Új hozzászólás Aktív témák
-
abéla
senior tag
Azért ez a "ránézésre" megmondom a tutit kicsit erős, de egyébként is szinte -már ahol van- soha nem a joystick-test anyagával/törésével van a baj (...ami itt még csak nem is néz ki ropogósnak, ha már), sokkal inkább a gimbal, belső mechanika, potik, gombok, forrasztás, vezetékek szoktak gondot okozni;
engem jelen esetben pl. sokkal jobban érdekelne a rZ (tekergetős) tengely potija, ami a régi t16000-ban előszeretettel lett kontaktos, halt be 1-2 éven belül. Persze az nem hal-szenzoros volt. /na nem mintha nem lennének évekig/évtizedekig jól szolgáló fizikai potis joystickek, de ezt hagyjuk is, messzire vinne/
Na meg a gombok strapabírása is kérdéses, mert ezek is gyakran behalnak az elődnél.
Ha ezekre adnának megnyugtató választ/megoldást (pl: gyártót/beszállítót/minőségbiztosítást cserélnek), akkor sztem a t16000 24-25e-s árához képest egyáltalán nem rossz ez a mostani beugró.picit trollon:
Ez a szignifikánsan drágább ezmiez?
Nem lehetne csak egy: némileg, valamivel, kissé, 5 ezer forinttal?hootka!
-
abéla
senior tag
A "régi" zöldnél haltak a gombok (fire0 főleg); ezt -tapasztalatok alpján- valóban javították, cserébe az rZ tengely potija fekszik ki igen hamar, a garancia-időn belüli meghibásodási ráta mértéke modhatni szignifikáns .
Bár ez is milyen szomorú már, hogy az nagy szó, ha garanciáig kihúzza valami.A két változat árkülönbözetének "drámai" mértékén lehet rugózni, de szerintem egy 23-24 ezres régi árhoz képest egy kb 2-3 ezres többlet - mert persze 26-27e a piaci ára, nem 31- minden, csak nem jelentős;
persze szigorúan csak akkor - amint ezt írtam is- , ha ezért az plusz összegért nem csak a csodás babakék színt kapjuk, mint "fejlesztés".
De én szorítok nekik, hátha most összejön![ Szerkesztve ]
hootka!
-
abéla
senior tag
Pedig Hotas X sokkal hitványabb minőség, mint ez vagy akár ennek egyenesági elődei (persze feltételezve, hogy ez a TM TCA min. hozza a T16000 szintjét);
igaz te kaptál egy gázkart is, szintén megkérdőjelezhető minőségben.
Tudom, mert volt hozzájuk szerencsém: ahogy írtad recseg-ropog, csak akkor nem romlik el, ha nem használod (gázkar, rudder-je, gombok pl.), kontakthibás potik, 0,0 közelében zajosodik, deadzone iszonyat, finomirányításd felejtsd el.Nem-nem, ez a TCA nem egy kat., kicsit feljebb játszik, kb Warthog felé félúton.
(nna nem mintha Warthog-gal nem lennének problémák, de azért az bőven hozza az elvárt szintet... csak hát az ára ugye;
nna ez lenne ennek az Airbus TCA-nak a legnagyobb előnye: sweetspot)Én még kivárok, ha ez is a jellemzően: "ár-érték bajnok kisebb hiányoságokkal", meg "de azért egész jó ezért az árért" (tehát sz*r ) jelzőket megkapja, akkor nekem jön ez a VKB , ez nem ár-érték bajnok, de legalább jó ,
persze van ennél is feljebb, de ez, úgy vélem sok egy ugrásnak, mert ha nem elég a köztes, majd lépked később az ember felfelé... mondhatnám, de igazából nincs rá zsé .[ Szerkesztve ]
hootka!
-
abéla
senior tag
válasz Komplikato #64 üzenetére
Áhh határ a csillagos ég, elképesztő árakon mennek némely sim-kiegészítők, persze ezek egy része már hivatalos szimulátorokban is megállja a helyét(mármint bevizsgálva, meg minden) azok meg ugye nem az olcsóságukról híresek.
Meg úgy ált. a repülés, mint olyan, nem a fillerés elfoglaltságok körébe tartozik.... ehh, repülő autó, hol vagy??!!Bár minden relatív, én pl mostanában nézegettem ezeket a 360° -os mozgó cockpiteket, és azt hiszem egész komoly áldozatot lennék képes értük vállalni, nna nem a kész termék 5-10m árát, de jó kis neverending DIY projekt kerekedhetne belőle ;
de más meg pl gyűjtői sneakerekben utazik (vagymittudomén-hogy-hívják ezt a subcultságot, én nem azt tolom )[ Szerkesztve ]
hootka!