ez az életünk, ez érdekel minket, biztos nagyon sikeres topmenedzser lennék egy banknál, mert amúgy tök okos vagyok (sarcasm on), de untatna. Úgyhogy tényleg nem fogjuk ezt feláldozni azért, hogy rövid távon legyen extra zseton, aztán meg oda a hitelesség.

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

Új hozzászólás Aktív témák