Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz AxBattler #2 üzenetére

    A G-Sync logó megjelenítése ettől még elég nagy költség maradt. Nem véletlen, hogy ennek a használata opcionális.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Semin #16 üzenetére

    De az NVIDIA-nak nincs külön HDR pipeline-ja. A Windows megoldását használja, ami egyrészt önmagában egy katasztrófa, másrészt nagyon nem szereti a variálható frissítést. Ezzel nem tud az NVIDIA mit csinálni. Az már önmagában beszédes a Windows HDR pipeline-ről, hogy a Microsoft nem ezt használja az Xbox One-hoz, hanem az AMD FreeSync 2 HDR-t. Ennyire nem bíznak a saját megoldásukba. Ez valójában nem az NVIDIA hibája, a Windows HDR van elcseszerintve, és nem csináltak maguknak helyette egy alternatív pipeline-t, ahogy azt az AMD tette.

    (#18) b. : A probléma gyökere mélyebb ennél. Mindegy mit csinál az NV, a Windows HDR pipeline-t nem tudják megkerülni, mert nem csináltak saját pipeline-t a helyére. Ezen a HDMI 2.1 sem fog segíteni.
    Az AMD teljesen más. Nekik azért rohadt egyszerű úgy jó HDR-t csinálni, hogy magát a problémás Windows komponenst ki tudják zárni a kompatibilis alkalmazásokon belül, és a helyén használhatják a saját pipeline-jukat. Persze, hogy működik, ha A-tól Z-ig tied a rendszer. Az NV-nek is működne, ha nem csak A-tól K-ig uralnák, és a maradék K-tól Z-ig részben a Microsoft megoldására lennének utalva, ami aztán vagy jól megy vagy nem, függetlenül attól, hogy az NV megcsinálta az A-tól K-ig tartó házi feladatát. Ráadásul a Microsoftnak nem is annyira kritikus ezt javítani, mert szartak az egészre az Xbox One konzolokon, és oda bevágták a működő FreeSync 2 HDR-t. Tehát valójában még komoly motiváció sincs fejleszteni, mert a konzoljuk védve van a problémáktól.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #21 üzenetére

    A HDR és a FreeSync 2 HDR két teljesen különböző dolog. A HDR a Windows pipeline-t használja mindenhol. A FreeSync 2 HDR egy speciális pipeline a driverben, amit egy alkalmazás közvetlenül meghívhat az AGS-en keresztül, és ilyenkor az adott program nem a Windows pipeline-t használja. Ha a program erre nem képes, akkor ugyanazokban a problémákba futnak, amibe az NV, mert ugyanazon a Windows pipeline-on működnek.

    A FreeSync 2 HDR-re emiatt van bizonyos játékoknak (Far Cry 5+kieg., AC Odyssey, Division 2, Resident Evil 2 Remake, Devil May Cry 5) támogatásuk, mert a Windows HDR-je nem igazán működik. De ahogy kilépsz ebből a módból ugyanazt szopcsizod AMD-vel is, amit az NV-vel. AMD-nél csak az a különbség, hogy az újabb címekben van menekülő útvonalad. De ha egy játék ezt nem támogatja, akkor teljesen mindegy, hogy mit csinálsz nem az NV-nél és az AMD-nél van a hiba, hanem a Windows 10-ben.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák