Új hozzászólás Aktív témák

  • dajkopali

    addikt

    ja, és még egy, ez inkább személyes megjegyzés, mint szakmai
    a többek között az internet okozta médiaválság legutolsóként a kereskedelmi tévéket éri el, de már ennek is láthatóak a jelei: az egyik az RTL klub szándéka, hogy fizetőssé tennék kábelen a sugárzást, a másik pedig minden adónál látható: a korábbiaknál sokkal agresszívabb hirdetései módszerek, vannak olyan adók, ahol időnként már nem látod a filmet, mivel a képernyő négy sarkában egyre nagyobb méretben jelennek meg ajánlók és reklámok
    számomra ez azt jelenti, hogy gáz van, a jelenlegi üzleti modell csúcsra ért, sőt hanyatlani kezdett
    valószínűleg a net felé nyitás - főként az on-demand - az egyik fő menekülési útvonal (ezt már most csinálják a magyar szolgáltatók is), és akkor már releváns a Google törekvése

    "fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter

Új hozzászólás Aktív témák