Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz sonye #18904 üzenetére

    A Telekom szereti kiírni az 1 év kötelező jótállást, de attól persze minden esetben megadják a teljes gyártói jótállást, legyen az 2 vagy 3 év. (Samsung esetén például megértem, mert ott a második 12 hónap már csak kiegészítő/korlátozott, de az sem csak szoftveres, hanem hardveres).
    Annyi, hogy rajtuk keresztül is intézhető, akkor ők küldik tovább a gyártói/szerződéses szervizbe és ebben a formában a második évben már nem akarnak foglalkozni a készülékkel, próbálnak rábeszélni, hogy vidd/küld oda magad, viszont ha te ragaszkodsz hozzá, hogy tegyék meg ők, akkor kénytelenek.
    A Telekomnak 2014 óta nincs saját szervize, azóta semmihez sem nyúlnak hozzá, minden esetben továbbítják a készülékeket a gyártói/szerződéses szervizbe.
    Nézem most a Mate 10 Pro leírását a Telekomnál, ők is azt írják, hogy 2 év teljes körű garancia (ami jogilag a jótállás).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák