-
IT café
Linkek a játékosok közvetlen felvételéhez (telefonról kattinthatók): https://digitxt.blog.hu/2019/07/01/ph_hcr2_no_tuning_cup
Korábbi házibajnokság eredmények:
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
Topikgazda
A Bottom Gear időeredményeit mi a francért törölték? 10000+ magyar helyen
tart nyilván, miközben a 20. körül voltam, és 1000-en belül a globális listán, ahol
most 2M fölött vagyok, viszont a 19.120-as időm még mindig ott virít a barátlista
tetején, és magam sem tudom fél órája megdönteni - ergo nem sorol be sehova!
Most akkor ez mire volt jó? Nem hiszem, hogy változtattak a pályán, vagy igen? -
DigitXT
Topikgazda
Na, végre... Az elején vagy egy autóhossznyit vertem magamra,
de az utolsó két ugrató rendre megszívatott... 5 ezreddel vertem
meg magam, ami elég volt, hogy rangsoroljon. Egyelőre 1. hely!
Nem világranglistán - és magyarban sem nagyon nagy az előny.Szerk: a Share link nem jó... Ezt a Challenge Friends generálta.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
Topikgazda
válasz Freddycom #807 üzenetére
Pedig...
Szerk: és akkor még nem is volt ez weekly, csak azért szenvedtem meg vele, hogy legyen mért időm, és a mellékelt ábra szerint nem volt egyszerű, mert az előző sem volt rossz idő, és muszáj volt megdönteni, hogy újra rangsoroljon. Rohadjon meg pl. a Bridges And Stones pálya, ahol a mai napig nincs időm a törlés óta, mert a legjobb próbálkozásom egy holtverseny volt, kb. egy óra szenvedés után! Pedig az is olyan, hogy az elején meg lehet verni könnyen, de a végén jellemzően nem adja ki, és oda az előny. Szóval, aki azt mondja, hogy kivették a mázlifaktort a játékból... Hát nagyon nem... Csak néhány pályát lebutítottak, de azok pont inkább voltak skillesek (szerintem), mint mázlisak: Wheeleren bukott második helyem pl. visszasírom. Ezek a szarok viszont... Szarok. Szerintem!
Szóval a holtverseny az nem új PB, következésképp maradtam rangsorolatlan...
Szerk: 10126. magyar időnek ír, vagyis nem ír be a táblába, miközben a 7. legjobb.[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
Topikgazda
Megküzdöttem a TT-kkel - már csak 3 helyen kellett volna javítanom a listához!
Erre ránézek 3 nappal később, és a globál listákon a fele időeredmény eltűnt...Csak magyaron volt "normál visszacsúszás". Globálon jönnek a kétmilliomodik
helyek és társai. Szóval ha a játékot (még) nem is hagyom abba, innentől ez a
globál dolog NEM érdekel egyáltalán, mert szart sem ér: fogjuk rá, hogy bugos.
Vért izzadva (vagy MF-fel!) futsz egy jó időt. Eltűnik. Döntsd meg! Újra. És újra!Hát nem. (De legalább Countryside Adventure-ben csapattam egy jót. Tankkal.)
Már csak azért is bugos, mert pl. Overtakers pályán voltam 47. magyar, 20.870
idővel, erre most vagyok állítólag 30. ugyanezzel, miközben a listán nem mutat.
Mintha teljesen véletlenszerű lenne, hogy ki, hova, mikor, és meddig kerül fel...
Ugyanitt Freddy ideje simán globál Top10 lenne, de egyik listában sincs - taps!Még ha az lenne a cél, hogy eltűnjenek a csalók, így néha letörlik az egészet...
Oké (fogjuk rá), nade visszakerülni csak új PB-vel lehet. Hát így hatalmas FAIL![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
Topikgazda
Mert egy fos a listák kezelése a játékban? Addig oké, hogy ha változott a
pálya, akkor "tabula rasa", mindenki menjen szépen újra, hogy felkerüljön.
Az viszont már itt sem oké, hogy csak akkor tesz fel a listá(k)ra, ha új PB!
Az meg végképp nem oké, hogy nem volt semmi frissítés, mégis "elfelejt".
Egy esetben tudnám tolerálni, ha kizárólag a csalókat dobálnák ki mindig.A kérdésedre a válasz: igen, látjuk az idődet. (És igen, kegyetlen jó idő.)
Sajna a magyar listán nincs fent. Meg kell döntened, hogy felkerülj. Pech! -
DigitXT
Topikgazda
válasz Franko49 #814 üzenetére
Ilyen lebegést én még nem láttam. A hátsó kerék nem ér a földre jelenséget igen.
De csak adott pályán, aminél a startnál nem egyenes a talaj. Sajnos valóban úgy
érezni, hogy random a rajtoltatás, nincs olyan technika, amivel MINDIG kijönne a
jó rajt (ami a többiekhez képest kiugró). Fél autóhosszok dőlnek el ilyenkor, azaz
legalább 1 tizedmásodperc a végelszámolásnál. Persze hosszú egy-egy pálya.Ritka az, hogy csak a rajton menjen el. De ha máshol kiadja, akkor bosszantó az
a tizedmásodperc is, hogy nem volt meg. Mindenesetre a Boost-on is múlik, meg
azon, hogy a rajt pillanatában taposod-e le a gázt, vagy már előtte is nyomod: van
technika, ami be szokott válni mondjuk a sportkocsinál, de másnál nem biztos.Szóval sportkocsinál érdemes felpörgetni tökig, csak 1-2 tizedmásodperccel a rajt
előtt elengedni, hogy visszaessen a zöldbe, de pontosan a startjelkor már nyomni.
Nekem ez be szokott válni.Ui: amúgy a Super Diesel hihetetlen jó "mindenes". Van ugye a két világ. A Sport
és a Monster: egyik pályán egyik nyerő (gyors/lapos), a másikon a másik (ugrós).
A Super Diesel meg mindkét esetben tud második lenni, és ez nagyon nagy szó!
Viszont első sajnos ritkán, így nincs különösebb jelentősége, hogy annál mutatja
a Boostot is és világosan látszik, hogy nem ugyanaz a felpörgetésből visszaejtett
Perfect start fordulatszám, mint a nulláról pörgetett (ugyanaddig), kisebb Boosttal.
Azért nincs jelentősége, mert a TT-ket jellemzően nem lehet vele megnyerni. -
DigitXT
Topikgazda
válasz Freddycom #818 üzenetére
nerfelték
Hogy mit csináltak? Amúgy értem én, hogy változtatás = idők törlése.
De ha nem frissül a játék, akkor mégis hogyan / miért változtatnak? És ha
tényleg változtatnak, aljas módon, titokban, akkor miért csak egyik listáról
töröl... Vagy ha gyengébb lesz az autó, miért nem törli a PB-det a telódról?
Mert így kib.szás, hogy nem vagy rangsorolva. És folyton meg kell dönteni.
Nekem nagyjából ebből a "katyvaszból" lett elegem az elmúlt pár napban... -
DigitXT
Topikgazda
Köszi mindenkinek! Ma is tanultam valamit. Napiban meg tegye
oda magát mindenki, mert megint csak magyar csúccsal nyerhető... -
-
DigitXT
Topikgazda
Igen, viszont a mellé kapott rengeteg gyémántból elég sok ládát ki lehet nyitni,
amivel azért lehet haladni. Amikor volt 5 milkám, azt hittem, soha nem fogy el,
és milyen felesleges volt a karácsonyi futamot annyit ismételni. Erre bedobnak
egy ilyen járgányt, aminek 4.2 a tuningja. Azaz mégsem volt felesleges! Tartok
tőle, hogy a következő hasonló "eresztésig" nem fog megint összegyűlni ennyi. -
-
DigitXT
Topikgazda
Húzd fel fullra mindkettőt, aztán meglátod a különbséget...
Super Jeeppel nekem egyik pályán sem sikerült egyéni csúcsot
futni. Ellenben Super Diesellel 5 pályán is... Továbbá rengetegen
az a második legjobb gép (legalábbis a Formula érkezése előtt),
ami nagy szó, mert van közte ugrabugra pálya és sima gyors is!Persze: ízlések és pofonok...! De a számok nem hazudnak:
magyar csúcsokat sem igazán futottak vele, WR-t pláne nem.
De legalább Adventure-ben sem lehet vele túl messzire eljutni.
Szóval összességében biztos vagyok benne, hogy nem erősebb!Motoroknál a Motocross képes nagy eredményekre. A Scooter
az csak simán buligép, úgy repked/lobog mögötte az emberke.Coin "kidobás" lehet minden, amit bármire költesz, amilyen gépet
nem szeretsz + nem használsz. Akár a legelső Jeepnél is ez van!
Statisztikailag (szvsz) legjobban a Super Diesel éri meg, és azzal
lehet legkönnyebben nyerni is, mert általánosan jó... Aztán ott van
még a Sports Car, ami gyors pályákon jó... de sokkal drágább volt
a tuningja. Hasonlóan a Monsterhez, ami egy picit mindig jobb, ha
ugrabugráról van szó, mint a Super Diesel, de kegyetlen drága volt.A legújabb Formula meg sorra veszi el a Sports Car rekordjait...
Persze hisz' be kellett dobni valamit 4,2M coin elköltésére, ugye...
Mellékesen a többi autó meg elkezdett sz*rabbul viselkedni. Éljen!
Nem vicc: még a Jeep is jobban hanyatt akar esni!Röhej a köbön.Szerk: amennyire emlékszem, olcsóbb mindig megvenni az éppen
elérhetővé vált új kocsit, mint fejlesztgetni a régit, s egy-egy picike
tuning, amúgy sem szokta megváltani a világot. Szóval én mennék
végig az összesen, ahogy eddig is, ha újra kellene kezdeni... De a
fullozáshoz szükséges pénzt csak a legjobbakra farmolnám össze.
Tehát azokra, amikkel praktikusan a leggyorsabbnak lehet lenni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
Topikgazda
válasz Woodslave #911 üzenetére
Az OP-ot meg a Monsterrel kapcsolatban magyarázták el.
Mondjuk a WoT-ról csak hallottam, de sokan játszanak is vele.A lényeg az, hogy vén faxok vagyunk, a Formula meg egy röhejes
gép lett, mert összkerékhajtású, így a Monster felségterületére is
be-bepillant, ahogy elnéztem a TT eredménytáblákat. Bosszantó!Főleg, ha most megy valaki űridőt, aztán nerfelés után törlik neki,
és soha nem lesz újra mért ideje, mintha nem is játszott volna.Szerk: ráadásul még egy ennyire kiszámíthatatlan MF-fel működő
vacakot nem láttam a játékban. Bármin elakad, pattog, szétesik.
De ha "kiadja", akkor űridő. (Valahogy nincs kedvem sokat hajtani.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
Topikgazda
Én a kicsiket meghagynám reklámos nyitásra, a nagyok meg elvannak,
amíg nem játszom: amit igazán megérte nyitogatni, azok a karácsonyi
ládák voltak. De ha tele van mind a három hely és akarsz még játszani,
mindegy melyiket, de érdemes nyitni, hogy adjon még valamit.Nem számoltam ki, hogy mi mennyit ad: mostanában nem is szokott a
három hely megtelni, mert kevesebbet nyomom a kupákat: mivel régen
nyitottam ládát, így alig fogyott gyémántom (napi párat adni is szokott). -
DigitXT
Topikgazda
Tankos őrületet érdemes megnézni, felraktam challenge-be (watch replay).
Először is kicsit összegabalyodott a lánctalp, aztán áramvonalas lett a vas.Átfért így itt, alul, tehát nem ráugratva a konténerre:
Komolyan mondom, ennek ilyennek kéne lenni gyárilag. (Elvégre egy tank:
francnak dugja ki a fejét a vezető, nem is tud úgy vezetni, és túl magas.) -
DigitXT
Topikgazda
Tessék a
17.813 challenge: sokáig WR volt, április 14 óta, most nézem,
hogy már ketten lenyomtak. (Azért valljuk be, kell hozzá némi MF is.)Szerk: ezek hülyék! Kivettem a linket, mert teljesen mást* hozott be.
Úgy néz ki nem egyediek az azonosítók/felülíródnak. Döbbenet...!*: más játékos, más pálya, más autó... (Röhej a köbön, béna fejlesztők.)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
Topikgazda
Nekem nem fizetős a Formula. Gondoltam elkenem az amcsi száját,
ne legyen már oda meg vissza attól, hogy pár századdal megvert, de
mivel kegyetlenül mázlifaktoros a történet nem sikerült még: minden
ok nélkül leakad az orra, néha nem is feltűnően, csak belassul picit...
Ha szerencséd van, akkor ugratsz nagyot! De ha nem elég nagy, és a
sziklához érsz, abból nem lesz WR, mert nem mindegy, hova érkezel!
(Vica versa, ha túl nagy és a falhoz érsz, az is lelassít, vagy fejbevág.)Jól írja athomi: a két véglet közé érkezni 100-ból egyszer ha sikerül...
(És akkor utána még ne rontsd el a végét.) Simán verhető az a WR.Nem könnyen, de simán: tuti kihozható még pár tized. Némi mázlival.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
Topikgazda
válasz zeon.hu #1007 üzenetére
Megfejtettem Neked a dolgot! Ha egy kocsihosszal el tudsz húzni, a rajtnál,
de amúgy lenyomnak mint a bélyeget, és pl. olyanokat ugratnak, ami neked
sosenem megy, akkor ott vmi turpisság van... Nem azért rajtolsz jobban, pl.
a mai Flipwayen, mert fakezűek voltak, hanem mert te fullos kocsival mész.Mi nincs annak a Formulának, ami szarul rajtol, de nagyokat ugrat? Szárnya.
Mármint leszorítóereje... Leveszed a 20-as tuningot uszkve négyesre, és lőn!Egy a bibi, hogy így is kell MF, hogy azt "kiadja", hogy átrepülsz a teherautón:
bagolykának nem adta ki. Kapott is 1.5 másodpercet. Nekem se adta ki! Így
én inkább biztosra mentem: másképp ugratva, "csak" 6 tizedet kaptam.
Nem hittem volna, hogy lesz ilyen pálya, de itt bagolyka könnyen verhető volt:
rendszeresen, sokszor, nem MF-fel, hanem tudatosan, tuninggal. Fullos kocsi
esetén összesen egyszer fogtam meg, akkor is csak 2-3 tizeddel, MF alapon!
Ez azért sokmindent elmond! De cáfoljanak meg az élmenők, ha tévedtem.A ghostjuk mozgása alapján (szemre) szinte biztos, hogy 6-os alatt mentek...
-
DigitXT
Topikgazda
válasz DigitXT #1122 üzenetére
Mondjuk a 30000-es alapár vicc ahhoz képest. hogy 52000 az utolsó tuningjai
darabja... Összesen több, mint 1 millát el lehet rá tapsolni: annyit azért nem ér.
(Mondjuk én eltapsoltam rá, ha már összefarmoltam még Karácsony után.)Kíváncsi leszek, hogy fekszik majd neki a sok boost lehetőség, ha bedobja.
-
DigitXT
Topikgazda
válasz zeon.hu #1126 üzenetére
Nem is a versenyképessége miatt poén, hanem ahogy fejre tudsz vele állni.
30000-et megér amúgy, csak feltuningolni nem érdemes. Vagy hát franc tudja,
mert amikor meg a challenge-ekben mész, ott az ellenfél gépe a belőtt szint...
Tehát nem tudhatom, hogy full alapon mennyire fos: full tuningosan elég stabil!Szerk: na igen, a nyitóképernyő alapján egy busznak még jönnie kéne...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
Topikgazda
válasz SpongyaBob #1149 üzenetére
Csökkentsd a leszorítóerőt, az segíteni fog.
(Nekem amúgy hármas szintű, de nem azon múlik.)Szerk: elég fontos még az időzítés is, hiszen hiába
húzol el az elején, ha az adott setuppal a végén jól
beleállsz a földbe, elvesztegeve az előnyödet.[ Szerkesztve ]