Keresés

Aktív témák

  • Tommmysun

    senior tag

    válasz shabbarulez #9 üzenetére

    Tisztában vok vele, hogy a T-cuccos a többségi tulaj ugyanúgy mint a Westelnél volt! De azért nem teljesen úgy van ahogy azt a reklámokban előadják! Bár bevallom őszintén nem vok 100%-ig otthon a témában, szal csak azt mondom amit tudok, de lehet hogy tévedek! Szal a Westelnél beadták a dolgot, hogy azért lesz T-mobájl, mert ez olyan jó az ügyfeleknek, hogy még minőségibb szolgáltatást nyúthassanak, a háttérben meg az volt, hogy a Westel igen is haldoklott, még a T-mobilos töbségi tulajdonnal is, ezért fogta magát a német anyavállalat és megtámogatta a Westelt egy kis lével, hogy rendbe jöjjön, viszont valamit valamiért alapon a T-mobil nevét kellett felvennie és szinte 100%ban az ő tulajdonába került. Most u.e próbálják eljátszani a matávnál is! Én megmondom őszintén, hogy nem tudok semmiféle kimutatást, hogy melyik évben mennyi haszonnal zártak, mert igazábol nem érdekelt a téma, én csak azt tudom, hogy évek óta folyamatosan és egyre drasztikusabban csökkentik a dolgozók létszámát és egyéb megszorító intézkedéseket hajtanak végre. Egy jól működő válalat szerintem nem ilyen képet ad magáról. Hidd el, hogy erősen szorul a hurok a Matáv képzeletbeli nyakán, mivel most elég nehezen tudják feldolgozni azt a traumát amit a mobilok gyors elterjedése és az egyéb vezetékes szolgáltatók megjelenése okozott! Persze nem hagyja majd az anyavállalat, hogy 100%ig tönkremenjen, csak megvárja míg lemegy az értéke és így olcsóbban tudja majd felvásárolni az egészet! És akkor már szívesebben fekteti bele a saját pénzét, mivel az abból jövö haszon 100%-ig az ő zsebében landol!

    Az utolsó gondolatodat nem értettem, hogy miért nekem címezted, a mobilok gyors elterjedéséről, én nem állítottam az ellenkezőjét, szal erre nem tudok reagálni!

    [Szerkesztve]

Aktív témák