Új hozzászólás Aktív témák

  • ferob

    őstag

    válasz oxide83 #1325 üzenetére

    Ha a készülék európai régiós, akkor mindegy, hogy hol vásároltad, mert a két éves jótállás ideje alatt a gyártói szerviz megjavítja, még akkor is, ha eredetileg az üzlet tájékozatlansága miatt úgynevezett bolti garanciával vetted, ezért ebben az esetben meg sem érdemes közelíteni a GSM boltot, ha nem akarsz további problémát.

    Amennyiben szürkeimportból származó, tehát olyan készülék, amire várhatóan nem tudod érvényesíteni a gyártói szervizben a jótállást, mert nem európai régiós, akkor az első naptól kezdve csak a GSM üzlethez fordulhatsz, akik házon belül valahogy megjavítják, ha sikerül, de többnyire inkább csak elhajtják az embert vagy nagyobb problémát okoznak a készülék szakszerűtlen megbontásával.

    Ha egy üzlet gyártói jótállással árulja a készüléket, akkor a vállaltak függvényében egy vagy két évig náluk is leadható, de azt lehet elmondani, hogy teljesen felesleges további üzleteket bevonni a javítási folyamatba, mert úgy a leggyorsabb, ha az ember közvetlenül adja le egy átvevőhelyen a készüléket, amit meg lehet tenni a két éves időtartam alatt bármikor.

    A javítás már rég nem Csehországban történik, de erről is, valamint sok minden másról is találsz információt a téma összefoglalóban.

    A cikkszám alapján senki nem azonosít be semmit a készülék gyártásával kapcsolatban, ahogy azt az előzőekben írtam, amire te gondolsz, az a sorozatszám, így a cikkszám csak az az azonosító, amiből kiderül, hogy a készülék pontosan melyik típus, így például, hogy egy fekete, kétkártyás, európai régiós U11.

    A készülék vásárlásának dátuma megtalálható a számlán, így innen fogja tudni az átvevőhely is, hogy meddig rendelkezik érvényes jótállással.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák