Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • clyvejhamma

    aktív tag

    válasz Tigerclaw #25 üzenetére

    Fontos az egy magos teljesítmény is! A programok különböző módon skálázódnak a több mag hatására. C4D render teljesítménye nagyon jól használja a magokat, ugyanakkor amikor az editort használod nem renderelsz hanem mondjuk valamilyen szimulációt futtatsz (pl. rigid body vagy hasonló) akkor ugyanez a progi a legtöbb esetben csak egy magot használ. After Effects is "egymagos" teljesítményt zabál használat közben, rendernél már jól jönnek a magok. És így tovább, minden proginál máshogy oszlik meg mikor mennyire használ egy szálat/több szálat.
    Ez szoftver oldali hiányosság ami várhatóan a következő 2-3 évben el fog tűnni.

    (#32) sh4d0w:
    ár/teljesítmény arányt ha nézed (és nem igaz az, hogy aki ezzel dolgozik úgyis kifizeti mert nem érdekli az ára. Az is meg fogja nézni, hogy hogyan kapja a legkedvezőbb áron a lehető legtöbb kakaót.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák