- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Aliexpress tapasztalatok
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Microsoft Excel topic
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Mesterséges intelligencia topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
nRu3
addikt
Az hogy lehet hogy itt 16 pixel-t írnak , máshol pedig Bővebben: link
Bővebben: link mert itt 16-32 között van''az élet fantáziadúsabb mint az álmaink'' csak az álmaink néha elérhetetlenek.......
-
janpotocki
senior tag
majd lesz valami. én már két hónappal ezelőtt megfogadtam, hogy addig egy betűt sem írok az r520-ról, amíg az ati nem küld egy ftp-elérést... - sajnos nem tehetem meg, hogy legalább a fontos vagy a hellyel-közzel megbízható dolgokról ne tegyek említést, és ha választani kell, akkor inkább az anand specifikációját hozom le, mint egy dzsunka oldalét. és reménykedem, hogy bejön. na de többet a bejelentésig már tényleg nem akarok ezzel foglalkozni
-
pisti
őstag
Na erre nagyon kíváncsi leszek, hogy mit tudnak 16 meg 12 pipával. Valaki igazán elkezdhetné már tesztelni ezeket.
-
BOOSTER
aktív tag
Nofene egyre izgibb a dolog...16pipe és 16 shader egység...???Mi fog ebből lejönni valós teljesítményként???
Mindenki hülye aki nem normális?
-
nRu3
addikt
''az élet fantáziadúsabb mint az álmaink'' csak az álmaink néha elérhetetlenek.......
-
Alvin_ti4200
félisten
1, Az X1800Pro biztos nem fogja megverni a 7800GT-t, tekintve, hogy a specifikációk megegyeznek egy X800XT-vel, ami viszont rendesen kikap a 7800GT-től (legalább 10-15%).
2, Szerintem a 24 pipe/alacsonyabb órajel ésszerűbb megoldás lett volna a leggyorsabb változat esetében.
3, Örvendetes, hogy a középkategóriát két viszonylag magas órajelen járó 12 pipe-os csoda képviseli, csak félő, hogy a 128 bites memóriabusz miatt gyengusok lesznek (főleg szűrők használatakor, ahol nagyon kellene a memsávszél).
4, Belépő szinten még mindig nem értem mit akarnak a 4 futószalagos trutyikkal? A több, mint 3 éves 9700Pro simán legyapálja őket, ami elég égő. -
rocket
nagyúr
''Lassan ugyan, de mégiscsak közeledik az ATI új generációs grafikus kártyáinak bejelentése, vele együtt az az idő, amikor a sajtó képviselői megkapják a véglegesített specifikációkat, egyidejűleg pedig aláírják a bemutatóig érvényes titoktartási megállapodást. Még mielőtt ez bekövetkezne, az AnandTech írása nyomán még egyszer áttekintjük, mit lehet ma sejteni az új 3D-gyorsítókról.''
Tudtommal ez nem igy mukodik, a veglegesitett specifikaciok is NDA ala esnek, a hivatalos bejelentes elott.
Szepek az rv530 adatai, 0.09 mikron gyartas lenyeget mutatjak, ha igazak persze"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Niquis
aktív tag
válasz Alvin_ti4200 #8 üzenetére
1. Ne felejtsd el, hogy az akkori ATI-k futószalagjai gyengébbek voltak az NV futószalagoknál. Most ez megfordulhat: magasabb órajel, azonos erősségű futószalagok(elvileg). Igaz: kevesebb. De azért még ne temessük.
2. Lehet, de ugyanaz a helyzet, mint AMD/Intel a P4 korszakban: egyik oldalon komplexebb egységekből álló chip, de nem bírjuk meghajtani, másik oldalon egyszerűbb elemekből építkező chip, izom órajellel.
3. A középkategória feljebbskálázódásának én is örülök. Ez a memsávszél-téma meg örök vesszőparipa lesz itt, úgy néz ki.
4. Én is gondolkoztam ezen, de aztán rájöttem, hogy mégsem lehet igazán belépőszintnek nevezni egy 8pipe-os chipet, aminek a komplexitása kábé 100M tranzisztor. Gyártás nem érné meg, vagy nem az az árkategória lenne. Meg aztán, hol is fogják ezeket használni? Irodában, nagy tömegekben. Oda még a 4 is sok, dógozzon a munkaerő, ahelyett, hogy (régi) 3D csodákkal játszik! Sztem csak azért nem adnak nekik 2pipe-os kártyákat, mert AZ már ténleg égő lenne.
[Szerkesztve]"És ha helyzet van, akkor mindig lépni kell. Ha olyan a helyzet."
-
rocket
nagyúr
válasz janpotocki #4 üzenetére
Masik topicba bezenel Bővebben: link , nem dzsunga oldalakon vannak eltero informaciok
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Pipó
őstag
Nem hiszem, hogy az ATI-nak ezek lettek volna az eredeti tervei, szerintem nem sikerült a technológiai korlátokon túllépniük. Dícséretes a dx9c specifikációk bevezetése (pláne ennyi idő elmúltával), de ettől a teljesítmény még nem ugrik meg a játékok alatt (lásd NV6800 sorozat, mely szintén 16 pipe, 256 bit, dx9c).
Így teljesítménynövekedés az x800xt sorozathoz képest csak a megemelt órajelből eredően várható, ami nem elég arra, hogy teljesítményugrásról beszéljünk.
Remélem téved az anand. és több pipe lesz a gpu-kban."Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!
-
erdoke
titán
Egyrészt még nem vehető készpénznek a GPU-k felépítése, másrészt a pipeline-ok erejéről se tudunk semmit. Ha 16 futószalagos lesz a csúcs, akkor a 600 MHz-es órajellel és az akár a 7800 sorozatnál (azonos órajelen) gyorsabb futószalaggal még ütősebb is lehet.
A legjobb aláírás a héten
-
Pipó
őstag
Ismeritek a viccet a sündisznóval, amikor még senki se látott ilyen állatot a faluban, csodálkoznak, majd megkérdezik róla a legokosabbat, a Bírót - aki nagy okosan ezt találja mondani: ez vagy ''Valami'', vagy valahova megy!
Szóval találgathatunk, de a puding próbája az evés."Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!
-
pisti
őstag
Én ezzel nagyon is tisztában vagyok, és nem is jelentettem ki, hogy egyik vagy másik kártya a jobb főleg, hogy csak ilyen pletyka jellegű híreket olvashattunk eddig, korrekt teszteléseket viszont nem. Számomra nem a 3dmark a lényeges, hanem pl. mennyire bírják megmozgatni pl Farcryt HDRrel, vagy majd a HL2-t HDRrel, meg úgy eleve játékokban mit nyújtanak, pl. openglben jobbak lettek e, meg hasonló dolgok érdekelnek engem.
(Viszont ha 3dmarkban több pontot csinál akkor ki lehet jelenteni, hogy 3dmarkban jobb, ami lehet nem jelent semmit játékokban.) -
JagdPanther
aktív tag
én nem hiszem hogy annyira gyenge lenne ez az r520, sőt! mert ennyit huzzák halasztják a megjelenését eddig szarakodtak vele nem hinném h elintézték volna az új generációt egy 90nm-re való átültetéssel meg egy ''kis'' órajel-emeléssel.
-
BOOSTER
aktív tag
válasz JagdPanther #19 üzenetére
Hogy sokáig húzzák halasztják az nem jelenti az hogy nem gyenge...
Mindenki hülye aki nem normális?
-
rocket
nagyúr
Sokan szeretnek elore itelkezni, en is estem mar hasonlo hibaba
Azoktol vagyok K.O. akik mar hasonlitgatjak mas generaciok kartyaihoz lathatatlanba, hogy ez tuti nem lesz gyorsabb mint xy generacio xy kartyaja, egy uj architekturaban levo lehetosegekre nem sokan gondolnak, vegulis 50% az esely, hogy igazuk lesz"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
(Kolombusz)
veterán
válasz JagdPanther #19 üzenetére
nem emléxel, hogy anno fx 5800 ultrát is nagyon halasztották, de váltig állitották, hogy 3szor gyorsabb lesz, mint a 9700pro.
Aztán bukott egy akkorát, amekorrát ritkán látni. És az egész széria csapnivaló volt. -
BOOSTER
aktív tag
válasz (Kolombusz) #22 üzenetére
Serintem itt sokaknak van dezsavű érzése mert nekem van...
Mindenki hülye aki nem normális?
-
JagdPanther
aktív tag
válasz (Kolombusz) #22 üzenetére
De az nvidia volt ez meg ATI!!!!
-
BOOSTER
aktív tag
válasz JagdPanther #25 üzenetére
Csak a név a különböző de mindegyik ugyanazzal foglalkozik...
Mindenki hülye aki nem normális?
-
janpotocki
senior tag
igen, láttam, ez még kellemetlenebbé teszi ezt a helyzetet újságírói szempontból, hiszen nem szeretnénk senkit félretájékoztatni.
az összehasonlítgatások szempontjából nyilván tökmindegy, a tesztek során úgyis kiderül, mennyit tud és mi van benne, másnak, mint a méréseknek, nem hiszünk. -
faster
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #8 üzenetére
Az X1800Pro biztos nem fogja megverni a 7800GT-t, tekintve, hogy a specifikációk megegyeznek egy X800XT-vel, ami viszont rendesen kikap a 7800GT-től (legalább 10-15%).
Azért korán van még az ilyen magabiztos kijelentésekhez. Azonos órajelen az NV pixel ALU többet bír, mint az R4xx pixel ALU, de ez nem biztos, hogy ennél a chipnél is így lesz. Az nem kérdéses, hogy a 24 bites ALU-kat át kellett tervezniük az SM3 spec. miatt 32 bitesre.
És ne feledkezzünk meg arról, hogy 90nmen egy nagyobb cache, esetlegesen egy szélesebb, gyorsabb GPU<->cache busz is elfér.
[Szerkesztve] -
kisfurko
senior tag
Ki kellene javítani, azt a részt, hogy a 7800 GTX fillrate-je nagyobb, mint az X1800 XT-é. A 7800-asban is csak 16 ROP van.
-
rocket
nagyúr
válasz janpotocki #27 üzenetére
Te ezt irtad, de anandtech-en mast irnak, kizartnak tartom, hogy ezt az infot elsuthetik es utana kerulnek csak nda ala, lehet megszegtek az nda-t
1-2 hw weboldal nagyot fog bukni ezen az r520 dolgon, kiderul ki beszelt total zoldsegeket eddig, es itt komolyabb hw weboldalakrol van szo."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
janpotocki
senior tag
-
orbano
félisten
mint AMD/Intel a P4 korszakban: egyik oldalon komplexebb egységekből álló chip, de nem bírjuk meghajtani, másik oldalon egyszerűbb elemekből építkező chip, izom órajellel.
Pont fordítva van: az egyszerűbb (rövidebb pipeline) architekúra megy alacsonyabb órajelen, és a komplexebb magason... ne keverjük a szezont a fazonnal kéremszépenA vér nem válik VAZZE!™
-
Dying Fetus
tag
sztem nem valószínű hogy olyan szar lesz hiszen ha a fútószalagoknál maradunk ott igaz hogy a g70nél látott 24 helyett itt ''csak'' 16 (de lehet hogy ezek sokkal butálisabb futószalagok lesznek)
de viszont a g70nél a vertex shaerek ből 8drb volt és itt meg abból is 16 tehát sztem nem lesz gond -
orbano
félisten
Végre egyszer egyetértünk Bírom, hogy sokan kitalálják, hogy ugyanannyi pipe van benne, akkor az úgy is teljesít... miért kéne? Az intel és az amd procikban is csak 1-1 pipeline van, mégis oriási a különbség azonos orajelen... egy ilyen komplex egység, mint egy gpu sokkal több meglepetést, trükkös optimalizációt tartalmazhat. No meg ha tényleg dobtak a memória-sávszélességen, akkor a földhöz is vághatja az nvidiát. majd meglátjuk, nem kell sokáig várni...
A vér nem válik VAZZE!™
-
-
anulu
félisten
ehh, minden apró hírmorzsára rácsap a jónép. amúgy azt olvastam, h ok, bejelentik, meg minden, de azonnal nem fogják szállítani, legalább 1 hónap fog addig eltelni. az nV meg dörzsöli a markát.
amúgy kezd elegem lenni ebből, h csak 1-1 finomabb info, a jónép rávetődik, marcangolja, találgat. ameddig nem lesz itt a PH!-n 7800GTX vs X1800XT teszt, addig nem érdekel a továbbiakban az R520. sem itt, sem máshol. pont."Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
golyani
addikt
vhol mellé nyúltak a mérnök bácsik az tuti.
de ez a 16 shader egység érdekesen hangzik viszont a 32/24 pipe helyett a 16 annál kevésbé. de ugye van a 2 literes sima dízel és a turbó dízel....
majd kiderül. -
Raymond
félisten
Mi ez a panikolas a 16 pipe / 24 pipe ugyel kapcsolatban ? Teljesen mindegy mennyi a pipe, az osszteljesitmeny a lenyeg. Hiaba ''csak'' 16 ha azok 600Mhz-n mennek. A 7800GTX-nel az a 24 csak 430Mhz-n megy.
Ugyanez mint a 6600GT vs. 6800. Ugy tunne a 6800 gyorsabb a maga 12 pipejaval, de azok csak 325-on mennek igy a fillrate ugyanaz mint a 6600GT eseteben es a legtobb jatekban a teljesitmeny ugyanaz. Csak 1280x1024 szurokkel bekapcsolva mutat kis kulonbseget.Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
orbano
félisten
arrol meg nem is beszelve hogy a pipelineokat nem ugy merik mint a krumplit. mindenki azt veszi, hogy az ati es az nvidia chipeken levo feldolgozo egysegek ugyanolyan kapacitasuak lennenek es ugyanugy mukodnenek. meg kulonben is az ati megmutatta mar, hogy ugyanazzal a szamitasi kapacitassal el lehet erni jobb eredmenyeket a megfelelo kiszolgalassal (jobb memoria-hozzaferes, optimalizaciok)
A vér nem válik VAZZE!™
-
fanti
addikt
Igazad van, de pl. a Farcry HDR renderingel 1280x1024-ben very high beállításokkal és maximális anisotropic filterrel láthatóan gyorsabban fut egy 6800-on mint egy 6600gt--n.
De amúgy a játékok zömében tényleg nincsen számottevő difi a két gpu között.GIGABYTE B550 Aorus Pro, AMD Ryzen 9 5950X, Noctua D14, Crucial Ballistix 4x16GB DDR4 3200Mhz@3800MHz CL18, Powercolor 7900XT, M.2 Samsung 981 2TB, M.2 Kioxia (XG6) 2TB, 2 x Intel 730 SSD 480GB, Crucial MX500 2TB, SEAGATE SkyHawk 6TB, 750W Gigabyte Aorus Gold, Evolveo T4, Samsung S43BM700UUXEN
-
Goose-T
veterán
Csak 1280x1024 szurokkel bekapcsolva mutat kis kulonbseget.
Ezek a legújabb csúcskártyák (lesznek), ekkora felbontás alatt nincs is értelme tesztelni.
A másik: az FX-ek idejében az nV 4 pipe-al közelítette meg a 8 pipe-os 9700/9800-ak teljesítményét, ezen is érdemes elgondolkozni.Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
anulu
félisten
az FX-nél 4x2 pipe volt a Radeon 8x1-ével szemben.
amúgy ezeket a csúcskártyákat tényleg nem szabad 1280x1024 alatt tesztelni. de inkább 1600x1200. vagy felette"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
Sárpac
nagyúr
Van rá egy sanszom, hogy az nvidia bejelenti a 32/16os 7800ultráját és végez az Atival!
Alapfesz alatt a maximumon túl!
-
anulu
félisten
aki 1024-ben játszik, annak 6600GT-nél erősebb kártya jelenleg szerintem felesleges. FC-nél nem baj, ha olyan beállításokkal játszik valaki, amiket leírtál. csak az a gond vele, h ekkor az ember a tájban gyönyörködik, ezért lövik fejbe. velem nem1x előfordult...
[Szerkesztve]"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
fanti
addikt
jaja! bevallom, én sem a játékélmény miatt játszok ezzel, hanem imádok barangolni az erdős tájakon és a tengerparton
gyönyörű.........GIGABYTE B550 Aorus Pro, AMD Ryzen 9 5950X, Noctua D14, Crucial Ballistix 4x16GB DDR4 3200Mhz@3800MHz CL18, Powercolor 7900XT, M.2 Samsung 981 2TB, M.2 Kioxia (XG6) 2TB, 2 x Intel 730 SSD 480GB, Crucial MX500 2TB, SEAGATE SkyHawk 6TB, 750W Gigabyte Aorus Gold, Evolveo T4, Samsung S43BM700UUXEN
-
Niquis
aktív tag
Tisztelettel jelentem, sztem félreértettük egymást. Teljesen igazad van, hosszabb pipe - komplexebb chip. Amire én gondoltam:a két típusú pipe ugyanazt képes megcsinálni, de az egyik kevesebb lépésben, tehát egy lépésben többet kell csinálnia - így egy ''állomás'' ezen a pipe-on komplexebb. Ezért kevésbé lehet meghajtani, mint a hosszabb, de egy lépésben kevesebbet csináló, tehát lépésenként egyszerűbb csővezetéket. (Direkt utána is néztem, pedig logikailag is így oké)
"És ha helyzet van, akkor mindig lépni kell. Ha olyan a helyzet."
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Lightyear - befektetési app
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mobilhasználat külföldön
- DIGI kábel TV
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest