- Aliexpress tapasztalatok
- Mesterséges intelligencia topik
- Vírusirtó topic
- Windows 10
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Milyen program, ami...?
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- DIGI internet
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
Új hozzászólás Aktív témák
-
tisn
addikt
Jó írás kis írás, amúgy is kedvet kaptam idén egy Balaton körüli bicajútra.
Tervezgetem, ha a gyerkőcök nagyobbak elmegyek a feleségemmel, de lehet, hogy érdemes lenne otthonhagyni -
tkazmer
addikt
Jó volt a bicikli, még ha csak első fékkel mentem végig, akkoris.
ez azért elég veszélyes dolog, van 1-2 elég jó lejtő az északi parton főleg zánka körül....de egyetértek veled, tényleg nagyon jó dolog egy balaton körút
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
bencesoldier
tag
Veszélyes, de azért nem "csak úgy" mentem vele.. Hátul rendesen meg volt pakolva a cucc, és az elsőt úgy beállítottuk, hogy jól fogjon, de azért fel ne boruljak... ebben segítettek a cuccok...
úgyhogy megoldottuk mi.. bár ígysem volt veszélytelen.. de ittvagyok..
Azért ne legyen tömegcikk, óvatosan, jobb a békesség
-
bnss
veterán
Én jövőre tervezek egy ilyen karikát, igaz nem hat nap alatt, hanem valamivel rövidebb idő alatt. Ha jól tudom végig van bicikli út, ez valóban így van?
"Íme egy kép, hogy hol is voltunk. A piros pontok a fürdéseket, beiktatott megállókat jelzik." - lehet, hogy az én készülékemben a hiba (kérem kapcsojja ki!), de én nem látok piros pontokat.
"Ép hardverben ép szoftver..."
-
bencesoldier
tag
1. Nincs végig bicikliút, de általában ahol nincs, ott "biciklibarát" kis utcákon vezet végig az úgynevezett balatoni körút!
Ez végig kis zöld táblákkal van jelezve a soronkövetkező város nevével távolságával... Kitettek magukért, tényleg megvannak a táblák Egész jó utak vannak, nem kell megijedni
Ha jól emlékszem egyszer mentünk csak főúton, valahol ott Badacsonynál kerültük meg.. a 71-esen.. Nem volt semmivel gond, kis lejtő, jól lehetett haladni.. tényleg hasznosak a táblák, nem vezettek földútra stb.. azthiszem csak 1-et vétettünk el... akkor viszont tekertünk vissza fölfelé mint az állat
2. Hát, piros Jelzések... ott Badacsonynál van egy, Tihanynál, Fonyódnál.. ezeknél álltunk meg fürdeni, különben a campingekben nyomultunk
[ Szerkesztve ]
-
Prof01
veterán
Grat az íráshoz!
Huu, Szigeten is mennyi Quechua sátor volt. Csak sztem nagyobb helyet foglal, mint a többi szétszedhető, átlagos sátor. De jó benne, hogy csak el kell dobni és már kész is. Majd egyszer én is benevezek egyre ha sok pénzem lesz.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
tkazmer
addikt
van végig, bár a déli parton sok helyen nem épített, csak kijelölt (értsd: pl mellékutca). de ki van táblázva végig, nem lehet eltévedni.
egyébként simán megcsinálható 1 nap alatt is, bátran tervezheted 6 napnál rövidebb időre is.(#6) bencesoldier
azért a 71es ált. elég forgalmas, ott könnyen lehet gond de a lényeg: badacsonynál is van mellékutca kijelölve, bár érthető, hogy nem arra mentetek(#7) Prof01
5-6e forint ha jól emlékszem egy olyan sátor...[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
bnss
veterán
válasz bencesoldier #6 üzenetére
Déli parton láttam a táblákat, korrektül meg van oldva. A keményebb terep sem zavar, csak akkor úgy kell készülnöm.
Pontokat láttam, de szerintem nem pirosak.
(#8) tkazmer: D-i part ismerős, ott elég sokat tekertem már. Rendes mellékutak sem zavarnak. Én egy napra tervezem, legkésőbb a télen indul az erőnléti edzések.
[ Szerkesztve ]
"Ép hardverben ép szoftver..."
-
tkazmer
addikt
én annyi edzést csináltam, hogy előtte 4 nappal bgyörök-szigliget oda vissza talán 10-15km, valamint előtte 2 nappal bgyörök-szántód-komp-tihany-zánka-autóval bgyörökre, ez se volt olyan hosszú, bár nyilván hosszabb volt. ezen kívül bármilyen edzés nélkül csináltam egyszer egy 2 naposat. ja, és nem országúti biciklim van, hanem 50 kilós hatalmas vas összteleszkópos eszköz, jó kis terepgumival a lényeg: szerintem viszonylag kevés alapozással is megoldható, ha a 20-30, bár inkább 30km/h-sebességet kényelmesen tudod tartani.
bencesoldier: zánka előtt de az ifjúsági tábor után még mindig el akar küldeni a tábla a káli medencébe?
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
bencesoldier
tag
Igen, lehet, hogy ott volt valami amikor felfelé tekertünk.. bár nem vagyok benne biztos.. volt 1-2 hely ahol vicces emberek megforgatták a táblát, hogy lemenjünk megnézni a strandot, de ellenálltunk a kisértésnek, nem volt vészes, egy kanyarral megoldottuk a helyzetet
Különben mindenhol rendesen vannak a táblák.. meghát.. úgyis látod, ha irányban vagy.. bár, ott Badacsonynál, Szigligetet teljesen kikerüljük...
De tényleg nem gáz, úgyhogy bátran 2 nap alatt sem semmi.. de 1 nap hajrá hozzá!
Egyszer beruházok egy országútira..Olaszországban is lesznek szép terepek Megszerettem ezt a bicajozást... csak annyira drágák ezek.. de azzal már élmény tekerni..
-
tkazmer
addikt
én sem véletlenül mentem egyedül az 1 naposon. a 2 naposra szerencsére már összejöttünk néhányan
(#11) bencesoldier
olaszország tényleg nem rossz hely biciklizésre, legalábbis viszonylag sok bicikliutat láttunk. de ha igazi jó helyet akarsz, akkor hollandia, ott mindenki biciklizik, nincs olyan hely szinte ahova ne tudnál biciklivel eljutni bicikliúton[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
feka007
nagyúr
Egyszer én is elmennék egy ilyen kiadós bicajozásra a balcsi körül. A jókis Kelly's Quartz bringámmal élvezet menni, nagyon jó bringa.
-
FlasH-BacK
senior tag
Jó az írás tényleg, tömör és kifejező.
Mi is most mentünk körbe a balcsin, Aug. 20-25-ig. Fűzfőn kezdtük, odáig vonattal mentünk pestről. Füred, Révfülöp, Keszthely, Boglár és Szabadisóstó (Siófok mellett) voltak az állomások.
Az északi parton ilyen 14-15-ös átlagot tudtunk menni a dimbes-dombos utakon, a déli parton olyan 18 körülit. Én is azon az állásponton vagyok hogy 4-5 nap tekeréssel pont elég a napi megtett útmennyiség, annál kevesebb alatt már kicsit megerőltető cuccokkal, városi bicajjal.
Az útról annyit, hogy tényleg nem vészes autóforgalom szempontjából, de 1-2szer azért benéztük az elágazást, illetve nem tudtuk merre kéne menni. És Badacsonynál gáz hogy nem a parton megy az út, hanem fenn kell "mászni" a domboldalakon.
De mindent összevetve tényleg nagy fun végig menni, és csapatépítésnek sem utolsó. Hát még ha jó idő van és meg lehet állni strandolni, akkor felejthetetlen élmény nyújthat. -
feka007
nagyúr
válasz __Psion__ #21 üzenetére
Én mindig inkább járdán megyek, ha tehetem. Mikor eveztem, akkor is mindig a part mentén mentem, és nagyon nem szerettem átmenni a Dunán, mert a hajóktól mindig hullámzik középen a víz, és mindig bevoltam rezelve, hogy mindjárt fürdök egyet.
Csak akkor megyek az úton, ha haverokkal vagyok, mert azok állandóan ott mennek, nem zavarják őket a fél méterre eldübörgő kamionok, és hiába mondom nekik, legközelebb megint ott kell menni[ Szerkesztve ]
-
bencesoldier
tag
válasz FlasH-BacK #22 üzenetére
Ezazz, végre egy nem hardcore bringázó, hanem egy hasonszőrű pajtás Juhéj!
Ezzel semelyik kemény biciklist nem akarom leszólni, csak na.. nekünk így ment
Grat Nektek is! Kb úgy mentetek mint mi#23: evezés.. Tisza, Kis-Duna..emlékek.. merre eveztetek?
[ Szerkesztve ]
-
tkazmer
addikt
válasz bencesoldier #15 üzenetére
bgyörök, siófok, bgyörök. az első nap mentünk az északi parton, az ugye fárasztóbb, emrt több a hegy, gondoltuk első nap kipihentebbek vagyunk.
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz bencesoldier #26 üzenetére
az első viszonylag hosszú túrám (70km, alsóörs-bgyörök) ott vezetett az északi parton, tehát már ismertem a terepet, nameg előtte egy évvel ugye megcsináltam egyedül is az egynaposat, tehát nem volt kérdés, hogy először a biztosan jó fárasztó északi partot tudjuk le...
éjszakai élet nem nagyon volt július végén az idén, bár hétköznap volt épp azokban akkor, mikor az idén hosszabb időt töltöttünk ott. hétvégén, illetve a bornapok+egyéb rendezvények idején van az is. egyébként nagyon jó hely, én szeretem, mióta az eszemet tudom minden évben eltötök ott nem kevés időt.
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
Archer
őstag
Végig lehet menni egy nap alatt is de nem érdemes. Ha már ott vagy a Balcsinál, élvezd ki, fürödj, este ülj be valahová, menj el az éppen aktuális helyi rendezvényre stb.! Július környékén azért vannak programok elég szép számmal.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
eastsider
nagyúr
én eddig olyat cisnáltam, hogy BOglár-Siófok az is jó volt. de ez így! áá nagyon király lehetett, egyik nyáron megcisnálom valakivel
-
Archer
őstag
Ha ezt így meg akarod csinálni akkor tényleg érdemes rákészülni kicsit meg szerintem is előbb az északi partot érdemes lenyomni bár ha Fonyódról elindultok mondjuk Keszthely felé úgy is jó, mert van egy kis bemelegítés a jó dimbes-dombos Vonyarc-Györök-Szigliget rész előtt. Utána egy kis laza rész jön de Révfülöp környékétőll megint durvul a terep
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
tkazmer
addikt
a vonyarc-györök-szigliget részből csak az utóbbi dimbes-dombos, és az se nagyon. a bicikliút majdnem végig a part mellett megy, nem megy fel a dombokhoz.
révfülöptől kb tihany előttig valóban elég dimbes-dombos, de utána füzfő utánig semmi, aztán elkezd emelkedni, de miután felment az út a fennsíkra, ismét egyenes, aligánál asszem jó kis lejtő, majd teljesen sík szinte, persze fonyódnál van egy egész kicsi (5m talán? ) szint, de amúgy tényleg vízszintesa z útúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
feka007
nagyúr
válasz bencesoldier #24 üzenetére
Dunakanyar, meg az utána következő részek felé. De voltam már a Tiszán is három napos túrán, napi 50+ km-t mentünk, durva volt.
-
ChRiS_RS
aktív tag
Az a 2 másodperces kecsua sátor szerintem nem való biciklitúrához. Becsomagolva egy hatalmas és nehéz diszkoszhoz hasonlít. Inkább egy kb. <2 kilós egyszerűbb sátor kellett volna, amit kábé 2 perc alatt össze lehet szerelni és 5 perc alatt elcsomagolni. Egyébként grat a túrához és az íráshoz is!
A 852-es kídlap telepötúsa sike#esen befejezádött.
-
bencesoldier
tag
válasz #54630400 #40 üzenetére
1.Szerintem ő itt evezésre gondolt.. mert azt kérdeztem előtte tőle.. azértt 50+ folyamkilóméter az már nemrossz dolog mi is evezgettünk annyit..
2. a Quechua sátram jó szolgálatot tett, mint látod, fel tudtam szenvedni, és hulla biztos volt a bicajon... egy pillanat alatt le-fel vertük a sátrakat, mivel mindenkinek ilyen volt.. Ez az 1 személyes még annyira nem nagy... az egyik srác 3 személyest hozott.. a hátán. Na az már nagy volt szélfogója
3. Bebaszva nem hogy nem ajánlatos, tilos tekerni.. főleg ilyen tűző napban.. mi mindig kivártuk a másnapot.. úgy is poén
-
feka007
nagyúr
-
Sanyix
őstag
Nem olyan veszélyes az az első fék, még ha lejtőn is nyomod. Én pl 100%-ban duplaféket húzok, és általában előbb blokkol a hátsó kerék, mint orraesnék... pedig én nem megyek lassan, a kedvencem a dombokról 80-90 km/h-val való száguldozás, és már előfordult hogy nagyot kellett fékeznem, legútóbb pont poros részen sikerült, ahol nem tapadt annyira, azt keresztbe álltam, és nyomtam egy becsúszást, persze ott is a hátsó kerék blokkolt.
Én is elmennék egy ilyen túrára saját tempóban (30-40 km/h vizszintesen, és amennyivel csak tudok a lejtőn), de sajna a haverjaimnak kocsiiszonyuk van (ne menjünk má autók között, mer elbasznak), nemá túl hosszú, meg mert nehéz követni (régebben befigyelt túrán 120km/nap)
[ Szerkesztve ]
szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...
-
Sanyix
őstag
válasz bencesoldier #46 üzenetére
húzós ja, főleg ahogy én megyek (nuku védőfelszerelés), egy nagyobb esés simán koporsó. De hihetetlen nagy élmény, az ahogy süvít a szél, minden olyan gyorsan megy el melletted, meg hogy alig látok valamit, mert a szememből fújja ki a menetszél a könnyeket
Egyébként 1x volt egy 100 körüli sebesség is, legalábbis a kilóméteróra max sebesség számlálója 99,9-es maximumnál volt, és elvileg jól volt kalibrálva. Ez olyan brutális lejtőn történt hogy... hát azt látni kell, félelmetes még ha csak felnézel a tetejére is. Közben is akartam nézni a km órát, de a könnyek miatt, meg a durva rázkódás miatt nem tudtam elolvasni, de mikor leértem (mellesleg majdnem elkaptam egy a lejtő végén mellékútra lekanyarodó trabit), kb fél óráig tartott, mire abbahagytam a remegést, szóval az már igen parás volt. Ott máskor már csak folyamatos fékezéssel jöttem le. Haver mondta már többször is nekem ezzel kapcsolatban: "te beteg állat!"
szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...
-
tkazmer
addikt
te merre laksz, ha nem vagyok túl indiszkrét? nekem a budakeszi úton eddig egy 70km/h-s sebességet sikerült elérnem, éjjel 01:30 körül, esetleg kipróbálnék komolyabb lejtőket
itt mifelénk (solymáron) legfeljebb egy 40-50körül lehet nyomulni, mert rövidek az utcák, és/vagy nem elég jó a burkolat.mod: nyilván csak hátsófékkel nem is nagyon lehet megállni belátható időn belül és megfelelő módon, de azért nem keveset számít az sem...
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
feka007
nagyúr
90km/h biciklivel? Azért ilyen tempónál már azt is figyelembe kell venni, hogy a gumikon elég nagy a terhelés, és ha elszáll vmelyik, akkor tuti nem úszod meg törés meg méteres horzsolt sebek nélkül, de ez a legjobb eset, ami ennyinél történne. Én eddig max 70-nel mentem, de csak pár mp-ig.
Én pl azóta nem farolgatok, mióta egyszer elég nagyot estem, mert megadta magát az elkopott hátsó gumi. Amúgyse jó az, hogyha nincs már minta a gumin, jóval nagyobb a súrlódási felülete.[ Szerkesztve ]
-
Sanyix
őstag
bp testvérhegy (3mas6ár hegy lábánál) Ott vannak szép lejtők meg kicsit beljebb is van, a farkastorki út, vagy pl az a nemtudom mi a neve út ahova fogaskerekű végállomásról le lehet zúgni a lenti végállomásáig. Az nem olyan meredek, de hosszú és ott is megy 80 körül, ha beletekersz akkor tovább is talán (nekem túl kicsi az első fogaskerekem(12cm talán, kellene is egy 16-os legalább, legkisebb fokozatot úgyse használom soha), én nem tudok).
szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo Legion 7, 16,0"WQXGA, Ryzen 9 6900HX, 32 GB DDR5, RX6850M XT 12 GB, 1TB SSD, 1,5+ év garancia
- Corsair RM850e 850W Gold Moduláris Tápegység
- Samsung Odyssey Neo G9 Super Ultrawide Gamer Monitor!49"/Mini LED/5120x1440/240hz/1ms/+Ajándék
- Apple Macbook Pro 16" 2019 i7-9th 6Magos 32/512 -75% Touch Bar HUN Radeon Pro 5300M 4GB 3K Retina
- Apple Mac mini M2 2023 8GB 256GB + Xiaomi Mi Desktop 27"-os FullHD monitor egyben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen