Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz Bib #1 üzenetére

    "A" légrugó mód" érdekes találmány,hisz munka az is ahogy a hengert összenyomjuk, de visszarugózik.Ha nyitva hagynák a szelepeket,akkor kevesebb munka összenyomni is.Mégis az első megoldás azért jobb,mert nincs beszívott levegő munkavégzés nélkül,így nem hül ki a henger.Ezt csak további érdekességnek szántam."

    A visszarugózás pedig kevesebb energiát juttat a motornak, mint amennyit a kompresszió elvett. S összenyomni több energia, mint simán átengedni a hengeren a levegőt, kompresszió nélküli kitolással. A légrugó üzemmód jobb motorfék a normálnál, annál csak a résnyire nyitott szelepek a jobbak. Beszívott levegő pedig létezik energianyereséggel is-az egész a korábbi állapotok nyomásviszonyaira vonatkozik, s a szívórendszeren belüli lengések, rezgések nagyban befolyásolják- turbótöltés esetén pedig még szívásnál is lehet munkatöbblet. A henger pedig folyamatosan hűl ha nincs gyújtás, a hengerfalon, hengerfejen, dugattyún keresztül- viszont a kipufogógázzal nem távozik hő.

    Igen, a Valeo francia központú.

    #9 Tüzi: inkább atomjaira lesz szedve és a jó cellákból egy új akkupakk legózva. Japánok sem olyan nagy ászok autóiparban hibakeresés, stb. területén. Pláne, hogy a komplett pakk a beszállítóhoz megy vissza, nem marad a gyárban.

    Ami egyébként a komoly probléma: 120e. km. alatt ilyen hiba jelentkezzen- ami eme modellben kevésbé gond, de egy Leafben, vagy rokonlélekben már felejtős, a használatot kivégző gond.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák