- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- DIGI kábel TV
- Ubiquiti hálózati eszközök
- 3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
- Windows 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
a szívatóval valószínűleg nem lesz gond, más lehet az oka a leírt problémáknak.
azért gondolom, hogy nem a szívatóval van gond, mert az nincs benne.
690-ért egy 16 éves g astra atom mód visszatekert kilométerrel szerintem nem olcsó.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
27 ezer forint körül van a műszakija egy ilyen autónak.
a névreíratás se egy nagyon drága dolog. a hahus árakhoz képest szerintem van rajta legalább 200, de lehet, hogy több árrés is. azért meg pénzt kérni, hogy a kereskedésben való állás alatt lerohadt dolgokat rendbetegyék, kissé erős. akksicsere se 200 ezer forint.hozzátenném, hogy 14 éve van egy ilyen autóm. igaz, egy évvel öregebb, de ugyanígy 1.6-os benzines g astra.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
vitya2
csendes tag
Egy független szervizben mindenképp csináltass felülvizsgálatot, nehogy balesetveszélyes legyen az autó. A műszakin lehet, hogy átrugdalják, de attól még semmi sem tuti. Vezérlés csere bejátszik, mert drága tud lenni, ha átugrik. Fékek milyen állapotban? Mert az sem olcsó, ha cserélni kell. Meg a klímatöltés is drága tud lenni. Ha új kompresszor kell, mert valami gebasz van, akkor megint drágul a történet. Stb, stb....
Jól gondold meg mibe ugrasz bele. A külföldről behozott autókon csak annyit szoktak reszelni, hogy a próbaúton menjen. Ami utána jön már nem az ő dolguk mentalitás. Közben meg egy rakat lét lehúznak a nemhozzáértőkről.
Szerk: Jah. Ezt típusismeret nélkül mondom. Szóval lehet tévedek az összegek súlyát illetően.[ Szerkesztve ]
-
h3lios
addikt
60k csak az átírás, az dobja meg leginkább az árat, de ezzel nem tudok mit csinálni. Egyébként honosítani kell az autót, amit csak megyeszékhelyen tudnak itt Kecskeméten a központi vizsga helyen. Ott nincs olyan, hogy átrugdossuk, mint a műszakin, ha ott valami sz.r van a levesben az ki fog derülni. Egyébként az lemaradt az írásomból, hogy fél év garit adnak, miután elhoztam. Ez a fékekre és az egyéb fogyó alkatrészekre, mint pl. kuplung tárcsa nyilván nem élnek, de a többi motorikus cuccra / felfüggesztésre stb.-re igen.
Klímával kapcsolatban: Benne van az árban a javítás / töltés, mert így hirdették az autót.
Napi használatban lesz majd, főleg nyáron, mert melózni járok vele, ahol ez ki fog derülni, szóval ha valami baj van viszem vissza hozzájuk és saját költségükön kell, hogy megoldják. Pár nagyobb utat tervezek beletenni, pl. Balatonra lemenni vele, mert ott kiderül, ha netán a motor forralja a vizet stb.De remélhetőleg nem lesznek vele komolyabb problémák.
(#4) vitya2
Ismerősnél van szerelő rokon, hozzá el tudom vinni átnézni az autót.
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
kentucky
őstag
Hát én a helyedben gyűjtögettem volna még egy pár évet másik autóra, és én is kicsit sokallom a 690-et egy lelakott, visszatekert astráért. Esetleg még a Magyar Bírói Végrehajtó Kamara és a NAV elektronikus árverési honlapján érdemes szétnézni, ki lehet fogni egy-két jó gépet.