- OpenMediaVault
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Windows 10
- Játékfejlesztés
- Microsoft Excel topic
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- Milyen NAS-t vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Aliexpress tapasztalatok
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
félisten
Kb mindent kihagytak belőle, ami a TDU-ba jó volt és kaptál mellé egy halom bugot. A tuning egy vicc. A kocsiknak addig vannak stat-jaik (sebesség, gyorsulás, stb) amíg full stock. Amint akármilyen tuning rámegy, minden adat leredukálódik 4db 4-jegyű számmá és egy ezeket összegző újabb 4-jegyű számmá. Onnantól csak ez számít. Akié nagyobb, az nyer. Pont.
TDU-ba (főleg az első részbe) mennyire jó volt, hogy lehetett látni és érezni a tuningot? Akár ki is mérhetted, mert annyi volt. Crew-ba semmi számonkérhetőség! A tuningolt Audid nem 8mp alatt gyorsul százra, hanem 2386-os gyorsulása van, míg a végsebessége 3638. Fékezni 2591-el tud, míg a kanyarokat 3719-el veszi.
A másik vicc a tuninggal kapcsolatban, hogy kitalálták ezt a szétszedett nézetet, ahol képes lehettél a kocsi hajtásláncát nézni, ami azonban nem volt összhangban a kasztnival. Feltettél egy fasza oldalkipufogót? Heh, az a kasztnin van! Ha lemész hajtás-nézetbe, ugyanúgy ott durrog a gép hátul...
TDU-ba működtek a visszapillantók, Crew első részében blank textúra volt a tükrökön. Úgy néztek ki, mint a régi kikapcsolt LCD-k.
A térkép nagy volt (USA) de mivel nem 1:1-es arányú, így a sebességérzettel is voltak gondok. TDU egyik legnagyobb előnye, hogy a Street Legal óta először adott reális sebességérzetet utcán. Ott a 300 az 300, ha elkurtál valamit, esélyed nem volt megfogni, olyan gyorsan suhantak a dolgok.
Még arra is emlékszem, hogy kb 340-nél volt az elnéptelenedési határ. Ez azt jelentette, hogy a kirajzolási- és a spawn- távolság is limitált volt. Emiatt 340 fölött nem spawn-olt forgalom, mert gyakorlatilag az arcodba vágta volna a kocsikat. Ha valaki ez alá csökkent egy picit, annak néha kellett ügyeskedni, mert a határon elég jó reflexek kellettek.
Na meg a bajnoksáok... Az is ugrutt a Crew-val... Nem volt mód saját kijelölt pályát/versenyt feltölteni, hogy mások elérjék...
Maradt a régi 8 játékos / instance limit, amit szétszedtek 2x4 főre, vagyis egyszerre max 4-en mehettetek közösen, mikor már a 8 is kevés volt az elődökben...Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
Ha tényleg az eredeti TDU kreatívja csinálja az egészet, csak annyi a dolga, hogy hallgat az emberekre és összeollózza az első két rész jó dolgait, nyakonkeni egy a második részbe félkészen betolt social résszel és kész is. Éveken át fejegethetik a népet a DLC-s kocsikkal. Esküszöm az égre játék nem volt még a kategóriában, ami akkora kihagyott ziccer lenne, mint a TDU. Annyi de annyi potenciál lenne benne, hogy évekig lehetne fejni a felhasználókat különböző DLC-kkel. -> Ezügyben leshentétek 1-2 tippet a PayDay2-től.
Egyedi festéshez paintshop, mellé egyedi festéses DLC a legjobb erre a célre nevezett rajongói festésekből összeválogatva + profi művészek tematikus munkái, a közösségből beszavazottak alkotóinak jutalmazása játékon belüli kredittel, wall of fame-mel a múzeumban, stb...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
Megvan, és a válasz: Nem.
Főleg a fizika nem. A Horizon még a TDU-nál is jóval árkádabb. Nem megy el a The Crew szintjéig, ami már-már a Trackmania-t súrolja, de közelít.
A hatalmas pályával meg az a gond, hogy ha nincs meg, akkor nincs sebességélmény. Érdemes utánaszámolni. Egy átlag sportautó kb 5 méter. Ha mész mondjuk 180-al, az 50m/s, ami 10 autó/s. Vagyis másodpercenként az autód hosszának 10x-esét kéne megtenned.
A Bugatti Chiron ha 400-zal megy, akkor saját hosszának 25x-ösét teszi meg másodpercenként. Ez nem megy méret nélkül. Ettől érződött a TDU szimulátorabbnak a konkurenciánál. Az 1:1-es méretarány miatt nem kellett csalni a sebességgel.Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
Nyilván az emlékek megszépítik az egészet, nekem a Horizon nem adta azt az élményt, amit a TDU 10+ évvel előtte.
Maguk a TDU-k is csak szándékukban voltak AAA címek, egyik rész se volt befejezve. A második részben kiadás után legalább 4x nyúltak bele elég keményen a fizikába, ami nem is tetszett.
TDU egyetlen előnbye, amibe veri a konkurenciát, az az, hogy nem tolja a szádba a versenyzést. A többi játékba nem lehet csak úgy krúzolgatni. Horizon fizikája is arra van gyúrva, hogy találkozz a haverokkal, aztán toljadnei, ki a jobb. Crew meg méginkább.
Én akkor lennék igazán boldog, ha egyszer egy ilyen openworld cucc alá odavágnának pl egy Asetto Corsa szintű fizikát. Nem kellenek azok a beállítások, de a fizika legyen ott. Büntessen rendesen. Az már csak hab a tortán, ha lehet indexelni, van elakadásjelző meg több fokozatban kapcsolhatók a fényszórók.
Én se számítok tökéletes TDU folytatásra. Ha előrendelem, az is inkább csak szentimentális gesztus lesz, mintsem a tényleges bizalom melletti szavazat.
Egyetlen reményem, hogy az eredeti első rész kreatív igazgatója bábáskodik a rész felett.Sub-Dungeoneer lvl -57
Új hozzászólás Aktív témák
- Path of Exile (ARPG)
- Autós topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Vezetékes FÜLhallgatók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- OpenMediaVault
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Xbox tulajok OFF topicja
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- ASUS TUF GAMING A15 - GAMER LATOP
- Lenovo ThinkCentre M93p i5-4590, 16GB, SSD+HDD+WIFI+BT
- Eladó Dell Optiplex 5040 PC (i5-6500, 8GB ram, 256GB SSD, win10-11 oem dell gyári)
- Csere Gamer laptop-telefon LIAN LI ROG 011 XL DYNAMIC/r5 5600x/16gb/ msi b550/1.5tb ssd/3tb hdd
- 16GB Samsung DDR4 2400MHz M471A1K43CB1-CRC (2 x 8GB) SO-DIMM laptop memória