Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Candy

    tag

    Egyrészt az MS-nek kicsit hosszabb a terméktámogatási ciklusa (XP tavaly lett sunset például), köszönhetően többek között annak, hogy az enterprise desktopok kábé 90%-án az fut. Mivel az ATM-ek nagyrészén is, ezért külső cégek továbbra is megcsinálják a secus peccseket, mert csúnya lenne, ha az ATM-ek 70%-a befosna.

    Enterprise környézétben nem szoktak évente gépparkot/oprendszert cserélni, főleg, hogy nem olcsó móka és minden belső app letesztelése az adott rendszerre akár éveket is igénybevehet.

    Ezért dolgozik az MS 10 éve környéki support időkkel.

    Android ellenenben a consumer piacra készült, ahol a termékek életciklusa 1-2 éves (emberek nagy része előfizetéssel vásárol telefont), emellett még az OTA frissítés is gyerekcipőben van, a telefonokat pedig 3-5 gyártó alkatrészeiből rakják össze, így két brand teló között maximum az UI és a telepített szoftverek jelentenek különbséget, illetve a terméktámogatási idő hossza (olcsó telefonra örülsz, ha egy év késéssel kijön a főverzió, flagship nyilván megkapja egyből).

    Az aprócska különbség az, hogy míg az MS maximum háromféle rendszert kell frissítsen, addig Droid fronton kábé háromezret kéne. Ez nyilván kivitelezhetetlen.

    Egyébként a megoldás az lenne, ha minden androidos telefonba szerelt hardvernek nyilvános lenne a drivere, illetve minden telefonra lehetne stock droidot tenni.

    Ez nyilván sosem fog megvalósulni, mint ahogy a különféle kritikus rendszerelemek egyenkénti peccselés sem, mivel ez nem érdeke a gyártónak.

    A problémát amúgy a community support valamelyest oldja, így érdemes olyan telefont venni, amire vannak főzőtt, AOSP alapú romok...

    wunderbike.postr.hu

Új hozzászólás Aktív témák