Keresés

Aktív témák

  • Xmas

    tag

    válasz MaUser #3 üzenetére

    A newtoni fizika egész jól működött. Aztán jött Einstein és az egészet megváltoztatta a relativitás elmélettel. És eközben bizonyára jól megszedte magát...

    Úgy tűnik, te alapjában ítéled el az újításokat. Bár az is lehet, hogy csak pesszimista vagy.

  • Xmas

    tag

    A legszebb dolog az, hogy az MTA a közszférában felmérést készít az e-learning elindításához. A kérdések jelentős hányada arra irányult, hogy mennyi időt és milyen formában fordítasz magáncélú internetezésre. :(((

    A MAGYAR TUDOMÁNYOS AKADÉMA NEM TETT FEL E-LEARNING TÉMÁJÁBA VÁGÓ SZAKMAI KÉRDÉST! :(( Ennyit a magyar tudományos életről. Még csak véletlenül sem történt a tematikákkal kapcsolatban igényfelmérés. :F

    A kérdések erősen koncepcionáltak voltak. Sajnos nem tudtam arra válaszolni, hogy miként tudnék alkalmazkodni a ''számomra szakmailag idegen internethez''. (Programozóként nehéz volt erre a kérdésre bármit is mondani... :( )

  • Xmas

    tag

    válasz MaUser #8 üzenetére

    Az oktatási rendszerünk súlyos romlása nem teszi elvetendővé az e-learning-et.

    Nekem igen kellemes tapasztalataim vannak egyes témák elektronikus elsajátításával kapcsolatban. (Nyilvánvalóan kellett előképzettség is a témában.)

    Ha már normál oktatásnál jártunk (persze teljesen off módon) akkor a legborzasztóbb a megváltónak kikiáltott Zsolnai módszer, amely az olvasás oktatást akarta megreformálni. Azóta nem tudnak rendesen olvasni a diákok... (Öcsémnek 10 éve ment rá, hogy megszeresse az olvasást...)

    Az, hogy megnövelték a felsőoktatásban oktathatók létszámát azt eredményezte, hogy ma már 70 pontos alsó határ alatt is lehet egyetemre jutni. Nekem még 108 volt a ponthatár. A most tanulóknak pedig elemi fogalmai hiányoznak az adott szakon. Bár el kell ismerjem, a tanáraik sem tudják,amit oktatnak.

Aktív témák