Aktív témák
-
Xmas
tag
A legszebb dolog az, hogy az MTA a közszférában felmérést készít az e-learning elindításához. A kérdések jelentős hányada arra irányult, hogy mennyi időt és milyen formában fordítasz magáncélú internetezésre. :(((
A MAGYAR TUDOMÁNYOS AKADÉMA NEM TETT FEL E-LEARNING TÉMÁJÁBA VÁGÓ SZAKMAI KÉRDÉST! :(( Ennyit a magyar tudományos életről. Még csak véletlenül sem történt a tematikákkal kapcsolatban igényfelmérés. :F
A kérdések erősen koncepcionáltak voltak. Sajnos nem tudtam arra válaszolni, hogy miként tudnék alkalmazkodni a ''számomra szakmailag idegen internethez''. (Programozóként nehéz volt erre a kérdésre bármit is mondani... :( ) -
Xmas
tag
Az oktatási rendszerünk súlyos romlása nem teszi elvetendővé az e-learning-et.
Nekem igen kellemes tapasztalataim vannak egyes témák elektronikus elsajátításával kapcsolatban. (Nyilvánvalóan kellett előképzettség is a témában.)
Ha már normál oktatásnál jártunk (persze teljesen off módon) akkor a legborzasztóbb a megváltónak kikiáltott Zsolnai módszer, amely az olvasás oktatást akarta megreformálni. Azóta nem tudnak rendesen olvasni a diákok... (Öcsémnek 10 éve ment rá, hogy megszeresse az olvasást...)
Az, hogy megnövelték a felsőoktatásban oktathatók létszámát azt eredményezte, hogy ma már 70 pontos alsó határ alatt is lehet egyetemre jutni. Nekem még 108 volt a ponthatár. A most tanulóknak pedig elemi fogalmai hiányoznak az adott szakon. Bár el kell ismerjem, a tanáraik sem tudják,amit oktatnak.