Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    válasz lenox #14 üzenetére

    Nem csak arra gondolhattál, hiszen ezt is írtad: "10 bitet, displayporton is csak nvidia oldalon nemelyik quadro tudja, atikat nem tudom." -- Ezért "kevertem ide" a kalibrációt és a kimeneti LUT-ot...

    Egyébként a ditherelés hw-ből megy, felhasználva a LUT plusz bitjei közül (legalább) kettőt, így ha nem is natív 3x10 bit megy át DVI-n, effektíve mégis annyi... 60 centiről nem nagyon van különbség. Persze grafikus alkalmazásban sokszor közelebbről is oda-oda kell nézni a képre, olyankor észre lehet venni a dithert... Ugyanakkor egyes monitorok maguk is bevetik a ditherelést, komolyabbak is...

    "Nemelyik quadroban az a specialis, hogy az egesz pipeline supportal 10 bitet, dithereles nelkul, tehat konkretan megjelenitheto 1024 kulonbozo arnyalat csatornankent egy kepen belul."

    Igen, éppen erről beszéltem. :)

    Igen, léteznek spéci kártyák akár 3x16 bites framebufferrel (pl. renderelt mozis animok filmszalagra írásához), de elterjedten használt kártyán a 3x10 bit is újdonság, és OpenGL támogatás is tudtommal csak ahhoz van, ez sem rég óta.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák